婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7200


1#
發表於 05-8-7 15:55 |只看該作者

有邊個媽咪打錯針,引致到永久腰骨痛呢?入黎傾下.

有邊個生BB時採用...無痛紛娩 OR 半身痳醉時
被痳醉師打錯針,
半邊身仍然有感覺呢??(一邊身痛一邊身唔痛)
要再多打次架.而引致到永久性腰骨痛呢?
有邊個媽咪打錯針,引致到永久腰骨痛呢?入黎傾下啦..
:-( :-( :-( :-( :-(
但我諗我係最唔好彩既一個.
我做無痛紛娩時比個痳醉師打錯針.
一邊身仲有感覺的.痛到我要勁聞氣止痛先得.
而家仲搞到永久性腰骨痛.
我唔能夠抱BB超過5分鐘.家務做唔到,
搞到成個癈人咁,見到個老公放工返黎又要做,
好慘,好心痛,但我又幫唔到手.
仲要生BB時開到六度時發高燒,
BB一齊燒,佢地話聽唔到BB心跳聲
要即刻簽紙開刀.
諗住叫老公倍我一齊睇住BB出世,都要告吹.
我係沙田威爾斯生架.
我呢一生一世都唔會忘記咁痛苦既經歷.
:-( :-( :-( :-(
有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo