婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13193


1#
發表於 05-8-11 00:00 |只看該作者

產後第2次m仲未黎

距離第1次m已經2個月, 仲未黎m, 無bb,有無人都係咁?




大宅

積分: 4419

好媽媽勳章


2#
發表於 05-8-11 13:22 |只看該作者

Re: 產後第2次m仲未黎

我都係呀! 應該黎第3次,但係都仲未黎,遲了1 week ,買驗孕棒驗過無bb,我都好驚呀! 因為上2次好準,我諗住遲D去 see doctor!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo