單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 25607


1#
發表於 11-3-22 23:49 |只看該作者
請問﹕用自僱人士身份買樓﹐可以做到九成按揭嗎? 哪間銀行比較容易?

謝謝


伯爵府

積分: 17559


2#
發表於 11-3-23 00:01 |只看該作者
原帖由 ohmygosh 於 11-3-22 23:49 發表
請問﹕用自僱人士身份買樓﹐可以做到九成按揭嗎? 哪間銀行比較容易?

謝謝


你有無去錯板?

俾多D 料黎睇下我識唔識. 邊種自僱人士? 有無欠債?
收入幾多? 買幾錢幾樓? 同你計計

[ 本帖最後由 wensi 於 11-3-23 00:03 編輯 ]


男爵府

積分: 6739


3#
發表於 11-3-23 00:20 |只看該作者
買樓係銀行借錢以我所知唔會理你係唔係自顧人仕既,
如果係銀行收緊借貸既時候(比諭佢哋覺得樓價開始有風險).
佢哋一定會要睇你既稅單或者強積金(是旦一樣都得),
但如果係銀行水浸,佢哋好想你來借錢既時候,
只要你有最近六個月既銀行薄仔出糧記錄都可以,
銀行記錄係要最近呢六個月係居定既日子有條固定既數入過,
至於九成就無邊間銀行做得到啦,
就算係新樓銀行都係只會借出七成貸款,
呢樣係之前政府規定既,
至於邊間銀行容易d貸款, 都係差唔多啦,
只不過有個別銀行既回扣會多d,
比諭你供夠幾多年佢會俾返筆錢你.
希望幫到你啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


伯爵府

積分: 17559


4#
發表於 11-3-23 00:45 |只看該作者
原帖由 維豬豬 於 11-3-23 00:20 發表
買樓係銀行借錢以我所知唔會理你係唔係自顧人仕既,
如果係銀行收緊借貸既時候(比諭佢哋覺得樓價開始有風險).
佢哋一定會要睇你既稅單或者強積金(是旦一樣都得),
但如果係銀行水浸,佢哋好想你來借錢既時候,
只要你有 ...


以我知自顧有好多種, 要睇你係邊種? 好似D 開VAN 接order 個類, 又無開公司, 又無交稅. bank 放水個時都好難借俾你.

9成按揭可以做. BANK 做7成, 另外個兩成係金管局批, BANK 話唔到事. 要俾4% 按揭保險. 而lee 4% 可以當供樓咁灘分每個月連同供屋一齊供. 另一個方法係好似係分幾次俾(要再check 吓).


公爵府

積分: 25607


5#
發表於 11-3-23 01:43 |只看該作者
謝謝回覆﹐我貼過其他版都好似無人回應。然後想起‘單親天地’特別有人情味﹐才轉過來試試





原帖由 wensi 於 11-3-23 00:01 發表


你有無去錯板?

俾多D 料黎睇下我識唔識. 邊種自僱人士? 有無欠債?
收入幾多? 買幾錢幾樓? 同你計計


公爵府

積分: 25607


6#
發表於 11-3-23 01:58 |只看該作者
我在家裡教授鋼琴和小提琴﹐09年8月起有商業登記﹐每月有供MPF($1000)﹐有公司出的學費收據﹐有公司名義的銀行戶口﹐每月有穩定收入存入公司戶口。2010/11年度會交稅。

無欠債﹔ex每月準時(甚至提早)‘出糧’。想買返將軍澳坑口附近﹐私人樓...應該過三百萬

唉﹐近年樓價不斷上昇﹐好難上車...每月租樓好似dump錢落海0甘... 好怕做到退休都仲未買到自己的物業﹐到時沒有入息﹐仲點樣租樓呀?



原帖由 wensi 於 11-3-23 00:01 發表


你有無去錯板?

俾多D 料黎睇下我識唔識. 邊種自僱人士? 有無欠債?
收入幾多? 買幾錢幾樓? 同你計計


公爵府

積分: 25607


7#
發表於 11-3-23 02:02 |只看該作者
謝謝您的回應。要比三成首期﹐=大約一百萬﹐真係吾知仲要儲多幾耐至夠﹐到時又可能吾止呢個數






原帖由 維豬豬 於 11-3-23 00:20 發表
買樓係銀行借錢以我所知唔會理你係唔係自顧人仕既,
如果係銀行收緊借貸既時候(比諭佢哋覺得樓價開始有風險).
佢哋一定會要睇你既稅單或者強積金(是旦一樣都得),
但如果係銀行水浸,佢哋好想你來借錢既時候,
只要你有 ...


男爵府

積分: 6739


8#
發表於 11-3-23 06:04 |只看該作者
原帖由 ohmygosh 於 11-3-23 02:02 發表
謝謝您的回應。要比三成首期﹐=大約一百萬﹐真係吾知仲要儲多幾耐至夠﹐到時又可能吾止呢個數

你想要買三百萬既樓, 首期一百萬都係最保守估計,
淨係厘印費加地產佣金再加律師樓費用都要十幾萬,
咁至於可以按到九成我就真係唔清楚啦,
你去問下啦, 按到九成就應該鬆動好多既.
暑假.....咁就過咗一半啦.


伯爵府

積分: 15770


9#
發表於 11-3-23 08:36 |只看該作者
原帖由 ohmygosh 於 11-3-23 01:58 發表
我在家裡教授鋼琴和小提琴﹐09年8月起有商業登記﹐每月有供MPF($1000)﹐有公司出的學費收據﹐有公司名義的銀行戶口﹐每月有穩定收入存入公司戶口。2010/11年度會交稅。

無欠債﹔ex每月準時(甚至提早)‘出糧’。想買返將軍澳坑口 ...


經驗之談, 供九成真係好辛苦, 每個月都要死慳死抵, 冇錢儲. 冇錢旁身, 個心就一定會好寒!

而且, 15~20年咁長還款期當中, 有乜山高水低, 根本守唔住.

我好興幸冇買第四層樓, 否則, 都係得個吉!

講真, 01年九一一, 03沙士, 08金鎘風暴, 我好肯定自己冇可能過得到呢三關, 到頭來, 可能仲衰過而家!
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 17559


10#
發表於 11-3-23 11:51 |只看該作者
原帖由 ohmygosh 於 11-3-23 01:58 發表
我在家裡教授鋼琴和小提琴﹐09年8月起有商業登記﹐每月有供MPF($1000)﹐有公司出的學費收據﹐有公司名義的銀行戶口﹐每月有穩定收入存入公司戶口。2010/11年度會交稅。

無欠債﹔ex每月準時(甚至提早)‘出糧’。想買返將軍澳坑口附近﹐私人樓...應該過三百萬

唉﹐近年樓價不斷上昇﹐好難上車...每月租樓好似dump錢落海0甘... 好怕做到退休都仲未買到自己的物業﹐到時沒有入息﹐仲點樣租樓呀?


我要申報我唔係地產我只係夠八咋!

有商業登記好, 你keep 住d 數, 到年結時俾aduitor 做一做數好平, 如果你想攪按揭咁會放便D. 做左按揭之後唔洗再做. 有交稅申請好多野都會方便.

無欠債.................成9成金管局check 得好緊, 欠card 數同月供d 電器都唔得. 一定要清清白白. 佢唔批俾你, 你想同bank 轉返7成都有難度, 分分鐘會唔批.

你係TKO住 而家保守D 兩房都要租9千屋苑. 係TKO 買一個屋苑兩房單位保守D 都要3M.

我唔知你有幾多流動資金, 係我估3M 俾一成即係你手上around 有40萬.

你ex每月準時俾錢, 你唔好可以當個d 係income, 我估bank 係唔會計, 你都唔好計入收入, 萬一無咁咪死!

供款唔可以過收入 50% 可以用H + plan
壓力測試唔可以過收入60%, bank 一定係用 P - plan 去計. 即係4.5%............lee 個唔過bank 一定唔會批.

你真係借9成去買3M ge 樓.
壓力測試即係4.5%
按揭總額 HK$ 2,700,000
按揭成數90 %
1 - 240期 分20年
利息:4.500%
月供:HK$ 17,081.53.................過唔過你收入ge 60%?.........過左再教你.

你唔洗咁愁先, 你諗ge 野我都諗過同做左. 一定要有計劃step by step 做多d 資料搜集.

你消化吓我講乜再答你.

[ 本帖最後由 wensi 於 11-3-23 11:59 編輯 ]


伯爵府

積分: 17559


11#
發表於 11-3-23 11:53 |只看該作者
原帖由 酸棗仁 於 11-3-23 08:36 發表


經驗之談, 供九成真係好辛苦, 每個月都要死慳死抵, 冇錢儲. 冇錢旁身, 個心就一定會好寒!

而且, 15~20年咁長還款期當中, 有乜山高水低, 根本守唔住.

我好興幸冇買第四層樓, 否則, 都係得個吉!

講真, 01年九一 ...


講黎聽下, 等我學下野.


侯爵府

積分: 22863


12#
發表於 11-3-23 12:18 |只看該作者
原帖由 wensi 於 11-3-23 11:53 發表


講黎聽下, 等我學下野.

他買個d全部系土樓黎架.........hehe


伯爵府

積分: 17559


13#
發表於 11-3-23 12:33 |只看該作者
原帖由 babytszkin 於 11-3-23 12:18 發表

他買個d全部系土樓黎架.........hehe


乜野係土樓?


伯爵府

積分: 15770


14#
發表於 11-3-23 12:39 |只看該作者
原帖由 wensi 於 11-3-23 11:53 發表


講黎聽下, 等我學下野.


唔好講學嘢, 只不過係市況, 其實好多人都知...

或者, 呢度都會有人記得, 我曾經冇咗三層樓, 所以都不妨公開....前三段係我嘅故事, 後兩段係睇法....

第一層樓. 我未夠廿歲時, 同爸媽妹妹住. 有一次家變, 亞媽喺病床話, 比錢做首期, 叫我同 "岳不群" 一齊供樓. No, 我話, 我會比多啲家用....結果亞岳兄就一帆風順, 直至搬去太子嘅複式別墅, 有自己嘅製衣廠; 我就一直用本來要黎供樓嘅錢, 比亞媽做家用. 可惜, 最後佢都係因為爛賭, 破產.

第二層樓. 九幾年, 我同一個女仔喺荃灣中心同居. 租樓嘅錢, 夠買間居屋; 亞媽見個衰仔有女人, 又有錢買樓, 就應承用公屋來抽居屋. 中咗, 但係同時, 我發覺好難同亞媽長期相處, 考慮一年後, 唔要, 只係收翻一半訂金.

第三層樓. 九六年, 女人嘅家姐, 佢想搬大屋, 就平讓佢荃灣中心間屋比我地. ok, 間屋由128, 半年升到估值158, 以市價賣出, 應該賺6?. 當時個市好顛, 我叫人賣屋, 冇人啋我....九七, 我同女人分手, 不帶走一片雲彩.

其實, 經濟大衰退, 美國試過維持30年. 香港恆指, 都試過年半內, 由千七, 跌到百七. 日圓, 或者冇乜人知以前係二百幾對一美元, 到而家八十. 人民幣, 由我懂事時, 卅幾, 至到早約十年一百卅幾, 最後, 而家八十掛......"十年黃金變爛銅" 係陳燊燊燊嘅成名佳句, 而家呢?

當市況係顛喺時候, 就係離場嘅時候! 而家樓市都未算好顛, 但係, 遲啲一定有更低嘅位, 個賭場開廿四無休嘅, 駛乜急?
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 15770


15#
發表於 11-3-23 12:41 |只看該作者
原帖由 wensi 於 11-3-23 12:33 發表


乜野係土樓?


佢講我潮州間祖屋.....

理論上, 岳兄係長子嫡孫, 可惜冇用吖, 佢都唔識路.

所以, 間屋咪又係我嘅!
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 17559


16#
發表於 11-3-23 14:55 |只看該作者
酸棗仁


第一層樓..............唔關經濟乜乜周期, 失業.....事. 係人為因素, 自作孽. 爛賭注定無好下場必定失敗.

第二層樓............. 都係人事問題. 打你97最貴, 用公屋去抽居屋係俾5%做手期. 當時最貴係旺角富榮花園around 250萬 x 5% = HK$12.5萬 收返一半6.25萬 都唔算好入肉, 仲可以要返間公屋以當時時世好明智tim. 但係而家個價都過左當時買入價升突. 供唔供得起同息高係另一回事.

你仲要 係before 96年 仲係未係好貴ge 時後, 92年大埔居屋7百尺3房 8X 萬.

第三層樓...............係一般人ge想法, 我唔係話你做錯. 自住樓都有炒買ge 心態同成份. 我ge 理念係, 自住係安居俾家人一個安定同舒適ge 環境. 如非必要不能賣, 換樓另計.

我買樓只會計數, 計自己ge 能力, 做風險評估. 作最壞ge 打算, 最好ge 準備(不論任何事)

同埋我好明樓主, 我地係申請唔到公屋乜福利都攞唔到, 就要為自己好好計劃下. 我亦好佩服樓主佢份工大不了可以乜都唔報都無人知去law 公屋.

而家供樓利息係1.1% 100萬 分30年 先係供3千2一個月. 你會話30年wow, 息低供得少咪儲多d 錢到加息一野還一舊錢law!

你又會話會加息姐, 係不過我個人認為加2% 要兩年時間. 而家HK環境比較特別.

有得罪之處請多多包涵.


公爵府

積分: 25607


17#
發表於 11-3-24 01:09 |只看該作者
謝謝您的詳細分析。我今年先至開始交稅﹐0甘係咪要等幾年後多d record至去問銀行呀?

欠債就一定無喇﹐因為我連一張信用卡都無﹗

我都明白﹐ex每月比足錢都非必然﹐好難計埋入monthly income。

如果係三百萬的樓﹐您所講的每月供款我都應該ok。




原帖由 wensi 於 11-3-23 11:51 發表


我要申報我唔係地產我只係夠八咋!

有商業登記好, 你keep 住d 數, 到年結時俾aduitor 做一做數好平, 如果你想攪按揭咁會放便D. 做左按揭之後唔洗再做. 有交稅申請好多野都會方便.

無欠債............. ...


公爵府

積分: 25607


18#
發表於 11-3-24 01:10 |只看該作者
另外也謝謝其他各位的分享和意見


伯爵府

積分: 17559


19#
發表於 11-3-24 01:30 |只看該作者
原帖由 ohmygosh 於 11-3-24 01:09 發表
謝謝您的詳細分析。我今年先至開始交稅﹐0甘係咪要等幾年後多d record至去問銀行呀?

欠債就一定無喇﹐因為我連一張信用卡都無﹗

我都明白﹐ex每月比足錢都非必然﹐好難計埋入monthly income。

如果係三百萬的樓﹐您所講的每月 ...


唔洗幾年, 有一年數都ok 又有auditor 簽, 咁準備好D. 你有無熟D ge bank , 先問一問可以做到幾多成按揭, 可以借到幾多錢. 仲有d 乜文件要準備. 亦可以問下經絡先. 等自己有個底.

如果可以ge 我唔係好讚誠借9成, 唔多安全. 萬一經濟唔好, 樓市下滑好易負資產俾人call loan.

1. 你可唔可以降低要求唔好買咁貴ge 樓? 補地左價ge 居屋?

2. 你可唔可以用手頭ge 錢買層細樓, 收租等人幫你供? 自己照租樓. 到供到咁上下自己再儲多d 彈藥換樓自住?


你睇下可唔可行, 唔好迫得自己太緊.
再私人d ge 問題 pm 我八下.


公爵府

積分: 25607


20#
發表於 11-3-24 14:50 |只看該作者
住慣私人樓...所以都仲係好想住番私人樓

您話買間平些的租給別人﹐似乎也是不錯的建議﹔我之前從未想過﹗

另外想問﹐每年請auditor做數要花費多少?



原帖由 wensi 於 11-3-24 01:30 發表


唔洗幾年, 有一年數都ok 又有auditor 簽, 咁準備好D. 你有無熟D ge bank , 先問一問可以做到幾多成按揭, 可以借到幾多錢. 仲有d 乜文件要準備. 亦可以問下經絡先. 等自己有個底.

如果可以ge 我唔係好讚誠借9 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo