興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24918

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 11-2-7 14:48 |只看該作者
請問電話薄應save at sim card, or 電話內?
如在電話內, 之後換電話點copy過去?


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


2#
發表於 11-2-7 15:10 |只看該作者
我會save 係phone 先,到要轉電話時, 咪將contact copy 去 sim card


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


3#
發表於 11-2-7 15:18 |只看該作者
錯錯錯!

你地呢種係最傳統思想,
而且呢種用sim card過電話辦法有壞處,
就係sim card每一個聯絡人可以save o既資料太少,
好多時手機phonebook某o的資料過左落simcard就冇左...

用Android手機,
電話薄應該save係手機而且聯絡人種型要揀"Google",
咁o的電話就會sync上去Gmail Contact List 度,
當你換手機時只要sync番同一個Gmail a/c就會自動DL 番所有電話落新手機,
只要keep住呢個方法,
咁以後都唔會再有抄電話o既煩惱...


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


4#
發表於 11-2-7 18:17 |只看該作者
原來我已經out 咗


大宅

積分: 2553


5#
發表於 11-2-7 23:01 |只看該作者
我都係所有d電話都save係simcard到, 如果想用你的方法, 請問步驟怎樣? 唔好意思, 又煩到你啦.
原帖由 A346 於 11-2-7 15:18 發表
錯錯錯!

你地呢種係最傳統思想,
而且呢種用sim card過電話辦法有壞處,
就係sim card每一個聯絡人可以save o既資料太少,
好多時手機phonebook某o的資料過左落simcard就冇左...

用Android手機,
電話薄應該save係手機而且 ...


侯爵府

積分: 24918

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 11-2-8 09:07 |只看該作者
A346,

i also want to know the steps...

Moreover, i9000在那裡check到用左幾多數據 ?
如要往外地(out of HK), 怎close上網防止額外費用?



原帖由 eileenycm 於 11-2-7 23:01 發表
我都係所有d電話都save係simcard到, 如果想用你的方法, 請問步驟怎樣? 唔好意思, 又煩到你啦.


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


7#
發表於 11-2-8 10:12 |只看該作者
原帖由 eileenycm 於 11-2-7 23:01 發表
我都係所有d電話都save係simcard到, 如果想用你的方法, 請問步驟怎樣? 唔好意思, 又煩到你啦.


因為我部唔係i9000,
唔可以完全step by step咁寫比你,
所以要你摸索下...

1. 去 聯絡人 個 設定,應該有個選項揀顯示咩聯絡人,再 Sim Card 關掉,只保留 Google 聯絡人
2. 去 更多 > 匯入/匯出,揀匯入,再揀sim卡
3. 咁應該就會將所有sim卡o既匯入成 Google 聯絡人,
之後部機駁左3G Data或wifi時就會 sync去 Google contact
4. 等一陣就可以用電腦上Gmail 個 contact list 睇睇,
有需要都可以係呢度執,執完會sync番去手機


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


8#
發表於 11-2-8 10:19 |只看該作者
原帖由 jadepearl 於 11-2-8 09:07 發表
A346,
i also want to know the steps...

Moreover, i9000在那裡check到用左幾多數據 ?
如要往外地(out of HK), 怎close上網防止額外費用?


你可以上Market DL "Data Counter Widget"
http://market.android.com/details?id=com.roysolberg.android.datacounter
呢個可以放個widget係桌面幫你count住用左幾多數據...

想防止外遊時部機上網可以去 設定>無線網路控制>行動網路,
同 數據漫遊 關左就得,
咁部機都可以漫遊不過就唔會用數據...

另外仲可以上Market DL "APN OnOff" widget
http://market.android.com/details?id=com.curvefish.widgets.apnonoff
咁關左就係再冇Data,
咩時侯都唔會有數據流量...


侯爵府

積分: 24918

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 11-2-8 12:33 |只看該作者
many thanks A346

原帖由 A346 於 11-2-8 10:19 發表


你可以上Market DL "Data Counter Widget"
http://market.android.com/details?id=com.roysolberg.android.datacounter
呢個可以放個widget係桌面幫你count住用左幾多數據...

想防止外遊時部機上網可以去 設定>無 ...


大宅

積分: 2553


10#
發表於 11-2-9 00:40 |只看該作者
唔該囇你.

原帖由 A346 於 11-2-8 10:12 發表


因為我部唔係i9000,
唔可以完全step by step咁寫比你,
所以要你摸索下...

1. 去 聯絡人 個 設定,應該有個選項揀顯示咩聯絡人,再 Sim Card 關掉,只保留 Google 聯絡人
2. 去 更多 > 匯入/匯出,揀匯入,再揀sim卡
3. 咁應該 ...


大宅

積分: 2553


11#
發表於 11-2-9 22:25 |只看該作者
我已經將所有的電話copy到Google聯絡人, 但係用電腦上gmail 到就一個聯絡人都搵到. 我check過手機上的自動同步已經啟動, 而且我人手亦sync過d資料. 為何在gmail內仍找不到聯絡人? 是否仍有步驟欠做?
原帖由 A346 於 11-2-8 10:12 發表


因為我部唔係i9000,
唔可以完全step by step咁寫比你,
所以要你摸索下...

1. 去 聯絡人 個 設定,應該有個選項揀顯示咩聯絡人,再 Sim Card 關掉,只保留 Google 聯絡人
2. 去 更多 > 匯入/匯出,揀匯入,再揀sim卡
3. 咁應該 ...


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


12#
發表於 11-2-10 11:49 |只看該作者
原帖由 eileenycm 於 11-2-9 22:25 發表
我已經將所有的電話copy到Google聯絡人, 但係用電腦上gmail 到就一個聯絡人都搵到. 我check過手機上的自動同步已經啟動, 而且我人手亦sync過d資料. 為何在gmail內仍找不到聯絡人? 是否仍有步驟欠做?
...


你去聯絡人度開一些人睇睇個類型係咪寫住 "Google",
而手機係咪用同一個Gmail a/c?


大宅

積分: 2553


13#
發表於 11-2-10 23:58 |只看該作者
終於ok啦! 不過, 我想問如果只係想由sim card抄一個聯絡人的資料到google的話, 步驟應該是怎樣? 如果在gmail a/c 內直接加上聯絡人, 之前係唔係都會自動sync 上部手機到. 謝謝.
原帖由 A346 於 11-2-10 11:49 發表


你去聯絡人度開一些人睇睇個類型係咪寫住 "Google",
而手機係咪用同一個Gmail a/c?


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


14#
發表於 11-2-11 10:27 |只看該作者
原帖由 eileenycm 於 11-2-10 23:58 發表
終於ok啦! 不過, 我想問如果只係想由sim card抄一個聯絡人的資料到google的話, 步驟應該是怎樣? 如果在gmail a/c 內直接加上聯絡人, 之前係唔係都會自動sync 上部手機到. 謝謝.
...


聯絡人個設定裡面應該有 複制 可以用,
不過一個半個不如直接加一個新聯絡人啦...

如果係Gmail Contact度直接新增或修改,
之後都會sync番落手機架,
所以善用Gmail Contact會方便好多...


複式洋房

積分: 269


15#
發表於 11-3-19 10:37 |只看該作者
請問GMAIL分左GROUP, 點解手機睇唔到架呢?
分GROUP方便搵唔同公司人, i9000可以點做到呢?
thanks.


原帖由 A346 於 11-2-11 10:27 發表


聯絡人個設定裡面應該有 複制 可以用,
不過一個半個不如直接加一個新聯絡人啦...

如果係Gmail Contact度直接新增或修改,
之後都會sync番落手機架,
所以善用Gmail Contact會方便好多... ...


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-3-19 10:47 |只看該作者
我都想問下 phone book 可吾以加生日日期? 或有邊個 app 岩吏?


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


17#
發表於 11-3-19 14:04 |只看該作者
原帖由 SUSANNA 於 11-3-19 10:47 發表
我都想問下 phone book 可吾以加生日日期? 或有邊個 app 岩吏?

如果係用 GOOGLE CONTACT 的, 可以在聯絡人加field, 揀返生日就得


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


18#
發表於 11-3-19 14:53 |只看該作者
原帖由 monicamonicahk 於 11-3-19 10:37 發表
請問GMAIL分左GROUP, 點解手機睇唔到架呢?
分GROUP方便搵唔同公司人, i9000可以點做到呢?
thanks.


i9000 比較特別o的,
Gmail contact o既Group 係sync唔到去手機,
只可以係手機度set group,
如果想保存group record 只能用Kies 去backup...


複式洋房

積分: 269


19#
發表於 11-3-22 14:50 |只看該作者
Oh.......no!!

原帖由 A346 於 11-3-19 14:53 發表


i9000 比較特別o的,
Gmail contact o既Group 係sync唔到去手機,
只可以係手機度set group,
如果想保存group record 只能用Kies 去backup...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo