婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 6


1#
發表於 05-8-9 12:23 |只看該作者

有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

今年22歲, e-生想我做陰道檢查,如是有病可能要做小手術,要局部麻醉,插尿候!好驚好痛!冇人同我講詳細情型...!多謝 :-( :-( :-( :-( :-(


子爵府

積分: 11900


2#
發表於 05-8-9 15:30 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

插尿候,我生bb時都試過,插左都唔知ga wor


大宅

積分: 4051


3#
發表於 05-8-9 20:50 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

你究竟係乜
[img align=left]http://img.mms.sohu.com/mms/1420/81/14881/p1.gif[/img]


民房

積分: 6


4#
發表於 05-8-10 08:28 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

我從未插過鴨咀鉗,更未插過尿喉,有人話試過尿喉好痛,話要張得隻脚大大先吾係痛?究竟點插尿喉?好驚!


複式洋房

積分: 381


5#
發表於 05-8-10 10:37 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

鴨咀鉗插入去時,你深呼吸就唔痛架,只不過係少少唔舒服,婦科檢查一定有,你冇做檢查咩?
至於尿喉,我聽人講好似話好痛,插咗入去,痛不得止,旭吓都會痛.
你究竟有乜野事要做呢D野嘅?又要做手術.方唔方便講吓.


民房

積分: 6


6#
發表於 05-8-10 13:05 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

上次插鴨咀鉗我都痛到呱呱叫!所以好驚 希望有人可以幫我教我點先吾痛?點插尿喉嫁? :-(


複式洋房

積分: 381


7#
發表於 05-8-10 13:32 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

因為你太緊張同埋成日凝住,所以你咪覺得痛,最主要係心理問題.鴨咀鉗係唔痛,當佢插入去,你即時深呼吸就得架啦.
插尿喉----瞓係度,兩隻脚屈起,腳板對腳板,姑娘就會將枝針插入去屙尿位置,都痛架.


民房

積分: 6


8#
發表於 05-8-10 17:05 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

e生話我到時會同我剃毛,通大便 插尿喉 入手術室打局麻醉針...肯定會吾痛死都哭死!有冇人有些經驗?可以講詳細一 D 我知!好怕痛的女仔 上..!


侯爵府

積分: 22004


9#
發表於 05-8-10 18:27 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

cc2005 :插尿喉我就知道,我嗰次做手術都有插尿喉,未做手術個陣就會痛,重要郁一郁都痛架!(我唔係嚇你架)做完手術呢,一d都唔痛既,醫生問我拆唔拆條尿喉,我話唔駛喇都唔痛,因為我懶落床去廁所.
希望幫到你啦!


大宅

積分: 3310


10#
發表於 05-8-11 00:16 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

我生仔前要插鴨咀check 開到幾多,生完要插尿喉放尿,but 我都feel 到唔係痛,只是唔舒服 仲係無局部麻醉個隻,放心啦,take it easy
Take care


伯爵府

積分: 18456


11#
發表於 05-8-13 12:53 |只看該作者

Re: 有冇人可以講詳細過程?痛不痛?

我都試過, 只是插入去的時候痛(像打針既時候)


kittypo 寫道:
插尿候,我生bb時都試過,插左都唔知ga wor
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo