單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1001


1#
發表於 11-3-24 16:04 |只看該作者
帶住7個月大架女~
無收入~全職媽媽~
點樣申請公屋?
體恤安置又係咩嚟~?
我 可以係呀媽到住~
但不是長遠方法~
唔知第一步要做d咩~
我住葵青區~
咁多位過來人可唔可以教下我~~~


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2#
發表於 11-3-24 19:30 |只看該作者
去就近既家庭服務中心, 求其叫個社工見你, 甘你同佢講你既需要啦!
原帖由 yan9038 於 11-3-24 16:04 發表
帶住7個月大架女~
無收入~全職媽媽~
點樣申請公屋?
體恤安置又係咩嚟~?
我 可以係呀媽到住~
但不是長遠方法~
唔知第一步要做d咩~
我住葵青區~
咁多位過來人可唔可以教下我~~~ ...


禁止發言

積分: 16954


3#
發表於 11-3-24 20:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 106


4#
發表於 11-3-24 21:54 |只看該作者
搵區議員幫手也可以!
原帖由 yan9038 於 11-3-24 16:04 發表
帶住7個月大架女~
無收入~全職媽媽~
點樣申請公屋?
體恤安置又係咩嚟~?
我 可以係呀媽到住~
但不是長遠方法~
唔知第一步要做d咩~
我住葵青區~
咁多位過來人可唔可以教下我~~~ ...

你不能改變別人,但你可以改變自己
你不能左右環境,但你可以改變心境! ...


男爵府

積分: 9727

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-3-24 22:56 |只看該作者
區議員係無無無用嫁~~


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-3-25 08:56 |只看該作者
agree
原帖由 小雄維尼 於 11-3-24 19:30 發表
去就近既家庭服務中心, 求其叫個社工見你, 甘你同佢講你既需要啦!


大宅

積分: 1001


7#
發表於 11-3-25 12:25 |只看該作者
咁我第一步應該揾社工。?區議員?
定係申請佐公屋先。?
定係申請綜援?


伯爵府

積分: 15770


8#
發表於 11-3-25 12:27 |只看該作者
原帖由 yan9038 於 11-3-25 12:25 發表
咁我第一步應該揾社工。?區議員?
定係申請佐公屋先。?
定係申請綜援?


2343 2255
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-3-25 12:51 |只看該作者
我覺得應該搵社工先


複式洋房

積分: 237


10#
發表於 11-3-25 13:04 |只看該作者
我都同意揾社工先, 由佢地同你分析你而家應該行邊步棋先.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


11#
發表於 11-3-25 15:04 |只看該作者
包剪沓, 畫鬼腳都應該係社工先, 況且都未到投票日....做咩要搵區議員? ote]原帖由 yan9038 於 11-3-25 12:25 發表
咁我第一步應該揾社工。?區議員?
定係申請佐公屋先。?
定係申請綜援? [/quote]


複式洋房

積分: 300


12#
發表於 11-3-25 20:12 |只看該作者
帶住個7個月大既囡,冇收入,同屋企人住,其實兩睇la,其一,講揾乜先就唔好講la,首先你想清楚條路點行先,如果你諗住自己搬出來住,係味諗住自己湊囡定揾人湊,如果自己湊未搬出來l,公屋冇甘快,如果你同屋企人住,你冇收入申請綜援,係要全屋人計入息,勁麻煩,甘你屋企本身有冇綜援先??如果冇不如冇申請,如果一齊住,佢地又肯幫你,不如返工好過,萬一冇人湊,甘自己搬出來lo,如果有小小錢可以租個房先,再申請綜援再申請公屋,建議揾社工幫幫,議員冇乜用,體恤安置係俾一D特別情況既人


水晶宮

積分: 54909

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-3-25 20:42 |只看該作者
我覺得第一步是找社工。
原帖由 yan9038 於 25/3/2011 12:25 發表
咁我第一步應該揾社工。?區議員?
定係申請佐公屋先。?
定係申請綜援?



大宅

積分: 1422


14#
發表於 11-3-25 22:44 |只看該作者
其实好看你系咪想好自己凑定搵人凑先,如果自己凑,系咪要拿公缓。
如果系,就先要自己找地方搬左出来,直接去社会福利处申请公缓。
然后再去申请公屋。
找社工他们也是叫你这么做的。
个人感觉社工完全没有的。我对社工就很反感了。(当然,这只是我个人感觉)


大宅

積分: 1001


15#
發表於 11-3-25 23:05 |只看該作者
屋企無羅綜援~
屋企人都有負擔~細佬妹讀緊書~
所以呀媽無可能唔做野~
我宜家住係c6屋企~
想做野~但人工無可能負擔到請人湊&呀女d生活費~
唯有申請綜援..再申請公屋.
等到呀女返學~我就可以返工.自力更生~

如果揾社工~我應該去邊到揾.?
係未同佢講我宜家情況..??


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


16#
發表於 11-3-25 23:05 |只看該作者
樓主,
吾知我有無睇錯.....定我誤會左d咩野....??
見你又話無收入~全職媽媽~申請綜援??

泰國旅遊團戶外旅行11-3-13 22:03
by yan9038
正常

11-3-13 22:03

1#

回覆


泰國旅遊團

想5月去泰國~
想去5日4夜..4星酒店.
團費大約幾錢.~
邊間會平d,? 朋友話康泰.永安果d會俾其他貴d.係未架?
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 1001


17#
發表於 11-3-26 00:10 |只看該作者
無~係我~
果時同c6都仲ok~~
佢話請我去~
惗住可以去散下心改變下現在情況~(新年到吵到宜家~)
但現在我實在受夠了·~
唔想再過d傷心日子~
唔想再聽d難聽架說話~
唔想再靠佢~


大宅

積分: 1001


18#
發表於 11-3-26 00:17 |只看該作者
吵到我好煩~
宜家吵到我要長期復診..食藥~
佢無體諒過我湊女架辛苦壓力~
一同佢吵佢就唔會俾錢我~
就算係呀女d奶粉錢佢都唔會俾~
所以好多野我都會選擇唔出聲認~
搞到宜家自己咁~
佢唔知我揾緊社工果d~


大宅

積分: 1001


19#
發表於 11-3-26 00:26 |只看該作者
前晚同佢吵~
佢話:我係未前世欠佐你架~要你宜家嚟羅債.
聽到哩句說話..真系好心痛~
我為佐佢付出佐青春~全心全意湊女~
有份好工放棄佐~
當初結婚無錢~有一半都係我屋企俾~
連租婚紗都係我俾錢~
到頭嚟得到架只有一次又一次架傷心..


象牙宮

積分: 239734


20#
發表於 11-3-27 21:29 |只看該作者

葵青區的社會福利署

原帖由 yan9038 於 11-3-25 23:05 發表
屋企無羅綜援~屋企人都有負擔~細佬妹讀緊書~所以呀媽無可能唔做野~我宜家住係c6屋企~想做野~但人工無可能負擔到請人湊&呀女d生活費~唯有申請綜援..再申請公屋.
等到呀女返學~我就可以返工.自力更生~如果揾社工 ...

7個月大架女; 無收入; 要長期復診..食藥
快d 找 "葵青區的社會福利署" 求助, 可打電話找社工, 社署會會安排約見. 再開file 跟進.

你長期復診..食藥. 向醫生說你的困難, 想醫生開証明及轉介你去見社工, 政府醫生都會做.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo