我好煩惱呀~~~各位留個言幫下我吖~~thank!!
我女兒下個月23號已經2歲啦,不過佢講野仍然唔係好叻呀,
學得好慢,好多事仍然聽唔明佢講乜??
佢最叻都係叫(媽咪,爸爸),拿起電話就會講(喂,邊個??)
仲有,叫(依依)同(阿公)(猫猫)~~~!!
只係呢d囉,我見其他朋友d小朋友未到2歲講野都好叻架,
我7女兒係咪好有問題呀??
佢講甘少野,點考幼稚園呀?我好擔心呀~~~!!
仲有佢係獨生女,唔知係咪甘學講野慢d呢~~
(如果回覆請用中文,thank~~~)
:-( :-(
我女兒今年8月23日3year了,她是我第一個女兒,
希望可以在這裡同大家分享湊女兒心得~~~!!
:-) :-D