自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


1#
發表於 05-8-4 00:48 |只看該作者

有冇小瀝源租


有冇私人放租



伯爵府

積分: 18564


2#
發表於 05-8-4 10:14 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

abbytang 寫道:

有冇私人放租

是否想租村屋, 小瀝源或附近幾多, 有d係新起的, 我見過係露台大大個牌掛出黎寫招租. 哥到亦有地產公司代理.


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


3#
發表於 05-8-5 00:28 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

有冇私人放租


複式洋房

積分: 319


4#
發表於 05-8-5 00:30 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

我是住駕駛學院隔鄰之村屋,現在樓上放租,如有興趣可幫你查問一下﹗


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


5#
發表於 05-8-5 01:50 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

我想問有幾大 ?
HOW MUCH 租金 ?
hOW MANY BEDROOOM ?
thx!


複式洋房

積分: 319


6#
發表於 05-8-5 16:54 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

abbytang 寫道:
我想問有幾大 ?
HOW MUCH 租金 ?
hOW MANY BEDROOOM ?
thx!



大約650呎
3房1廳
大約HK$5200租


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


7#
發表於 05-8-6 00:18 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

THANKS 我問下我老公先,另想問係幾樓


複式洋房

積分: 319


8#
發表於 05-8-6 09:34 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

abbytang 寫道:
THANKS 我問下我老公先,另想問係幾樓


二樓


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


9#
發表於 05-8-6 15:40 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

二樓是否即係連埋天台


複式洋房

積分: 319


10#
發表於 05-8-6 18:29 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

abbytang 寫道:
二樓是否即係連埋天台


不是,三樓才是連埋天台的。


複式洋房

積分: 319


11#
發表於 05-8-6 21:50 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

SORRY!我之前講述的村屋巳經租出了!!!


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


12#
發表於 05-8-8 00:01 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

thx!


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


13#
發表於 05-8-8 00:02 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

有冇私人放租


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


14#
發表於 05-8-9 00:59 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

有冇私人放租村屋 or 居屋, 3 房


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


15#
發表於 05-8-9 14:04 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

有冇私人放租村屋 or 居屋, 3 房



侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


16#
發表於 05-8-10 14:51 |只看該作者

Re: 有冇小瀝源租

有冇私人放租村屋 or 居屋, 3 房

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo