原帖由 wensi 於 11-3-23 11:53 發表 
講黎聽下, 等我學下野.
唔好講學嘢, 只不過係市況, 其實好多人都知...
或者, 呢度都會有人記得, 我曾經冇咗三層樓, 所以都不妨公開....前三段係我嘅故事, 後兩段係睇法....
第一層樓. 我未夠廿歲時, 同爸媽妹妹住. 有一次家變, 亞媽喺病床話, 比錢做首期, 叫我同 "岳不群" 一齊供樓. No, 我話, 我會比多啲家用....結果亞岳兄就一帆風順, 直至搬去太子嘅複式別墅, 有自己嘅製衣廠; 我就一直用本來要黎供樓嘅錢, 比亞媽做家用. 可惜, 最後佢都係因為爛賭, 破產.
第二層樓. 九幾年, 我同一個女仔喺荃灣中心同居. 租樓嘅錢, 夠買間居屋; 亞媽見個衰仔有女人, 又有錢買樓, 就應承用公屋來抽居屋. 中咗, 但係同時, 我發覺好難同亞媽長期相處, 考慮一年後, 唔要, 只係收翻一半訂金.
第三層樓. 九六年, 女人嘅家姐, 佢想搬大屋, 就平讓佢荃灣中心間屋比我地. ok, 間屋由128, 半年升到估值158, 以市價賣出, 應該賺6?. 當時個市好顛, 我叫人賣屋, 冇人啋我....九七, 我同女人分手, 不帶走一片雲彩.
其實, 經濟大衰退, 美國試過維持30年. 香港恆指, 都試過年半內, 由千七, 跌到百七. 日圓, 或者冇乜人知以前係二百幾對一美元, 到而家八十. 人民幣, 由我懂事時, 卅幾, 至到早約十年一百卅幾, 最後, 而家八十掛......"十年黃金變爛銅" 係陳燊燊燊嘅成名佳句, 而家呢?
當市況係顛喺時候, 就係離場嘅時候! 而家樓市都未算好顛, 但係, 遲啲一定有更低嘅位, 個賭場開廿四無休嘅, 駛乜急?
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !
恕本人設定為不接受任何PM