故障報告

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 11-4-17 04:42 |只看該作者
本帖最後由 yoma1975 於 11-4-17 04:50 編輯

找到問題是點發生,但唔明白.請講解下.
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3817480&extra=page%3D1

因為firefox啲設定之前上bk都無問題,但在bk改咗附加選項位置後,就出現問題.
用firefox3.6.16是一部啲post有問題,但升級firefox4.0後全部post都有問題.

因為用firefox同w7上bk個版面好細,用4.0仲細,所以啲字體都好細.變咗要用放大.
用開(按一下)'只放大文字10%'按5次.

講番問題是同發帖/回復版面放大有關.除咗發帖/回復個版面,其他版面放大都無問題.
e+要張firefox的設定>預設字型:微軟正黑體>最小字型大小:設為14或以下(原本是16).先顯示正常,但按放大就出帖子編右.

(按一下)'放大10%
(按一下)'只放大文字10%
發帖及編輯帖子 無問題 按第4次出現帖子編右
回覆及引用帖子
按第2次出現帖子編右 按第3次出現帖子編右








首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo