立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
雲母殿
積分: 1367086
別墅
積分: 782
原帖由 wcpcelia 於 11-3-16 11:11 發表 巳經出咗新聞稿: http://www.info.gov.hk/gia/general/201103/15/P201103150164.htm
大宅
積分: 2941
彩鑽殿
積分: 609720
原帖由 pamy 於 11-3-16 12:25 發表 我有D嘢唔係好明,出雙糧 計唔計埋入息呢? thx
公爵府
積分: 29022
原帖由 pomanlife 於 11-3-16 12:29 發表 我父母已退休冇野做, 冇收入, 可以申請公屋嗎 其中我老豆已經70, 長者可以快d上樓嗎
積分: 2027
禁止訪問
積分: 47750
侯爵府
積分: 24579
原帖由 bmw6828 於 11-3-16 14:04 發表 全年入息再除12個月而計出每月入息幾多,所以雙糧都要計!
原帖由 pomanlife 於 11-3-16 14:33 發表 冇入息都可以申請??? 人地話低收入/冇入息都會申請唔到
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy