夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8888


1#
發表於 11-2-18 14:05 |只看該作者
如果夫婦之間感情出現變化,可能雙方都有責任,唔可幾一味話個老公唔啱唔好。不如大家分享下,有無檢討過後,覺得自己作為一個老婆有咩要改善,或者改善左令兩公婆的感情變番好,咁各位姊妹可以集思廣益,防範未然。畢竟要趕住第三者好難,不如由自己做起!


子爵府

積分: 13921


2#
發表於 11-2-18 14:42 |只看該作者
我結婚過左一年後,老公話我逼得佢好辛苦,畀好大壓力佢。 佢話佢要我0既贊賞,鼓勵先有動力向上進取喔。 日後見到佢改變唔到家裡環境唔系佢0既錯,系我冇用對佢有效0既方法喔。

0甘我LEE 十幾年來盡力去改啦:唔0壇佢所做0既,口頭上支持佢所有0既選擇。

贊到今日,我老公叫我唔使贊佢喔。我 愣左響樹,“你同剛結婚時唔同左喔,當初你同我講你需要我鼓勵你嘛!”

老公:“ 我今時唔同往日啦。我0既士氣唔再在於人0既贊賞,認同。”

我:


男爵府

積分: 8888


3#
發表於 11-2-18 14:46 |只看該作者
你都好抵讚! 

懂得欣賞別人,給予支持與鼓勵,絕對係好老婆典範,好在你當日識得咁做,而家就擁有幸福婚姻! 

原帖由 ndw 於 11-2-18 14:42 發表
我結婚過左一年後,老公話我逼得佢好辛苦,畀好大壓力佢。 佢話佢要我0既贊賞,鼓勵先有動力向上進取喔。 日後見到佢改變唔到家裡環境唔系佢0既錯,系我冇用對佢有效0既方法喔。

0甘我LEE 十幾年來盡力去改啦:唔0壇佢 ...


伯爵府

積分: 19582


4#
發表於 11-2-18 16:34 |只看該作者
你真係好, 我老婆話諗唔到咩讚我.

事緣我老婆生左仔之後好緊張, 同個仔一齊一有少少事就發脾氣; 例如有次佢唔係屋企, 我餵個仔食粥, 食左一碗佢就唔肯食, 咁我由佢啦. 老婆返到黎見到食唔晒d 粥就發脾氣不停口咁鬧, 果陣仲要係我阿媽上左黎我屋企.....

之後我同佢講, 佢咁對我唔得喎. 咁我叫佢一日讚我三次啦, 佢鬧第二個點發脾氣都無所謂, 我諗住每日會感謝我為佢地做既野, 情況就慢慢就應該會好轉. 點知佢話無野可以讚, 無啦啦諗d 野讚 "好假"......(我心諗我日日讚你靚, 你又唔覺假...)

之後冷戰左個幾月, 過年都仲係黑口黑面. 點知呢幾日佢突然間諗通左, 連佢自己都覺得自己太過份, 佢話佢控制唔到, 總之有關個仔既事一有咩 "意外" , 佢就會發脾氣. 宜家佢會控制下, so far 都係沉晚阿仔唔肯訓發過一次脾氣, 希望佢keep 到.

我覺得夫妻間係要體諒, 仲要自我檢討. 自己做既野自己梗係覺得無問題, 但係人地唔接受, 就要識得用第三者角度睇返自己做既野, 睇下 "過得自己, 過唔過到人".


原帖由 ndw 於 11-2-18 14:42 發表
我結婚過左一年後,老公話我逼得佢好辛苦,畀好大壓力佢。 佢話佢要我0既贊賞,鼓勵先有動力向上進取喔。 日後見到佢改變唔到家裡環境唔系佢0既錯,系我冇用對佢有效0既方法喔。

0甘我LEE 十幾年來盡力去改啦:唔0壇佢 ...


子爵府

積分: 13921


5#
發表於 11-2-19 09:22 |只看該作者

回覆 4# gk678 的文章

"...咁我叫佢一日讚我三次啦..."


照你講你老婆衣家0既脾氣、對事物0既價值觀、重要次序,要佢做到一日讃三次,睇來有點一步登天 BOR。
如果佢衣家幾日讃你一次,0甘你就請佢一日讃你一次。慢慢續D 續D 來改。

我用左十幾年來改,LEE 個人生‘功課’系難度越來越高。


[ 本帖最後由 ndw 於 11-2-19 09:29 編輯 ]


子爵府

積分: 13921


6#
發表於 11-2-19 09:23 |只看該作者

回覆 4# gk678 的文章

"...點知佢話無野可以讚, 無啦啦諗d 野讚 "好假"......(我心諗我日日讚你靚, 你又唔覺假...)

..."



你老婆 LEE D 睇法同我媽一樣,成日睇人系半杯空0既水,而唔系半杯滿0既水。
同老公、仔女、女婿、新袍講0野時個樣好惡死。
有次佢0既一位醫生朋友都聽厭左我媽數我老公 D 我媽帶有色眼鏡來睇我老公 D ‘衰’野。結果 佢朋友講得好好,佢話:“ NDW 媽,人總有D好0既,有D唔好0既,我唔要聽你講個女婿 D 唔好0既,我要你0念下你個女婿有D乜好0既,然後同我講。”
我媽:"揾唔到喔!"
朋友:“唔會無0既,你點都要揾出起碼一點,無人衰得曬0既。”
0甘我媽先至死死地0念下,數下:
個女婿好錫我個女
好為得個家
好關心我
有好勤力做家務,煮飯,洗衫,所有家務都唔使我同個女做,佢做曬
.......

其實還有許多,我數唔翻出來添。


子爵府

積分: 13921


7#
發表於 11-2-19 09:24 |只看該作者

回覆 4# gk678 的文章

"總之有關個仔既事一有咩 "意外" , 佢就會發脾氣. 宜家佢會控制下, so far 都係沉晚阿仔唔肯訓發過一次脾氣, 希望佢keep 到."

第一個仔女,系緊張 D。
‘動員’老婆生多一個啦,0甘會冇0甘緊張啦。
有人話:第一個照書養,第二個就照豬養 喔。


子爵府

積分: 13921


8#
發表於 11-2-19 09:27 |只看該作者
原帖由 dbbp 於 11-2-18 14:46 發表
你都好抵讚! 

懂得欣賞別人,給予支持與鼓勵,絕對係好老婆典範,好在你當日識得咁做,而家就擁有幸福婚姻! 


碰左好多次釘 LU。

Thank you very much.


子爵府

積分: 13921


9#
發表於 11-2-20 06:30 |只看該作者

男人為什麼會出軌

“...識得笑都已經知 LAI 0野....” ? - 演講者係: 鄭棣盛.


我間唔中就喜歡睇下 LEE 段。 完全明白,同意講員的此段話。 我又識笑喔,有 D 理
因為系男女關系上碰過釘嘛!

夫妻相處之道2/2 - 男人為什麼會出軌

http://www.youtube.com/watch?v=BLuhYGmU73o


夫妻相處之道1/2 - 旺夫與剋夫

http://www.youtube.com/watch?v=DXN8R43z5Og&feature=related

夫妻相處之道1 (中文字幕)
http://www.youtube.com/watch?v=oMkc0GyuHJ0&feature=related

[ 本帖最後由 ndw 於 11-2-20 07:04 編輯 ]


子爵府

積分: 13921


10#
發表於 11-2-25 14:19 |只看該作者
同老公什麼都可以分享心聲。
你們有沒有問過老公遇到姣婆0既經歷呢?
我唔識用英文形容姣婆。以下系我同老公0既部分對答。

ndw: have you bump into any woman who is very forward?

老公:

ndw: Act like they want to initiate a relationship with you.

老公: you mean loose woman.

ndw: Yeah, that is the description: loose.

老公: Yeah, a few.

.........
我只要知道老公會理性地分別什麼是姣婆。 還有老公可以同我講他以前碰到過一些較為引誘性大的 但又不至於使他失去貞操的環境。而最終老公都可以把持住自己0既處男身。 其實很不容易。 我就覺得可以很放心老公。知道老公假若遇到有可能 (potential) 成為第三者的人,老公都唔會0甘容易被第三者“謎”左去。

很難得老公安心同我分享他以男性角度來講見證。再一次讓我反思我與 X君的經歷。我同老公說:當時我真系做得不錯。一點也不做主動。 衣家聽到老公講經歷,我才明白如果我當時對 X君有少少主動,就很大機會刺激到 X君 不可自制的地步。 未結得成婚,真系唔好搞到人地男生0甘興奮。

老公:ARM 呀,女0既可以隨時收得手,但系男0既唔可以好似女0既0甘話收就收得0嫁。始終生理唔同嘛!

[ 本帖最後由 ndw 於 11-2-25 14:23 編輯 ]


男爵府

積分: 8888


11#
發表於 11-2-26 15:06 |只看該作者
咁耐都無乜人回應,睇黎女人總係覺得自己無問題,或者就係因為咁,令婚姻出現問題!


子爵府

積分: 13921


12#
發表於 11-3-6 08:44 |只看該作者
我同我丈夫生活了這麼多年,十六、十七年,有好多時我系需要一翻掙扎才能再愛我老公。這思想掙扎過程,我不能用言語來表達。我惟有借
電影 A Beautiful Mind 裡 Alice 的一段讀白來表我的思想掙扎。
每次我都成功地重燃對老公的愛 when 老公做不到我心中的期望。
台詞:
Alice: “What I feel is obiligation.
OR guilt over wanting to leave.
Rage against John (her husband), against God and......
but... then I look at him and I force myself to see the man that I married.
And he becomes that man.
He's transformed into someone that I love.
And I'm transformed into someone who loves him.
It's not all the time, but it's enough. ”

[ 本帖最後由 ndw 於 11-3-10 04:13 編輯 ]


子爵府

積分: 11754


13#
發表於 11-3-7 01:04 |只看該作者
今日聽收音機, 是個男博士, 佢話最好女人識炸下嬌, 我諗大多數男人都有這種心態, 就是女人最好小鳥衣人...有時, 諗到呢句, 就會試下, 多數男人也受這一套...但成日作狀做就唔太好...


大宅

積分: 3273


14#
發表於 11-3-7 14:51 |只看該作者
睇咗,好正,多謝晒! 我諗我要檢討吓先得!




原帖由 ndw 於 11-2-20 06:30 發表
“...識得笑都已經知 LAI 0野....” ? - 演講者係: 鄭棣盛.


我間唔中就喜歡睇下 LEE 段。 完全明白,同意講員的此段話。 我又識笑喔,有 D 理
因為系男女關系上碰過釘嘛!

夫妻相處之道2/2 - 男人為什麼會出軌

http ...


子爵府

積分: 13921


15#
發表於 11-3-10 04:06 |只看該作者
NDW 理論(我老公多時0甘 標簽我0既0念法 ):

好老公除了 老公自己帶埋 D 好0野 來同我結婚0既之外, 還可以是老婆自備架餐響婚後派上用場栽培出自己獨有0既好老公的。

唔好要求老公點愛我 (唔好響老公背後要求老公點對我),唔好比人地D老公點愛人地 D 老婆,只注重我點愛老公才贏得自己獨有的老公0既歡心。

既然嫁左人,而老公又願意與我繼續經營我們的家,我就要不保留的愛老公。思緒出自 《愛是不保留》一歌詞。

讃老公一定要響老公面前讃佢。唔好LEE 埋只響 LEE 樹 以無名氏身份讃。

聽到人地讃人地0既老公,自己唔好羨慕,除非人地老公自己上來講佢點樣可以氹得老婆對佢有0甘好評價。那時我就一定會鼓勵老公多閱讀人地老公的心得,一齊琢磨一番。

只得羨慕人地0既老公,或人地0既愛情幸福系對我的個人的長進毫無意義,對我的人事關系毫無幫助的。

響LEE樹聽人地讃人地0既老公點對人地(老婆)好時,我要向那位讃老公的夫人學習,學習她如何把焦點放在老公的好處上,而豪不挑剔老公。 還有許多許多可以向人學習的。如:如何睇人來嫁 或 娶。 學習懂得欣賞自己的老公。等等

我響 LEE 樹講老婆點做可以改善夫妻關系,唔講老公可以點對老婆來改善夫妻關系,因為我系女人,唔系男人。 我只可以主觀講如果老公點對我,我會好喜歡。



[ 本帖最後由 ndw 於 11-3-10 05:00 編輯 ]


子爵府

積分: 13921


16#
發表於 11-3-10 05:09 |只看該作者

回 cocopig 於 11-3-7 14:51 發表

系呀!未雨籌謀,唔好等到老公羨慕人地有個好老婆 我先至來檢討。
到過時,我相信我好難冷靜理性0甘自我檢討 LOR. 我可能會將所有責任推到 個第三者 同 老公樹。 越集中注意他人的錯,夫妻關系就越差。 結果更加把老公往家外推。


子爵府

積分: 13921


17#
發表於 11-3-10 08:38 |只看該作者
我覺得,有慧眼0既男人系要老婆0既溫柔,唔系同自己 D 未來細路爭住來 嗲 自己,0甘唔成熟,冇女人味0既表現。

家兄同我講過,佢揀老婆要好似 金庸 小說裡 的 黃蓉 0甘:聰明,能幹,但又高唔過 郭靖。但識分寸,唔扮蠢,唔響人前表現出自己畀老公更聰明。唔 BOSS 自己0既老公。

結果,我認為家兄果真揾到個0甘0既老婆。


大宅

積分: 1580


18#
發表於 11-3-16 04:16 |只看該作者
原帖由 ndw 於 11-2-19 09:24 發表
"總之有關個仔既事一有咩 "意外" , 佢就會發脾氣. 宜家佢會控制下, so far 都係沉晚阿仔唔肯訓發過一次脾氣, 希望佢keep 到."

第一個仔女,系緊張 D。
‘動員’老婆生多一個啦,0甘會冇0甘緊張啦。
有人話:第一個照書養 ...


第二個照豬養, 我鍾意


子爵府

積分: 13921


19#
發表於 11-3-23 13:18 |只看該作者

回覆 18# dp963852 的文章

你個仔女樣真系好抵錫呀!我每次一睇佢個樣就笑啦。

又講翻正題先。
翻抄人地D post 先。


婚姻裡有些話不要說,批評一句要稱讚五句
http://forum.baby-kingdom.com/vi ... &extra=page%3D1

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo