原帖由 簡簡單單 於 11-3-10 22:34 發表
不知大家最初決定離開,系不系都會在走不走之中徘徊,我知道同佢再行落去,一定不會好到邊, 一世穿驚衣。 但不知為何法援打來約見,我遲遲未去,總在徘徊付出的不值得,結束又不甘心,層樓爭不爭,為了囡要爭,但不爭又想到,假如佢改過自 ...
原帖由 簡簡單單 於 11-3-10 22:34 發表
不知大家最初決定離開,系不系都會在走不走之中徘徊,我知道同佢再行落去,一定不會好到邊, 一世穿驚衣。 但不知為何法援打來約見,我遲遲未去,總在徘徊付出的不值得,結束又不甘心,層樓爭不爭,為了囡要爭,但不爭又想到,假如佢改過自 ...