單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3317


1#
發表於 11-3-10 22:24 |只看該作者
由沙田踏去大埔
食蛇..
再踏返沙田
時間大約上午開始
有興趣留個名


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


2#
發表於 11-3-10 22:25 |只看該作者


原帖由 sleep 於 11-3-10 22:24 發表
由沙田踏去大埔
食蛇..
再踏返沙田
時間大約上午開始
有興趣留個名

[ 本帖最後由 vane 於 11-3-10 22:28 編輯 ]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 3317


3#
發表於 11-3-10 22:26 |只看該作者
原帖由 vane 於 11-3-10 22:25 發表
Vane參加...



3月15 下個星期2 wo..
你ok?


男爵府

積分: 5034


4#
發表於 11-3-10 22:27 |只看該作者
原帖由 sleep 於 2011-3-10 22:24 發表
由沙田踏去大埔
食蛇..
再踏返沙田
時間大約上午開始
有興趣留個名
sorry, 個日要幫ACA入屯門做野, 參加吾到, 你地玩得開心d

stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


5#
發表於 11-3-10 22:27 |只看該作者
幣..睇錯左....
原帖由 sleep 於 11-3-10 22:26 發表


3月15 下個星期2 wo..
你ok?
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 1157


6#
發表於 11-3-10 22:31 |只看該作者
黎到大埔我可可以同你地食野丫...
原帖由 sleep 於 11-3-10 22:26 發表


3月15 下個星期2 wo..
你ok?


大宅

積分: 3317


7#
發表於 11-3-10 22:32 |只看該作者
原帖由 帶子雄郎 於 11-3-10 22:27 發表
sorry, 個日要幫ACA入屯門做野, 參加吾到, 你地玩得開心d


31 號會再去
你來唔來丫


大宅

積分: 3317


8#
發表於 11-3-10 22:33 |只看該作者
原帖由 dicksonlam 於 11-3-10 22:31 發表
黎到大埔我可可以同你地食野丫...


e ...好wo
咁我同阿伯踏到過去call 你


伯爵府

積分: 15770


9#
發表於 11-3-10 22:43 |只看該作者
原帖由 sleep 於 11-3-10 22:33 發表


e ...好wo
咁我同阿伯踏到過去call 你


我帶住架車, 係咪應該九點鐘, 避開繁忙時間先至出門?

到沙田, 要成十點喇.....(如果我識路, 踩去沙田仲快)
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


大宅

積分: 3317


10#
發表於 11-3-10 22:48 |只看該作者
原帖由 酸棗仁 於 11-3-10 22:43 發表


我帶住架車, 係咪應該九點鐘, 避開繁忙時間先至出門?

到沙田, 要成十點喇.....(如果我識路, 踩去沙田仲快)


你10點來到ok 丫
來回4個鐘左右
加理休息最多5個鐘


男爵府

積分: 5034


11#
發表於 11-3-10 22:49 |只看該作者
原帖由 sleep 於 2011-3-10 22:32 發表


31 號會再去
你來唔來丫
要踩全曰, 就吾得啦, 個仔返半曰學
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


大宅

積分: 3317


12#
發表於 11-3-10 22:50 |只看該作者
原帖由 帶子雄郎 於 11-3-10 22:49 發表
要踩全曰, 就吾得啦, 個仔返半曰學


有冇得找人幫你看2個鐘丫


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


13#
發表於 11-3-10 22:54 |只看該作者
帶住架車會唔會咩左d呀,租啦..方便好多架嘛..
原帖由 酸棗仁 於 11-3-10 22:43 發表


我帶住架車, 係咪應該九點鐘, 避開繁忙時間先至出門?

到沙田, 要成十點喇.....(如果我識路, 踩去沙田仲快)


大宅

積分: 1019

畀面勳章


14#
發表於 11-3-10 22:55 |只看該作者

回覆 11# sleep 的文章

嘩,你地真係咁激呀?我會喺呢度為你地加油同打氣!支持您!


男爵府

積分: 6739


15#
發表於 11-3-10 23:10 |只看該作者
嗰日唔係假期喎, 維維要返學.....
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 3317


16#
發表於 11-3-10 23:13 |只看該作者
原帖由 維豬豬 於 11-3-10 23:10 發表
嗰日唔係假期喎, 維維要返學.....


就係唔想帶細佬..
only 大人去


男爵府

積分: 5034


17#
發表於 11-3-10 23:22 |只看該作者
原帖由 sleep 於 2011-3-10 22:50 發表


有冇得找人幫你看2個鐘丫
我試下問下先, 如有人睇咪去囉, 我都好耐未踩過
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


伯爵府

積分: 15770


18#
發表於 11-3-10 23:56 |只看該作者
原帖由 wayso 於 11-3-10 22:54 發表
帶住架車會唔會咩左d呀,租啦..方便好多架嘛..


踩開自己架車, 熟晒d性能, 唔想租車架...

不過, 帶住架單車, 又真係好麻煩嘅.....唔怕, 一於遲啲買架私加車來裝架單車.
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


19#
發表於 11-3-11 00:01 |只看該作者
哈哈...咁麻煩,不如搬去嗰邊住啦,咁咪咩都唔駛買囉..
原帖由 酸棗仁 於 11-3-10 23:56 發表


踩開自己架車, 熟晒d性能, 唔想租車架...

不過, 帶住架單車, 又真係好麻煩嘅.....唔怕, 一於遲啲買架私加車來裝架單車.


男爵府

積分: 5034


20#
發表於 11-3-11 00:06 |只看該作者
原帖由 wayso 於 2011-3-11 00:01 發表
哈哈...咁麻煩,不如搬去嗰邊住啦,咁咪咩都唔駛買囉..
講得幾岩, 平小姐, 我見到你三, 七面
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo