自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 05-8-10 14:26 |只看該作者

請問有冇村巴由大埔開去荃灣?

請問有冇村巴由大埔開去荃灣?
如果有的話, 可以響邊樹上車, 車費幾多?
Thx~


子爵府

積分: 12326


2#
發表於 05-8-10 14:29 |只看該作者

Re: 請問有冇村巴由大埔開去荃灣?

我只係知有小巴

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo