心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 127


1#
發表於 05-7-28 15:43 |只看該作者

我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

我女兒下個月23號已經2歲啦,不過佢講野仍然唔係好叻呀,
學得好慢,好多事仍然聽唔明佢講乜??
佢最叻都係叫(媽咪,爸爸),拿起電話就會講(喂,邊個??)
仲有,叫(依依)同(阿公)(猫猫)~~~!!
只係呢d囉,我見其他朋友d小朋友未到2歲講野都好叻架,
我7女兒係咪好有問題呀??
佢講甘少野,點考幼稚園呀?我好擔心呀~~~!!
仲有佢係獨生女,唔知係咪甘學講野慢d呢~~

(如果回覆請用中文,thank~~~)

:-( :-(
我女兒今年8月23日3year了,她是我第一個女兒, 希望可以在這裡同大家分享湊女兒心得~~~!! :-) :-D


伯爵府

積分: 17456


2#
發表於 05-7-28 15:49 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

我諗你不用太擔心的,有些小朋友講野係會慢d 架....

你應該要去健康院做智能測驗的,你可順便問一問姑娘,

如果姑娘覺得有需要的話,佢會轉介你去語言障礙果邊

跟進的...

至於考幼稚園方面就更加不用擔心,就算係識講好多野既

小朋友,到佢去幼稚園面試的時候,小朋友都未必會肯講的..


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


3#
發表於 05-7-28 15:51 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

唔使擔心﹗我個女都係兩歲先識講單字!醫生及健康院D姑娘都話無問題!俾多D錄音既故事佢聽,或者返


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


4#
發表於 05-7-28 15:51 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

emily0207:
你唔使咁擔心, 咁煩喎. 個個bb o既發展進度都唔同, 你唔可以睇見其他bb 1歲多就講野, 你就懷疑自己個囡囡至得o架.
我個仔而家2歲半, 佢年頭2歲時都係好似你囡囡咁, 講好少野, 你個囡都好, 肯拎起電話講: 喂, 邊個? 我個囝直情推開 又或者唔出聲o架. but..當佢係3月開始番學後 (nursary), 佢多左好多聲氣, 而家成日學我地大人講野. so..唔使咁擔心o架. 我聽過有d 小朋友, 到 3歲先曉講野都有呢!!


複式洋房

積分: 127


5#
發表於 05-7-28 15:55 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

gianyip

唔該你呀,我真係好擔心我女兒講野有問題,佢又唔係唔肯講,
佢都好多野講架,不過係你好多時都唔知佢講乜??

真係好令我擔心~~~~!!

:-( :-(
我女兒今年8月23日3year了,她是我第一個女兒, 希望可以在這裡同大家分享湊女兒心得~~~!! :-) :-D


大宅

積分: 3761


6#
發表於 05-7-28 15:57 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

小朋友一係唔講,一講就係 "突然" 之間講很多很多...
我阿仔在差不多兩歲前都係講單字,「喂,邊個」都未識講。
可能突然有一天,真係係突然架..你小朋友就開口講句子了。
誰會直率地說出所認識的真實?有所認識的少數人,愚蠢地不隱蔽自己充實的心,向愚民們說明他們的感情和見識,他們總是被人磔死或燒死。 歌德 <<浮士德>>入來做下test,不同的人對事情有不同的看法和感受﹗


翡翠宮

積分: 75533


7#
發表於 05-7-28 16:01 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

你個女都無我個仔唔差,我個仔果時2歲都淨係識講'媽',後尾岩岩去健康院咪問d姑娘law,最後去做左評估,轉介去言語治療。有需要真係可以去健康院問下啦。


複式洋房

積分: 127


8#
發表於 05-7-28 16:02 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

好多謝大家呀,我見到你地既回應,我而家先無甘辛苦,
我真係好懷疑我個女既語言能力,成日迫佢講野,佢都
發我脾氣,用一d我唔明既說話閙我,我好唔開心!!
因為我可能真係成日將佢同其他baby比較啦,令自己壓力
好大~~~我睇番大家既回應,我會好好反省,唔會再迫我女兒,
我會用平常心對待~~~多謝大家呀~~~^^"

我女兒今年8月23日3year了,她是我第一個女兒, 希望可以在這裡同大家分享湊女兒心得~~~!! :-) :-D


伯爵府

積分: 17879

好媽媽勳章


9#
發表於 05-7-28 16:31 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

emilylo0207

小朋友係唔可以迫佢講說話的 , 我有個朋友的仔仔七月剛兩歲, 連爸爸媽媽都未識講 , 只係經常"依依哦哦", 我朋友都好擔心, 結果去了健康院做test , 但佢仔仔不合作 , 做不到結果 , 醫生建議我朋友早些比仔仔返 nursery 先 , 習慣群體生活學習說話 , 及比了我朋友一些訓練小朋友學習說話的資料 , 要每日練習的 , 我朋友說仔仔有些進步了. 但佢仍然排緊私人言語治療及測試 , 希望清楚知道仔仔的情況 .

我估你囡囡只是學說話較慢(起碼比我朋友仔仔多) , 不是很大問題的 , 不放心可以去健康院做 test 的 , 但千萬不要迫囡囡講話 .


男爵府

積分: 8646


10#
發表於 05-7-29 10:30 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

每個小朋友的成長進度都唔同, 好難比較的, 雖然我囝囝22個月講野都ok, 但1,2個月前都唔係好識講咁多字, 可能你囡囡1個月後忽然識好多野都未定, 你再繼續留意下佢的進度, 有必要時帶佢返健康院.


大宅

積分: 3242


11#
發表於 05-8-5 14:39 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

其實我都有你咁既煩惱,現在個女剛剛歲半都唔係好識講大人既說話,健康院姑娘話:每個bb進度不同,現在只有同佢講多DDo羅?希望囡囡突然間或返o左學識講多D野都未定。其實現在的她心靈都非常醒,她是知道我們大人所做所講,只不過未太識講,所以都放下一半心頭大石!
該用戶已被刪除

12#
發表於 05-8-5 20:39 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18512


13#
發表於 05-8-5 22:32 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!

我妹妹小時3歲先識講野,而家不知幾怜牙利齒.
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


民房

積分: 25


14#
發表於 05-8-5 23:20 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我

我個仔兩歲前都只係依依哦哦,唔知佢講乜,但入了幼兒院後,就變得好快,好快聽得明佢講乜。我亞叔個仔都係。你唔需要太擔心。


伯爵府

積分: 17023

好媽媽勳章


15#
發表於 05-8-25 23:06 |只看該作者

Re: 我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我

唔使愁喎!我個仔2歲時都係eeoo,你個好叻識講(喂)我個仔聽到电話聲只係拿起聽同wowo跟住就走去玩玩具,到3歲返學,開始好多嘢講,有時覚得都幾煩,我個仔亦是8月23日出世,(2000年)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo