自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-3-3 11:42 |只看該作者
你地睇過最恐怖既戲係邊套?
我係0個d又要怕, 又要睇
後遺症最大既係 silent hill, 咒怨 同見鬼, 睇完成2個星期都訓訓下醒左


大宅

積分: 4814


2#
發表於 11-3-3 12:38 |只看該作者
我真係最驚係午夜兇鈴囉...睇完後仲要咁岩晚晚有人整估電話... 晚晚2-3點有人打黎唔出聲...所以真係好驚 :p


寶石宮

積分: 281776


3#
發表於 11-3-3 12:45 |只看該作者
我最驚都係午夜兇鈴, 嗰陣見到電視都打冷顫...... 但見鬼都好恐怖, 一個人搭lift 好驚...... 之後都無乜再睇恐怖片咯, 年紀大, 心血少呀!


大宅

積分: 4814


4#
發表於 11-3-3 12:57 |只看該作者
原帖由 milktealai 於 11-3-3 12:45 發表
我最驚都係午夜兇鈴, 嗰陣見到電視都打冷顫...... 但見鬼都好恐怖, 一個人搭lift 好驚...... 之後都無乜再睇恐怖片咯, 年紀大, 心血少呀! ...


係呀見鬼都好驚...由其係個隻女鬼衝埋黎個幕....搭lift 個幕都真係經典 .....近牌都唔覺有咩鬼戲好睇


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 11-3-3 13:57 |只看該作者
原帖由 MoMoButaWing 於 11-3-3 12:57 發表


係呀見鬼都好驚...由其係個隻女鬼衝埋黎個幕....搭lift 個幕都真係經典 .....近牌都唔覺有咩鬼戲好睇


真係驚左好耐


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-3-3 14:08 |只看該作者
有冇搭lift嗰幕嘅片段可以睇番呀? 我睇過一場又係搭lift的, 不過唔記得係咪見鬼。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 11-3-3 14:23 |只看該作者
原帖由 Giant 於 11-3-3 14:08 發表
有冇搭lift嗰幕嘅片段可以睇番呀? 我睇過一場又係搭lift的, 不過唔記得係咪見鬼。


我驚post左上黎, 好多人又驚搭lift 喎


大宅

積分: 4814


8#
發表於 11-3-3 14:29 |只看該作者
我都係咁話你上 X 豆睇呀
土x 有呢套戲..


子爵府

積分: 11244

畀面勳章


9#
發表於 11-3-3 14:33 |只看該作者
咩年份


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


10#
發表於 11-3-3 14:37 |只看該作者
午夜凶鈴.....
我記得我個排要用張野"cum"住個電視先敢瞓。


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


11#
發表於 11-3-3 14:41 |只看該作者
我又唔覺得午夜凶鈴好驚....
唔知你地有無睇過silent hill, 好似係"寂靜山莊", 有一幕有d鬼護士, 困擾左我好耐

另外0個d收養個小朋友返黎係鬼0個d, 好驚lor


大宅

積分: 2458


12#
發表於 11-3-3 14:49 |只看該作者
silent hill最困擾我係佢地最尾都冇返返原來個世界...感覺好驚....


大宅

積分: 3812


13#
發表於 11-3-3 14:49 |只看該作者
午夜兇鈴

嗰陣時入戲院看唔知咁恐怖(比較早期),好記得嗰日打8號風球冇野做,臨時call d friend出來看。唔好講笑,我看咁多套恐怖片,呢套我叫得最多、最大聲.....

後遺症:看電視唔怕,最怕是熄左電視之後,成日凝住會見到有個倒影.....

之後無論電視台播、DVD/VCD 我都話唔可能重看....


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 11-3-3 14:52 |只看該作者
原帖由 Giant 於 11-3-3 14:08 發表
有冇搭lift嗰幕嘅片段可以睇番呀? 我睇過一場又係搭lift的, 不過唔記得係咪見鬼。


戲~我都係又要睇又要驚既人,但就無乜後遺症,最多當晚一定要有人陪訓or開著晒燈訓!!

但幾年前,有個電視廣告,就真係搞到我到而家都有後遺症!!

話說某年d咩電視廣告頒獎禮,有個海外得獎廣告,係泰國廣告,賣咩我就真係唔記得喇,內容係,有個好正常既女人入lift,當時主角見入lift個女人好正常樣,但就赤腳,再望真d,隻腳掛住左個牌 ~ 係死左之後,晌殮房幫死屍掛既牌! 咁先知 ~ 原來佢係隻鬼

搞到我而家去夜街,如一個人搭lift,有人入黎,我第一時間係望下佢隻腳有無著鞋


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


15#
發表於 11-3-3 15:14 |只看該作者
原帖由 foggyao 於 11-3-3 14:52 發表


戲~我都係又要睇又要驚既人,但就無乜後遺症,最多當晚一定要有人陪訓or開著晒燈訓!!

但幾年前,有個電視廣告,就真係搞到我到而家都有後遺症!!

話說某年d咩電視廣告頒獎禮,有個海外得獎廣告,係泰國廣告,賣咩我就真係唔記得 ...


真係好驚喎!!

你地記唔記得, 都好多年前, 有個火車廣告, 一班細路扮火車, 又話呢個流血, 邊個腳唔到地, 0個時我好細個, 驚到呢
仲記得佢cut左之後又播多幾次, 比你睇下係咪真係有野!!


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 11-3-3 15:53 |只看該作者
原帖由 bobonico 於 11-3-3 15:14 發表


真係好驚喎!!

你地記唔記得, 都好多年前, 有個火車廣告, 一班細路扮火車, 又話呢個流血, 邊個腳唔到地, 0個時我好細個, 驚到呢
仲記得佢cut左之後又播多幾次, 比你睇下係咪真係有野!! ...


記得呀! 記得呀!!
我個時都係好認真咁睇左好多次(個時興錄影tv節目,我自己都睇左好多次!) ~ 好似記得話係多左最尾個小朋友(鬼)麻! 究竟呢件傳聞係咪真呢?


大宅

積分: 2056


17#
發表於 11-3-3 18:43 |只看該作者
我覺得鬼影好恐怖,係泰國片


珍珠宮

積分: 31776

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-3-3 18:51 |只看該作者
Silent hill 會出2呀~仲要3d添


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 11-3-3 20:10 |只看該作者
原帖由 foggyao 於 11-3-3 15:53 發表


記得呀! 記得呀!!
我個時都係好認真咁睇左好多次(個時興錄影tv節目,我自己都睇左好多次!) ~ 好似記得話係多左最尾個小朋友(鬼)麻! 究竟呢件傳聞係咪真呢? ...


我記得佢地話0個班小朋友拍完之後, 全部離奇死亡, 之後吳剛c fu 上左去大陸搵佢地, 個個都仲健在


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


20#
發表於 11-3-3 22:35 |只看該作者
假GA!!!!!
條片E家YOU TUBE都仲有得睇,我睇左好耐.....咩都睇唔到
原帖由 foggyao 於 11-3-3 15:53 發表


記得呀! 記得呀!!
我個時都係好認真咁睇左好多次(個時興錄影tv節目,我自己都睇左好多次!) ~ 好似記得話係多左最尾個小朋友(鬼)麻! 究竟呢件傳聞係咪真呢? ...

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo