時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21498


1#
發表於 11-3-29 12:51 |只看該作者
每月2500元學前訓練津貼,試問香港地有幾多家庭可以付得起﹗所謂中產亦沒有這個能力吧﹗還有3000遊學。無言﹗


別墅

積分: 901


2#
發表於 11-3-29 12:58 |只看該作者
我而家都諗住申請綜援,綜援戶生活質素重好過我。真係妒忌死。唔怪之得咁多大專生畢業唔做嘢,拎綜援真係 very good。


複式洋房

積分: 326


3#
發表於 11-3-30 02:12 |只看該作者
係囉,係囉..讚成
:chair: :chair: :chair: :verycold:


複式洋房

積分: 224


4#
發表於 11-3-30 02:39 |只看該作者


複式洋房

積分: 224


5#
發表於 11-3-30 02:42 |只看該作者
唉~申請綜援~我都覺得申請綜援啲福利好好,但過唔到自己果關,有手有腳.....


伯爵府

積分: 16355

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-3-30 09:13 |只看該作者
我都想每個月有 2,500.00 比仔返興趣班呀 .... 有冇攪錯呀 ....


大宅

積分: 4850


7#
發表於 11-3-30 11:06 |只看該作者
總之就係我地有手有腳靠自己去做嘢生活嘅就咩都無, 攤大手板等政府養嘅就咩都有....唉.....依個正苦已經本末倒置架啦.....
鍾意飲飲食食, 尤其鍾意煮嘢食.....


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-3-31 02:23 |只看該作者
我都好埋怨,好自悲...覺得自己對個細路唔住, 果D 攞綜援D 子女,重好過佢...可以境外遊學, 我都俾唔到佢$250/MTH 使用佢...

但是我又申請唔到綜援....因為過唔到自己果關....有手有腳可以打工揾$$...
Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


9#
發表於 11-3-31 19:31 |只看該作者
呢$2500係比輪候緊學前特殊教育的殘疾學童....你小朋友有需要的話一樣可以申請
如果早幾年有就好喇.....

$2500只足夠3.5hrs 私人訓練....
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


10#
發表於 11-3-31 19:31 |只看該作者
本帖最後由 patpat234 於 11-3-31 19:33 編輯

「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 11-3-31 22:39 |只看該作者
PATPAT234

你點解POST ED 咁驚嚇的POSTAGE 出來呀~~~~~

真正香港人心血少D 都受唔住咖


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


12#
發表於 11-3-31 23:58 |只看該作者
回覆 Pulmma 的帖子

????有咩驚嚇???

我覺得除左果 $3000遊學津貼唔合理之外,其他都可以接受...有d都只係一次性....但有d真係可以幫到有需要o既人喎~
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


複式洋房

積分: 224


13#
發表於 11-4-1 01:01 |只看該作者
回覆 patpat234 的帖子

主要都係講呢3000蚊~當然2500幫有需要人士~係無問題~我寧願佢將5500比曬啲殘疾人士~如果呢6000+5500=11000一開始全部都係幫助有需要嘅人~唔係懶虫~政府就會多人讚......好可惜.......


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


14#
發表於 11-4-1 01:07 |只看該作者
回覆 Mimimamichu 的帖子

但個標題係...3000遊學+每月2500元學前訓練津貼 ...

我估呢 $3000 都唔係咁易攞...如果學校唔攪,應該都唔會有得拎....
如果報街外果D $3000應該又唔夠...
自己一個小朋友又唔可能去..
應該唔係現兜兜.....
希望我冇估錯.....
詳情都未有.
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


複式洋房

積分: 224


15#
發表於 11-4-1 01:29 |只看該作者
回覆 patpat234 的帖子

最慘係果班懶人係咩都會嘈,明明可能小朋友係健全都會嘈到拎到,佢地嘈咩就會有咩.......
真係激死........

所以你宜家POST左呢個2500~大家會清楚左....就唔會針住呢個黎講~同埋~其實好多香港人一句到尾,都係唔想啲有手有腳嘅綜緩人士攞到啲$啫~有個媽咪講得好啱,佢地可以攞綜緩,但都要服務下社會,一星期返4日工,每次4,5個鐘~咁樣~香港人一定唔會怪佢地.......又有另一個講....爸爸媽咪大陸人,落黎生,生完父母又可以黎,黎完又可以申請埋大陸嘅公公婆婆落黎,親戚又黎,但全部唔做嘢,攞綜緩.....

點評

patpat234  佢地嘈咩就會有咩.....呢樣一定唔會...因為一定要經政府醫生評估先可以証明佢係殘疾.....  發表於 11-4-1 10:42


複式洋房

積分: 224


16#
發表於 11-4-1 01:31 |只看該作者
係唔係激死人呀~~~~所以香港人係嬲點解佢地咁啫~仲嘈咩有咩~幾幸福呀~


複式洋房

積分: 224


17#
發表於 11-4-1 01:39 |只看該作者
我好記得有單新聞,有個綜緩人士(新移民)去旺角垃圾桶撿嘢食,食完痾.....然後大大聲話比綜緩啲錢少.....但佢一家7口黎曬,成家攞綜緩.....mouth:政府又比多啲佢地,轉頭再嘈....話一家7口住間屋細......政府又比間大間啲佢地,3房果啲.....mouth:~我睇到都想打爆部電視........呢啲人真係唔值得比佢地...仲有佢地嘅反感行為(打尖仲大聲XYZ人,無禮貌,屈人等等)..我明白我好似離左題.....但都係果句啦~導致大家覺得唔可以再咁免費養佢地先咁激動.....


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


18#
發表於 11-4-2 01:57 |只看該作者
大家可以直接反映去關愛基金.....

關愛頭炮派8億 幾萬學童獲3000元遊學
http://www.communitycarefund.hk/ ... toId=0&tdId=612
Stay Hungry , stay foolish !!


侯爵府

積分: 23125


19#
發表於 11-4-3 23:32 |只看該作者
低收入香港人D小朋友夠想參加興趣班,去遊學呀!但照顧到三餐就沒錢比小朋友
學野!禁邊個關愛我地.D新移民福利不知好過幾多香港人.
D新移民成日食全包宴.包有樓住;包供書教學;包醫療.包...包...包....麥都包.
激死!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo