跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 87


1#
發表於 05-8-8 14:40 |只看該作者

澳門漫遊

各位澳門媽咪,

下星期會帶仔仔過澳門玩幾日,但囡囡太細不可同行,但又擔心在香港情況,請問用什麼方法或者網絡會比較平,因為可能一日打好多次返hk.
另外請教有什麼地方好玩、好食.謝謝
[img align=right]http://smileys.smileycentral.com/cat/18/18_3_104.gif[/img][img align=left]http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/062802/011203bed_prv.gif[/img]


侯爵府

積分: 23056


2#
發表於 05-8-8 15:41 |只看該作者

Re: 澳門漫遊

你係hk用緊咩網呀? 如果係和記, 咁我諗你係澳門choose番和記會平d....


複式洋房

積分: 290


3#
發表於 05-8-9 11:56 |只看該作者

Re: 澳門漫遊

我諗你買張澳門既儲值卡可能會平d,因為你漫遊既話,佢會收兩邊既費用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo