自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1442


1#
發表於 11-4-11 12:56 |只看該作者
可唔可以講下你地既時間點分配?係咪成日都好忙同埋無晒私人時間?
經濟負擔會唔會重左好多?子女年齡隔耐D會唔會好D?


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


2#
發表於 11-4-11 13:29 |只看該作者
呢排好多人問起生三個喎...

我係WORKING MUM + 3 KIDS MUM, 冇請工人, 自己放工做埋家務+教仔, 只要TIME MANAGEMENT做得好, 冇話唔得 OR 冇晒自己時間~

點評

09729loklok  你好勁呀,我暫時有個小朋友,打算都會生第二個  發表於 11-4-11 16:51
Sumyeema1  勁  發表於 11-4-11 13:44
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7632

BK Milk勳章


3#
發表於 11-4-11 13:38 |只看該作者
嘩,你好勁...咁平時邊個湊???


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


4#
發表於 11-4-11 13:39 |只看該作者
我生一個都無晒自己時間...仲話生三個。是單一個病咗都好麻煩。


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-4-11 13:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


6#
發表於 11-4-11 23:52 |只看該作者
我又唔係有三頭六臂, 只係最難攪嘅時間已經過左! 因為我最細嘅小朋友已經上K1喇, 最大果個就小一, 當三個都開始番晒學後, 每日嘅時間都幾好用傢, 大哥番全日, 細果兩個番下午班, 平日婆婆公公湊, 最忙既時間都係上午時段, TOUCHWOOD三個仔女都算幾乖, 只係個大仔要勞氣功課囉, 細果兩個都好自動波, 仲會幫我做家務 (吸塵摺衫洗碗等), 大仔好多時都會幫手照顧弟妹, 與其話我有三頭六臂, 不如話我TRAIN左幾個好幫手出嚟~! :-P
去到星期六日呢D時間, 我都會同佢地三個出街玩下 OR 去上堂學野咁, 如果爸爸唔使番工, 就會一齊出動, 否則都係我一個帶住三個出街, 係落雨天時會麻煩D, 但都OK既, 揹埋小提琴抽住兩袋書都仲得~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 2328

好媽媽勳章


7#
發表於 11-4-12 00:04 |只看該作者
tsznok 發表於 11-4-11 23:52
我又唔係有三頭六臂, 只係最難攪嘅時間已經過左! 因為我最細嘅小朋友已經上K1喇, 最大果個就小一, 當三個都 ...

我真心想講一句,"你好勁呀"

難為我湊一個都勁勞氣,我真係勁佩服你,不過如果佢地全部上晒小學,又要默書,測驗,考試,你咪好辛苦?


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


8#
發表於 11-4-12 00:16 |只看該作者
回覆 MINIBEAN 的帖子

我都有諗呢個問題, 當佢地上晒小學後, 我既工作一定一定會多好多, 因為我老公係唔會理小朋友讀書D野, 不過我都OK樂觀既, 大仔就冇得攪喇, 性格問題, 佢個人係要俾人迫住先做到成績出嚟, 而家望佢小一至小三呢幾年可以夾到佢有份"緊張自己成績"既態度出黎, 二仔呢, 佢都OK傢, K1至而家K3 D野完全唔使我理, 放學就自覺做好晒D功課, 閒時仲會拎D書出黎串下字, 佢話唔想上到小學咁辛苦, 幾生性傢, 而三女呢, 學習上佢都似二仔, 所以又係唔使理佢學校D野, 反而俾其他SUPPORT佢兩個仲花心思時間~! 我諗, 到時冇得俾佢地默書前一晚先溫傢喇, 可能大仔星期三默中文, 二仔星期二默英文, 咁就一次過星期六日要溫晒, 咁WEEKDAYS既夜晚就唔使D時間咁迫~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo