婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 48


1#
發表於 05-8-7 15:35 |只看該作者

懷孕?通經丸?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 381


2#
發表於 05-8-8 11:18 |只看該作者

Re: 懷孕?通經丸?

你可帶妹妹去睇醫生,檢查清楚,如果唔係有BB的話,醫生可幫佢打支通經針架,打完五日就黎m.


禁止訪問

積分: 48


3#
發表於 05-8-9 00:22 |只看該作者

Re: 懷孕?通經丸?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 381


4#
發表於 05-8-9 11:10 |只看該作者

Re: 懷孕?通經丸?

其實唔需要驚架.你屋企樓下附近有冇診所,揾一間係女西醫,將你嘅情況話比醫生聽,佢會識處理.
我自己就試過打針通經,


禁止訪問

積分: 48


5#
發表於 05-8-9 20:03 |只看該作者

Re: 懷孕?通經丸?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 381


6#
發表於 05-8-10 11:11 |只看該作者

Re: 懷孕?通經丸?

我唔係自己買架,我係去睇醫生,醫生幫我打架.一般嘅診所都有.
如果你怕唔好意思,你可以揾個女醫生. :lol: :lol: :lol:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo