懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-3-9 12:54 |只看該作者
大家生左bb之後,身體係唔係差左?
大家會點補?


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


2#
發表於 11-3-9 12:59 |只看該作者
腰痛多左, 不過食野都應該補唔返


別墅

積分: 792


3#
發表於 11-3-9 13:43 |只看該作者
我身體好左,依家冇以前咁怕凍~


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


4#
發表於 11-3-9 14:12 |只看該作者
我都係身體好咗...生完亞媽整薑飯+日日炒米茶比我飲...跟住去藥房拾3劑去(魚)茶+木耳煲比我飲....12朝後+日日雞...花膠雞湯 , 燉雞汁 , 雞飯 , 白切雞 , 黃酒雞....餐餐雞+雞+雞......仲有飲雞精......跟住一星期一服.....參茸鹿茸燉黑雞....食到依家過重...哈哈

[ 本帖最後由 mimichong 於 11-3-9 14:20 編輯 ]


男爵府

積分: 9027

2018復活節勳章 睛靈勳章


5#
發表於 11-3-9 14:21 |只看該作者
腰骨痛但經痛就無左


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-3-9 14:55 |只看該作者
我又係呀..我B4冇腰痛..生完B就有啦
原帖由 lovelycats1437 於 11-3-9 12:59 發表
腰痛多左, 不過食野都應該補唔返


大宅

積分: 1773


7#
發表於 11-3-9 15:13 |只看該作者
我生完之後同有BB前感覺差不多....無差到又無好到...


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


8#
發表於 11-3-9 15:17 |只看該作者
原帖由 angel-mummy 於 11-3-9 13:43 發表
我身體好左,依家冇以前咁怕凍~


same here


男爵府

積分: 6086

好媽媽勳章


9#
發表於 11-3-9 15:59 |只看該作者
我以前都唔係幾怕凍,依家仲唔怕,今個冬天,我最多都係兩件衫出街,入邊個件有時仲係吊帶~
奀b仔9月16日出世啦~


別墅

積分: 958


10#
發表於 11-3-10 00:15 |只看該作者
身體差左好多,好易頭暈暈,好容易累,太累就會想嘔,可能因為我坐月病過..依加個人勁虛


洋房

積分: 61


11#
發表於 11-3-10 00:38 |只看該作者
除左條腰勁痛之外
其他差唔多


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-3-10 09:00 |只看該作者
原帖由 mimichong 於 11-3-9 14:12 發表
我都係身體好咗...生完亞媽整薑飯+日日炒米茶比我飲...跟住去藥房拾3劑去(魚)茶+木耳煲比我飲....12朝後+日日雞...花膠雞湯 , 燉雞汁 , 雞飯 , 白切雞 , 黃酒雞....餐餐雞+雞+雞......仲有飲雞精......跟住一星期一 ...



我都同你差唔多,日日係咁食, 唔肥唔補既野都唔食,哈哈~~ 同埋日頭唔使我做野, 阿媽同99輪流幫我,所以我坐月坐得幾好, 生完後身體都好左好多,唔會咁易頭暈~~
不過可能生完個人虛,所以食極都冇點肥wor......


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


13#
發表於 11-3-10 10:25 |只看該作者
身體好左丫~
雖然唔係日日食雞咁補,但媽咪日日兩壺紅棗水,間中黑糯米酒紅豆燉柯膠、胡椒豬肚湯、魚湯.......身體回復得好快,又上奶.......
到最後我俾番買野$俾媽咪,佢同我埋單計番成個月都只係用左幾舊水,但已經又薑醋,有湯,間中有雞,只係唔包D柯膠,因係舊時買落嘅~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


別墅

積分: 557


14#
發表於 11-3-10 11:42 |只看該作者
我生完冇補過, 99同媽咪都冇煲過乜野比我食, 我只係正常食返生BB前的食物, 我覺得身體又同生之前冇乜分別, 返宜M仲變得好準時, 28-29 DAY, 以前勁唔準4X幾日都試過


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-3-10 12:36 |只看該作者
原帖由 FrankieFUNG 於 11-3-10 10:25 發表
身體好左丫~
雖然唔係日日食雞咁補,但媽咪日日兩壺紅棗水,間中黑糯米酒紅豆燉柯膠、胡椒豬肚湯、魚湯.......身體回復得好快,又上奶.......
到最後我俾番買野$俾媽咪,佢同我埋單計番成個月都只係用左幾舊水,但已經又薑醋,有湯 ...



我唸你阿媽收少左你$呀....豬肚呀,魚都冇咁平啦hehe~


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-3-10 12:37 |只看該作者
原帖由 mmcc102 於 11-3-10 11:42 發表
我生完冇補過, 99同媽咪都冇煲過乜野比我食, 我只係正常食返生BB前的食物, 我覺得身體又同生之前冇乜分別, 返宜M仲變得好準時, 28-29 DAY, 以前勁唔準4X幾日都試過 ...


係呀,生完真係準返曬呀,very good ^^


男爵府

積分: 6026


17#
發表於 11-3-10 12:56 |只看該作者
我覺得生完之後既身體比未生時要好, 面色同腸胃都好左~

最初岩岩生完超怕凍, 幾驚自己會有咩事, 但宜家已經唔怕凍喇~ 好似以前未生咁~


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


18#
發表於 11-3-10 13:18 |只看該作者
原帖由 幸福謝師奶 於 11-3-10 12:36 發表



我唸你阿媽收少左你$呀....豬肚呀,魚都冇咁平啦hehe~

我又肯定佢冇收少我,我老公陪我媽買,但我媽唔肯俾我老公俾$~~
係筲箕灣D野係好平~
D魚佢係碼頭買D細細條嘅魚,唔單只平煲出黎嘅湯仲好好飲添~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-3-10 14:07 |只看該作者
原帖由 FrankieFUNG 於 11-3-10 13:18 發表

我又肯定佢冇收少我,我老公陪我媽買,但我媽唔肯俾我老公俾$~~
係筲箕灣D野係好平~
D魚佢係碼頭買D細細條嘅魚,唔單只平煲出黎嘅湯仲好好飲添~ ...


係呀,咁真係好平呀~~
你老公又咁好既,咁早跟你阿媽去買餸~~~

我父母就一早去買肉,豬肚等....8點已經上到我屋企喇~
6299就早上出去荃灣度買雞,買肉, 佢地就煮下午同晚上果餐比我食lor~


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


20#
發表於 11-3-10 14:40 |只看該作者
原帖由 幸福謝師奶 於 11-3-10 14:07 發表


係呀,咁真係好平呀~~
你老公又咁好既,咁早跟你阿媽去買餸~~~

我父母就一早去買肉,豬肚等....8點已經上到我屋企喇~
6299就早上出去荃灣度買雞,買肉, 佢地就煮下午同晚上果餐比我食lor~ ...


我老公怕我媽辛苦咪幫下手囉~
佢地番黎,老公就留低同阿女玩丫嘛~
但佢只限玩囉,其他都幫唔到手,要我人腳踢~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo