跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2342


1#
發表於 05-8-8 11:24 |只看該作者

有冇人有相熟小孩牙醫呀????~~~

上星期我個囡囡不小心跌倒在地, 上顎前排的牙齒因此脫落了一部份, 昨晚我發牙齒因此開始蛀起來啦. 而且速度很快. 我個囡囡很愛清潔的. 平日經常有刷牙... 所以蛀牙也不黑的. 我想帶她看牙醫, 幫幫佢囉.....有冇人可以話我知有咩牙醫好呢???


侯爵府

積分: 23056


2#
發表於 05-8-8 13:19 |只看該作者

Re: 有冇人有相熟小孩牙醫呀????~~~

我本身去高士德果個李頌平, 我平細睇到佢大架啦~~ 佢都算貴, 但係同(唔記得叫咩名--->南灣個頭)比, 都算平~~ 同埋我覺得佢幾好law~~

你睇下有冇多d意見比你先啦~~


大宅

積分: 2342


3#
發表於 05-8-8 14:50 |只看該作者

Re: 有冇人有相熟小孩牙醫呀????~~~

stephenietam~~

oh!! thank you~
我再問過我d朋友同舊同學, 而其中一個的囡囡同我個女的case好似, 佢帶去鏡湖牙科找黃俊傑, 佢話個牙醫好細心同好有耐性喎. 仲話好多小朋友都係搵佢. 我打電話去醫院指定book 佢, 果然booking好full. 要等到next monday先有一個位. 我試下佢好唔好先啦. 事關, 睇牙又唔係一次搞掂. 都要先check再治療, 起碼兩三次啦.


別墅

積分: 533


4#
發表於 05-8-9 13:55 |只看該作者

Re: 有冇人有相熟小孩牙醫呀????~~~

李頌平都幾多人睇,幾貴,但好細心!


大宅

積分: 1409


5#
發表於 05-8-9 14:03 |只看該作者

Re: 有冇人有相熟小孩牙醫呀????~~~

栢惠對面有個叫曹健煊牙醫都好好, 好細心, 因為太多人睇佢, 所以一定要 book 時間, 否則等到傻.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo