跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 103


1#
發表於 13-6-13 17:12 |只看該作者
6月29星期六下午,可以嗎?
如果唔想花錢租地方,我家天台都有600呎,藍田麗港城。

Annie




禁止訪問

積分: 438


2#
發表於 13-6-17 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4999


3#
發表於 13-6-18 11:22 |只看該作者


複式洋房

積分: 453


4#
發表於 13-6-19 13:08 |只看該作者
回覆 anniedeny 的帖子

good idea


男爵府

積分: 5544


5#
發表於 13-6-20 04:25 |只看該作者

回覆:1月B,返學前,攪個聚會,好嗎?

我要7月中才得閒




複式洋房

積分: 248


6#
發表於 13-6-21 12:15 |只看該作者
我都想JOIN你地個GATHERING

我囡囡都係1月, 嚟緊9月返N班, BUT 29號我都未必得, 會唔僧有冇其他日子呀??


別墅

積分: 936


7#
發表於 13-6-25 08:50 |只看該作者

回覆:1月B,返學前,攪個聚會,好嗎?

Mine is also Jan B. 預多少錢?小朋友可以玩乜?




男爵府

積分: 8485

畀面勳章 貢獻勳章


8#
發表於 13-7-3 11:39 |只看該作者

回覆:1月B,返學前,攪個聚會,好嗎?

有興趣


別墅

積分: 877


9#
發表於 13-7-26 17:51 |只看該作者

回覆:1月B,返學前,攪個聚會,好嗎?






複式洋房

積分: 103


10#
發表於 13-8-2 20:38 |只看該作者

回覆:1月B,返學前,攪個聚會,好嗎?

Sorry, mama.
前排俾較忙,無時間跟進。
下星期六8月10日下午12至6點,可以嗎?
約$50-$100per 大人。我家天台有八呎吹氣游泳池。有興趣,請PM我。(希望唔好落雨)
其實我家成日都攪俾小朋友一起聚會,可以在我Facebook 看下。
見到他們開心,我更開心!




男爵府

積分: 5544


11#
發表於 13-8-3 19:23 |只看該作者

回覆:1月B,返學前,攪個聚會,好嗎?

我有興趣希望10號攪得成。




複式洋房

積分: 103


12#
發表於 13-8-4 17:56 |只看該作者

回覆:1月B,返學前,攪個聚會,好嗎?

仲有無媽媽有興趣呀?




別墅

積分: 801


13#
發表於 13-8-13 06:56 |只看該作者
O MISS IT ^^


男爵府

積分: 8485

畀面勳章 貢獻勳章


14#
發表於 13-8-15 00:30 |只看該作者

回覆:1月B,返學前,攪個聚會,好嗎?

完成了嗎?


別墅

積分: 801


15#
發表於 13-9-2 04:45 |只看該作者
有新聚會嗎??


複式洋房

積分: 191


16#
發表於 13-9-17 16:35 |只看該作者

引用:有新聚會嗎??

原帖由 bimakko 於 13-09-02 發表
有新聚會嗎??
我都想參加




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo