跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 533


1#
發表於 05-7-30 15:57 |只看該作者

你地bb飲幾多奶奶?

[size=large]你地bb飲幾多奶奶?
我bb兩個月,已飲七安奶,唔知怕唔怕肥呢?


別墅

積分: 534


2#
發表於 05-7-30 19:09 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

嘩............好勁呀!!!我b而家5個幾月6安有時都飲唔哂呀


大宅

積分: 2363


3#
發表於 05-7-30 19:15 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

muito~
你個b咁叻ar,我個11個月大先飲7安奶,佢2個月哥時飲4-5安咋,有時仲飲3安 .


伯爵府

積分: 15915


4#
發表於 05-7-30 19:16 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

勁丫,我個B依家才食7安咋,有時都吾得TIM(4個月大).不過佢食到的話,咪比佢食囉,可能佢係一個大食BB呢


民房

積分: 29


5#
發表於 05-8-1 17:21 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

If your baby eats every 4 hours, then it sounds much! 24hrs / 4 = 6times a day
6times X 7oz = 42 oz
the usual rate of baby taking in milk is about 24 oz only!
but don't worry, your baby may be yummy yummy and enjoy drinking milk :-P


複式洋房

積分: 290


6#
發表於 05-8-9 12:07 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

咁你個b幾重呀?兩個月飲七安@@


大宅

積分: 1409


7#
發表於 05-8-9 12:09 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

7 安真係好利害.


別墅

積分: 533


8#
發表於 05-8-9 13:41 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

ceikie 寫道:
咁你個b幾重呀?兩個月飲七安@@


佢依家兩個多月,已有15磅.


複式洋房

積分: 290


9#
發表於 05-8-9 14:20 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

我隻b 10個月先得19磅....


侯爵府

積分: 23056


10#
發表於 05-8-9 14:55 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

ceikie
我囡囡2歲4個月都係22lbs 炸~~


複式洋房

積分: 290


11#
發表於 05-8-9 15:01 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

但係佢一出世已經七磅幾,六個月個陣有成十六磅,間左四個月都係重得三磅


侯爵府

積分: 23056


12#
發表於 05-8-9 15:02 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

我囡囡細個好肥好肥架, 8個月已經20lbs, 但係之後冇重過炸ma~

你可以去佢個網頁睇下, 包你唔信係同一個人~~


複式洋房

積分: 290


13#
發表於 05-8-9 15:05 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

我知呀,因為我已經睇左,個網頁你幫佢整架?幾靚喎,我都諗住幫個女整番個


侯爵府

積分: 23056


14#
發表於 05-8-9 15:10 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

ceikie
咁咪係law, 所以唔洗太擔心~~

係呀, 個網頁我幫佢整架, 但係其實好易, 因為babyhome比晒d format你架啦, 你只要打d野同up d相上去就ok~~


複式洋房

積分: 290


15#
發表於 05-8-9 15:14 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

係呀,咁等我都試下先


侯爵府

積分: 23056


16#
發表於 05-8-9 15:15 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

ceikie
好呀~ 咁等住睇你囡囡o既可愛相啦~~


大宅

積分: 1409


17#
發表於 05-8-9 16:58 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

stephenietam,

我囝囝同你囡囡有得揮, 6個月時以經 19.8lbs, 比醫生話佢超高超重. 之後3個月重得 0.1kg, 但又高左4cm.

stephenietam 寫道:
我囡囡細個好肥好肥架, 8個月已經20lbs, 但係之後冇重過炸ma~

你可以去佢個網頁睇下, 包你唔信係同一個人~~


侯爵府

積分: 23056


18#
發表於 05-8-9 17:47 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

chim
我囡囡都係得個高字, 都唔向下橫發展o既....


民房

積分: 23


19#
發表於 05-8-9 18:01 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

你好....
我個仔仔剛6個月大自從食過粥仔之後不喜歡食糊仔及飲奶粉,不過喜歡飲母乳.. 點好呀


我BB今年2月11日在山頂出生重8.9磅
現在18.7磅重是否過重


侯爵府

積分: 23056


20#
發表於 05-8-9 18:12 |只看該作者

Re: 你地bb飲幾多奶奶?

ELAINE2437
我囡囡同你仔仔一樣, 都係鐘情於母乳, 我囡囡細時連粥都唔係好食, 成日:"奶奶...奶奶...."

"記"然佢鐘意粥仔, 咪比佢食law, 唔食糊仔冇問題架, 最緊要有野佢鐘意食, 你唔洗擔心粥唔夠糊咁有'型'養, 因為你可以加多d料煲粥架ma, 菜呀, 瓜呀, 我囡囡鐘意蕃茄+紅蘿蔔+粟米煲粥架, 好甜好好味~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo