自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14375

醒目開學勳章


1#
發表於 11-3-5 16:17 |只看該作者
請教育局說明何為「自願」減班

教育局的行為令人髮指
教育局的行為令人憤怒


珍珠宮

積分: 37520


2#
發表於 11-3-5 19:41 |只看該作者
支持林超英意見.
留一口氣,荒夜裡點一盞風燈,我們一路同行。

每一個結束,都是一個新開始;集合力量,繼續發聲,They can’t kill us all。


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


3#
發表於 11-3-5 21:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12578


4#
發表於 11-3-5 21:49 |只看該作者
我認為政府學校一定要在推動政府教育政策時作先頭步隊。那是開辦政府學校的目的。正如天主教學校、保良局學校也一樣,他們也會推行辦學團體的理念。合情合理。唯一缺點,只是局長令校友有期望以為有話事權。那些校友應爭取轉直資那就點都得了。


子爵府

積分: 14375

醒目開學勳章


5#
發表於 11-3-5 22:56 |只看該作者
原帖由 jellyfish1989 於 11-3-5 21:49 發表
我認為政府學校一定要在推動政府教育政策時作先頭步隊。那是開辦政府學校的目的。正如天主教學校、保良局學校也一樣,他們也會推行辦學團體的理念。合情合理。唯一缺點,只是局長令校友有期望以為有話事權。那些校友應爭 ...




請問這句應如何理解?


公爵府

積分: 25689

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 2018母親節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


6#
發表於 11-3-5 23:31 |只看該作者
支持 King's College 校友


子爵府

積分: 14375

醒目開學勳章


7#
發表於 11-3-6 02:04 |只看該作者
原帖由 jellyfish1989 於 11-3-5 21:49 發表
我認為政府學校一定要在推動政府教育政策時作先頭步隊。那是開辦政府學校的目的。正如天主教學校、保良局學校也一樣,他們也會推行辦學團體的理念。合情合理。唯一缺點,只是局長令校友有期望以為有話事權。那些校友應爭 ...



是否King's校友們太天真~太傻呀?


男爵府

積分: 5774


8#
發表於 11-3-6 10:07 |只看該作者
我有幾個朋友係校友,再加上亞女而家讀同學會小學,有些同學的爸爸都係校友,而家小學既校長都係校友。佢地個個對母校都感到好自豪,有好深感情。所以都特意送子女到母校讀書或返母校教書。

所以我理解班校友咁緊張,佢地都想多些學生可以入讀母校。

[ 本帖最後由 yuenwa 於 11-3-6 10:08 編輯 ]


侯爵府

積分: 22575

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-3-6 10:14 |只看該作者
支持

香港教育根本就.............


子爵府

積分: 12578


10#
發表於 11-3-6 10:37 |只看該作者
局長應講「是自願縮班,不過是辦學團體的意願,而不是其他持份者的意願。」

原帖由 crazyEE 於 11-3-6 02:04 發表



是否King's校友們太天真~太傻呀?


子爵府

積分: 13279

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-3-6 10:41 |只看該作者
support!!


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


12#
發表於 11-3-6 11:13 |只看該作者
但為什麼市場唔夠客,但大家又唔去減班呢??
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-3-6 11:19 |只看該作者
support!

其實連中國大陸也實行精英制了, 都要求學校要汰弱留強, 如果只是要好的學校減班, 去保留一些比較弱的學校是很不公平的。這是一項懲罰精英學生及學校的方案, 當然我們不能忘記有一班成績稍差的學生, 這一類的學生是需要較多的資源, 我認為這些學校是有實行小班教學的必要, 可以把師生的比例作1:10, 這樣老師們有多些時間分配給有需要的學生, 多些關心他們, 相信這群學生一定可以進步起來, 在品格上也會有幫助, 這不是我們教育年青人和以人為本的最佳方法嗎?


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 11-3-6 11:22 |只看該作者
10卜c6都係校友,巨鬧到彭彭聲

[ 本帖最後由 conniechan125 於 11-3-6 11:25 編輯 ]


禁止訪問

積分: 2980


15#
發表於 11-3-6 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24936

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 11-3-6 11:35 |只看該作者
完全同意,在中西區的確有需求。
對收生不足的學校, 政府既有營餘,點解唔小班呢?


原帖由 poohpooh123 於 11-3-6 11:27 發表
好o既津校就要殺校, 賣少見少, 唔通孫公想d學生全部去直資或私校讀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo