跳至

首頁
12345...11

尾頁
   0


別墅

積分: 534


1#
發表於 05-7-20 00:00 |只看該作者

全澳嬰兒,兒童博覽會

今日萬朝寄左2張入場卷比我....有冇媽咪都收到呀???如果有又有冇人去?
時間:2005-07-30~31 10:00-20:00
地點:旅遊塔會展娛樂中心二樓展覽廳

查詢電話:355397
[email protected]


伯爵府

積分: 19425


2#
發表於 05-7-20 09:08 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

盈盈ma ~~

我仲未收到萬朝d資訊呀~~~~~~~~~~~


侯爵府

積分: 23056


3#
發表於 05-7-20 10:03 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

pinky, 盈盈ma
我都想去呀, 不過我冇票wor~~ :-(


複式洋房

積分: 105


4#
發表於 05-7-20 10:11 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

我都收到飛, 不過系ING安泰送的,而且我同囡囡仲寄了相參加最似爹D或媽咪的比賽添, 聽講D相會在博覽會張貼, 俾人評分呢.


侯爵府

積分: 23056


5#
發表於 05-7-20 10:21 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

Chloe_mm
點解個個都有票架>??? 我冇呀~~ :-(

同埋點解我唔知有個咁o既比賽o既...... :-(


複式洋房

積分: 105


6#
發表於 05-7-20 12:03 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

[quote]
stephenietam 寫道:
Chloe_mm
點解個個都有票架>??? 我冇呀~~ :-(

同埋點解我唔知有個咁o既比賽o既...... :-(

因為個博覽會ING安泰有份贊助,所以我個Agent就好積極叫我參加,我試下問佢拿二張俾你啦.


伯爵府

積分: 19425


7#
發表於 05-7-20 12:04 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

GINA~
我早一年前入在d奶粉會,有時會寄下d資訊咁囉,通常都係生日時會寄d優惠咁~


複式洋房

積分: 105


8#
發表於 05-7-20 12:06 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

stephenietam

今日個比賽最後截止,若你在14:00前mail給我的agent都可以參加,勝出仲可以有500元奬金添.

email: [email protected]


侯爵府

積分: 23056


9#
發表於 05-7-20 13:14 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

Chloe_mm
好呀, thx呀, 你睇下可以可以拎多二張呀~~

或者, 知唔知到時會唔會有得買票呢? 如果有得買, 就唔洗煩你啦~~ thx


伯爵府

積分: 19425


10#
發表於 05-7-20 13:33 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

GINA~
係有得買架,我想十元一張,該仲有D優惠劵添架,因為去年我買過囉?


侯爵府

積分: 23056


11#
發表於 05-7-20 13:37 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

pinky
咁就好啦, 唔洗煩Chloe_mm啦~~


洋房

積分: 154


12#
發表於 05-7-20 16:12 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

我都想去呀,點解沒人寄票來比我去呀 :-( :-(
要點樣先可以有票呀


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 05-7-20 17:17 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

點解我完全唔知有個咁既博覽會既??

gina..你如果去叫埋我丫..我都想去...

係喎..不如拉大隊去丫..但係到時有冇門票買架?會唔會要排好隊先買到?


侯爵府

積分: 23056


14#
發表於 05-7-20 18:11 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

月希
好呀, 到時搵你啦~~ 我希望有得去啦~~


伯爵府

積分: 19425


15#
發表於 05-7-20 18:50 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

gina,月希 &閣位媽咪~

係係入場前便買到票架啦,唔洗點排隊架~我上年去過都係得十多個攤位,(如果沒野買的話~)行一陣便看完架啦~


侯爵府

積分: 23056


16#
發表於 05-7-20 18:55 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

pinky
但係個名好似好pro咁wor, 得十幾個攤位?


別墅

積分: 534


17#
發表於 05-7-20 20:52 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

pinkylee 寫道:
GINA~
係有得買架,我想十元一張,該仲有D優惠劵添架,因為去年我買過囉?

係呀~~~d飛10蚊一張....佢比左2張我...但唔知bb使唔使飛呢....飛尾就係抽獎既....因為張飛係萬朝比既..so去佢攤位可以拿試用裝~唔知奶粉定糊仔呢~


侯爵府

積分: 23056


18#
發表於 05-7-20 20:54 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

盈盈ma
bb梗係洗票啦~~ 連disneyland三歲以下都唔洗錢啦~~


別墅

積分: 534


19#
發表於 05-7-20 20:55 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

月希 寫道:
點解我完全唔知有個咁既博覽會既??

gina..你如果去叫埋我丫..我都想去...

係喎..不如拉大隊去丫..但係到時有冇門票買架?會唔會要排好隊先買到?

係啦~~~如果係去不如一齊去....唔使咁悶ma~~


別墅

積分: 534


20#
發表於 05-7-20 20:56 |只看該作者

Re: 全澳嬰兒,兒童博覽會

stephenietam 寫道:
盈盈ma
bb梗係洗票啦~~ 連disneyland三歲以下都唔洗錢啦~~

disneyland 3歲以下真係唔使錢呀
咁又去得過呀


首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo