夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1591


1#
發表於 10-7-22 21:01 |只看該作者
DELETE

[ 本帖最後由 kathymami 於 11-3-5 01:11 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 139651


2#
發表於 10-7-22 21:32 |只看該作者
佢咁答您好正常, 佢都係過來人, 對男人有時唔係睇開D 可以點? 慢慢您就會逆來順受, 慢慢您就會習慣, 慢慢您就會做好自己本份過日子, 以養大兒女為人生的滿足.

原帖由 kathymami 於 10-7-22 21:01 發表
有無可能自己個c6, 黑雨寧願o係公司扮好多野做, 都唔願意返屋企睇下自己個仔吖。我99今晚打電話o黎, 我忍唔住同佢講左:佢日日好夜返, 就算公司無咩做都9點幾10點返, 何況佢做bank口架, 有無可能7點幾出去返工, 9點先 ...


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 10-7-22 21:41 |只看該作者
要講都同老公講
同99講冇用
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


水晶宮

積分: 67993


4#
發表於 10-7-22 22:54 |只看該作者
咁你想佢講乜? 叫你同佢離婚?

天空之城, 快樂之地


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 10-7-22 23:00 |只看該作者
唔好怪我直接, 如果你99真係幫你開口叫你老公做完野好早d返屋企, 你都可以嬲你老公係愚孝仔, 淨係聽阿媽話唔聽你話, 阿媽講一句好過你講十句
同埋我真係唔覺得你有需要遷怒於你99囉, 你99已經算係答得幾大體(相比你d語氣)
兩公婆之間既事唔應該拖埋老人家落水囉, 如果老人家管你地d家事你咪仲更加唔開心


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 10-7-22 23:14 |只看該作者
佢咁答你都好正常O者,個個係自己個仔黎嫁喎,
再者,你想佢點講,唔通話幫你話個仔O者,
作為一個開通O既老人家係唔應該去管人地家事


侯爵府

積分: 20329


7#
發表於 10-7-23 00:04 |只看該作者
我諗我99會咁講
原帖由 PCCW2319 於 10-7-22 22:54 發表
咁你想佢講乜? 叫你同佢離婚?


子爵府

積分: 14169


8#
發表於 10-7-23 00:09 |只看該作者
樓主! 你話你C6一星期有4-5次賭.........小心啊!有問題啦,不要光發火,可能C6壓力大或者婚姻亮燈
兩年前我C6都係好唔妥,以前有我講無佢講,但突然間成日閙我,好似SHORT咗,有日佢翻黎同我講公司裁員已到百熱化,佢話如果無咗份工點算?我同佢傾咗好多日又安慰佢,最後公司無裁佢先好翻
當心!


禁止訪問

積分: 2594

畀面勳章


9#
發表於 10-7-23 00:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


10#
發表於 10-7-23 01:03 |只看該作者
你搵錯人呻啦,佢梗係幫個仔多過你,我病左湊B呻吓眼瞓,我99話湊仔婆係無休息咖, 同自己媽咪呻就會好啱聽咖.


大宅

積分: 2053


11#
發表於 10-7-23 03:39 |只看該作者
你同99講佢個仔唔啱,佢緊係叫你就下佢,體諒吓!
如果發生係佢個女身上,一定唔會咁講囉


複式洋房

積分: 150


12#
發表於 10-7-23 04:11 |只看該作者
99 will never stand on your side ga, coz she and ur husband is one family, they share the same blood, u and her are different family, no blood related, u and ur husband are one family, if u want to complain, complain to ur own mom or friends, anyone is better than 99


瑪瑙宮

積分: 139322

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 10-7-23 04:16 |只看該作者
其實你奶奶唔係咁答,可以點答呢

有時我都會同奶奶呻老公D野(奶奶對我都好好)...奶奶都會陪我話埋一份,但從來都無直接話過個仔架....咁大個人,亞媽仲話佢咩...要佢自己識諗...


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


14#
發表於 10-7-23 16:48 |只看該作者
岩~99會幫自己仔點會幫你呢個外姓人......我幾時都唔會期望我99會幫我,當然,如果佢講道理幫我,我會好感激佢,但如果佢幫老公,我雖然會覺得好委屈但同時都會覺得好正常......結婚前,我62親口同我講,當住99同老公面講,話如果老公有咩應承我,做唔到唔好怪佢喎...
咁都得?!咁咩叫做應承呀??咁我應承你,我唔會怪佢,你都唔好期望我做到囉.....如果咁都得,呢個世界仲有誠信既??幫個仔幫到出晒面......果下我真係覺得好委屈!!我到而家都記得!所以我好明白,如果我同老公出左咩問題,6299係一定唔會幫我既!

有邊個會幫理不幫親??不過我仲慘過你,每次我同老公鬧交,如果我dadi mami知道都會鬧我,幫我老公,我dadi仲試過郁手想打我,有次我仲陀緊bb時,係冬天,佢仲用凍水淋我,我呢世都會記得!!我dadi又話,嫁左就要做個好老婆,老公話咩就咩,原來好老婆要受氣囉........每次都係咁,我都唔知點解佢地會覺得我承受到囉.........有幾次我都想自殺,好在我係餵人奶,我會諗下,我死左,我bb唔知點算......!!

睇到你呢篇野,突然間又諗返起自己受過既委屈,喊左出黎........
冇事由自可,都叫做有老公錫,有家人錫,佢屋企人都對我唔錯...
但一嘈起上黎,佢第一個唔鍚我啦,佢屋企人會幫住佢啦(想像到...但未試過,因為我地未試過係佢屋企人面前嘈過),連我dadi mami都幫住佢.........

有時真係好唔想做女人,太唔公平!!


大宅

積分: 4289


15#
發表於 10-7-23 17:06 |只看該作者
我都覺得你奶奶甘答是好正常,唔通話個仔實系有景滾呀,叫你睇實個老公甘呀?老人家都想你地大事化小既,不過你自己要點做就自己決定,奶奶系唔會罵自己個仔,就算明知自己個仔唔好都會幫佢架。


大宅

積分: 2236


16#
發表於 10-7-23 17:40 |只看該作者
你地既問題由你地自已解決,何必遷怒他人呢?你奶奶都算係咁囉,你同你媽媽朋友呻下啦


翡翠宮

積分: 87392


17#
發表於 10-7-23 19:24 |只看該作者
我都想講你奶奶同你咁樣講其實係好正常,如果唔係唔通你想佢同你講"既然你咁唔滿意就離婚喇!!!"

老人家當然想大事化小,唔想你地鬧交,個仔係佢生既,佢就最清楚,可能佢知道就算出聲都無用,咪唯有叫你忍下囉!!!


大宅

積分: 3913


18#
發表於 10-7-23 22:53 |只看該作者
99又點會幫你呢? c6 平時對bb 點樣?他不喜歡細路仔?


大宅

積分: 1591


19#
發表於 11-3-5 01:13 |只看該作者
PLS DEL

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo