跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2270

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 05-7-30 11:21 |只看該作者

想問吓食緊惠氏健兒樂2號既bb

想問吓食緊惠氏健兒樂2號既bb,你哋bb既大大係點?我囡囡最緊轉食呢隻奶粉,佢既大大比以前硬,仲係一粒粒,但見佢就唔係好辛苦先去到,想問吓有冇問題,駛唔駛轉另一隻奶粉?請指教


大宅

積分: 2270

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 05-7-30 12:11 |只看該作者

Re: 想問吓食緊惠氏健兒樂2號既bb



大宅

積分: 4460


3#
發表於 05-7-30 23:51 |只看該作者

Re: 想問

It is ok for my baby. Let's your girl drink more water or juice in between each meal.
熙熙&樂樂媽咪


大宅

積分: 1705


4#
發表於 05-7-31 01:34 |只看該作者

Re: 想問吓食緊惠氏健兒樂2號既bb

河馬仔d便便又好好bor....囡囡有冇食生果呀???河馬仔一日會食兩種生果同埋飲溝浠咗嘅果汁 + 清水....又可以試下煲d竹庶馬蹄紅蘿蔔水佢飲...等佢去便便好d



侯爵府

積分: 21021


5#
發表於 05-8-1 10:27 |只看該作者

Re: 想問吓食緊惠氏健兒樂2號既bb

霖霖o的便便 開頭都係硬少少, 仲會一粒粒, 之後都好順暢(其實大人都會這樣子的), 你試下比多o的水或開稀的果汁比bb飲, 看看會否好些.


大宅

積分: 1378


6#
發表於 05-8-1 16:55 |只看該作者

Re: 想問吓食緊惠氏健兒樂2號既bb

我個囝d大大都ok喎, 反而係初初由人奶轉1號既時候d大大比較硬同埋有時2-3日先有得痾, 可能係適應期啩, 反而依家一路都冇問題。


大宅

積分: 2270

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 05-8-2 18:23 |只看該作者

Re: 想問吓食緊惠氏健兒樂2號既bb

thanks~我每日都有俾水&果汁囡囡飲,但佢d大大都仲係咁,我打算睇佢食埋呢罐,如果情況冇變,諗著幫佢轉奶粉.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo