自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 15409


1#
發表於 11-4-11 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


2#
發表於 11-4-11 11:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 11-4-11 13:51 |只看該作者
我唔敢帶be去戲院睇住呀,因為佢無耐性坐咁耐,喺屋企都睇唔哂一隻碟


禁止訪問

積分: 15409


4#
發表於 11-4-11 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5951


5#
發表於 11-4-11 17:46 |只看該作者
睇完卡通片, 請報料!! 我都想知小朋友肯唔肯坐好睇哂成套戲 !!


複式洋房

積分: 468

醒目開學勳章


6#
發表於 11-4-11 21:21 |只看該作者
响戲院睇電影同响屋企睇電視好唔同
舊年暑假 bb 歲半時已帶佢去睇 2D Toy Story 3
基本上非常成功
除咗一開場唔習慣咁大聲嘅音響之外,都睇得頗專心,仲識跟住笑添~
我知好多同齡媽媽會都曾經帶當時未夠兩歲嘅 bb 去戲院睇戲,都係成功嘅
我鼓勵你試吓,你可以帶定啲小食同飲品入場以備不時之需



大宅

積分: 4581


7#
發表於 11-4-12 00:10 |只看該作者
我早兩個月第一次帶個兩歲多DD o既仔去睇tangled 3D. 佢初初都唔肯帶3D眼鏡, 但見我同daddy都帶住睇, 咁佢之後都肯帶. 同埋只係初初唔知點解驚隻馬...... 次次隻馬出場, 佢都要好驚咁攬住我. 基本上雖然佢自己有一個位, 但佢都無坐o係自己位, 成套戲都係我抱住佢睇.... 不過佢都無扭計, 好開心咁睇晒成套戲.


男爵府

積分: 7298


8#
發表於 11-4-12 00:37 |只看該作者
幾多歲要買飛?

點評

noodles9112002  多數1米以下唔洗買飛  發表於 11-4-12 01:18


大宅

積分: 2616


9#
發表於 11-4-12 00:42 |只看該作者
我帶個囡去睇,佢都OK架,不過記得問戲院攞個嘢墊高,可以舒服D


伯爵府

積分: 15019

好媽媽勳章


10#
發表於 11-4-12 09:09 |只看該作者
回覆 jadeorchid 的帖子

戲院攞個嘢墊高?有得借?要唔要提早book?


禁止訪問

積分: 15409


11#
發表於 11-4-12 10:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37478

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-4-12 11:07 |只看該作者
預備定棉花之類, 放入耳仔用來隔聲.
我細仔 3 歲時就話戲院太大聲, 唔鐘意 wo.


複式洋房

積分: 152


13#
發表於 11-4-12 11:17 |只看該作者
yeah... i think it is needed to 放ear plung入耳仔用來隔聲.

i think cinema is just too noisy for Bb..


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-4-12 11:57 |只看該作者
我都打算帶大囝去睇thomas呀!


大宅

積分: 4581


15#
發表於 11-4-12 23:29 |只看該作者
MusicTV 發表於 11-4-12 00:37
幾多歲要買飛?

我諗視乎間間戲院喇. 我上次帶我個兩歲零o既仔睇, 戲院話張買飛呀..........
果次要要3D 戲, 又帶埋眼鏡, 兩大一細睇套tangled 要三舊水囉...........


大宅

積分: 4302


16#
發表於 11-4-13 14:04 |只看該作者
我上次帶囝囝睇既戲係TOY STORY 3,嗰陣未夠2歲,基本上睇哂全程。我都認同屋止同戲院睇有D分別,但係我覺得都好睇小朋友狀況,我全程都睇住囝囝情況,我都冇乜點睇,睇到尾段我開始覺得囝囝有D眼瞓添......我嗰次睇早上10點場.....


禁止訪問

積分: 15409


17#
發表於 11-4-13 17:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo