跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 534


1#
發表於 05-7-28 18:36 |只看該作者

士的車....

bb幾大可以坐架???同bb車有咩唔同呀?


大宅

積分: 2363


2#
發表於 05-7-28 18:43 |只看該作者

Re: 士的車....

唔好意思ㄚ,士的車即係咩車,唔該


侯爵府

積分: 23056


3#
發表於 05-7-28 18:58 |只看該作者

Re: 士的車....

士的車(好似STICK咁)係bb車的一種, 不過係比大少少o既bb架, 起碼要識坐得好好先得~~

但係的士車會方便好多, 輕好多~~

坐o既地方通常都係一塊尼龍布咁~~

唔知明唔明呢~~


侯爵府

積分: 23056


4#
發表於 05-7-28 18:59 |只看該作者

Re: 士的車....



咁會唔會明D?


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 05-7-28 22:08 |只看該作者

Re: 士的車....

士的車..起碼都要bb識坐7個月以上先好坐..不過個人覺得...歲半以下坐士的車好辛苦...又冇得訓...就算就都只係拉後少少...對太細小朋友訓覺佢地會好辛苦..不過士的車真係輕便好多囉


別墅

積分: 984


6#
發表於 05-7-28 23:18 |只看該作者

Re: 士的車....

正如月希所講要大個d先合適,最好已經識行,因為車身較輕的原故,所以有機會會反車,例如上落電梯或遇到有高低不平的地方,要小心d操縱,好處當然係對手冇咁攰啦


別墅

積分: 534


7#
發表於 05-7-29 03:15 |只看該作者

Re: 士的車....

ths~~咁多位


大宅

積分: 2363


8#
發表於 05-7-29 17:22 |只看該作者

Re: 士的車....

stephenietam 寫道:
士的車(好似STICK咁)係bb車的一種, 不過係比大少少o既bb架, 起碼要識坐得好好先得~~

但係的士車會方便好多, 輕好多~~

坐o既地方通常都係一塊尼龍布咁~~

唔知明唔明呢~~

原來哥d叫士的車 早排都想買部比阿仔坐,最後都冇買,因為阿仔都唔願坐,可能用揹帶揹慣,一坐就要抱番起


侯爵府

積分: 23056


9#
發表於 05-7-29 18:17 |只看該作者

Re: 士的車....

tear
我囡囡同你仔仔一樣, 都係唔肯坐架, 佢都係心血來潮坐過兩三次炸.....


大宅

積分: 2363


10#
發表於 05-7-30 19:04 |只看該作者

Re: 士的車....

stephenietam 寫道:
tear
我囡囡同你仔仔一樣, 都係唔肯坐架, 佢都係心血來潮坐過兩三次炸.....

佢有架車仔係剛出生哥時買,到而家坐左都唔夠10次,自己一個推佢出街好辛苦,我情願揹 .


侯爵府

積分: 23056


11#
發表於 05-7-30 20:20 |只看該作者

Re: 士的車....

tear
10次好好架啦~~


洋房

積分: 198


12#
發表於 05-8-1 17:40 |只看該作者

Re: 士的車....

我昨天買左部士的車,今日去街用,幾好,輕好多,BB無咁熱。以前用大包圍哥種BB車,大人同BB都一身汗。


洋房

積分: 80


13#
發表於 05-8-2 11:40 |只看該作者

Re: 士的車....

我在澳門不能找到士的車, 終於在拱北愛嬰島買了一部, 真係好方便,無以前哥部咁論盡。我囡囡都好鍾意,唯一唔好就係唔可以用來訓覺。


侯爵府

積分: 23056


14#
發表於 05-8-2 14:35 |只看該作者

Re: 士的車....

toanniechan
我個部都係愛嬰島買架, 都ok呀~~


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 05-8-2 17:45 |只看該作者

Re: 士的車....

toanniechan...咦?八佰伴同mama care(係大昌上面果間係咪依個名?) 咪有士的車囉...


大宅

積分: 2363


16#
發表於 05-8-2 18:25 |只看該作者

Re: 士的車....

月希 寫道:
toanniechan...咦?八佰伴同mama care(係大昌上面果間係咪依個名?) 咪有士的車囉...

係唔係好媽咪專門店ar ?-(


侯爵府

積分: 23056


17#
發表於 05-8-2 21:31 |只看該作者

Re: 士的車....

tear
係呀, mama care即係好媽咪專門店law, 不過我覺得佢d野好貴, 所以好少係個度買野~~


別墅

積分: 534


18#
發表於 05-8-3 02:17 |只看該作者

Re: 士的車....

stephenietam 寫道:
tear
係呀, mama care即係好媽咪專門店law, 不過我覺得佢d野好貴, 所以好少係個度買野~~

係呀...好媽咪d野真係好鬼貴...一張被都300幾...好似搶錢咁...我係果度買左條橫揹揹帶...400蚊=.=


侯爵府

積分: 23056


19#
發表於 05-8-3 09:18 |只看該作者

Re: 士的車....

盈盈ma
咁啱o既, 我都係個度買左條揹帶呀~~ 又係400幾wor~~

你個條係咪可以有6個(定唔知幾多個揹法)咁架?


洋房

積分: 198


20#
發表於 05-8-3 11:32 |只看該作者

Re: 士的車....

mamacare 買滿200元有9折,不過要出示ctm咭,或用bnu,sengheng咭找數.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo