跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3168


1#
發表於 11-4-9 10:16 |只看該作者
hihi~
仲有四個月就開學喇
你地買左返學鞋同埋襪未呀?
唔知有無限款式架呢


男爵府

積分: 8162

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-4-11 14:36 |只看該作者
我囝今年讀n1
返學鞋要一對黑色皮鞋同一對白色為主色既運動鞋
襪就要全白


大宅

積分: 3168


3#
發表於 11-4-12 10:09 |只看該作者
klng28 發表於 11-4-11 14:36
我囝今年讀n1
返學鞋要一對黑色皮鞋同一對白色為主色既運動鞋
襪就要全白 ...

hihi klng28

你仔介左片未呀?
"白色為主色" 係咪有公仔 / 花紋都可以架?
我唔知襪既長度有無限呢?



男爵府

積分: 8162

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-4-12 11:20 |只看該作者
我囝係今年2月先開始返, 佢都未介片~
佢著addidas既運動鞋, 有幾條藍色邊, 都ok~
我囝著緊冬季校服, 襪既長度跟本睇唔倒, 我估應該無限~
而且有時佢扭計, 唔肯著白襪, 要著公仔襪, 老師都無嘈~


大宅

積分: 3168


5#
發表於 11-4-13 13:47 |只看該作者
klng28 發表於 11-4-12 11:20
我囝係今年2月先開始返, 佢都未介片~
佢著addidas既運動鞋, 有幾條藍色邊, 都ok~
我囝著緊冬季校服, 襪既長 ...

無乜特別限制就好喇
我囡又有對addidas 粉紅色邊 + minnie , 唔駛花錢再買過
係呢, 你仔仔同國際班定主流班呀?
宜家有無o係邊到番playgroup 呀?


男爵府

積分: 8162

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-4-13 14:11 |只看該作者
佢讀國際班, 無番過playgroup, 但都適應得好快, 只喺頭2個星期話唔想番學, 依架仲成日叫住同學仔d名


大宅

積分: 2418


7#
發表於 11-4-21 16:06 |只看該作者
大家好ar...我個仔而家16個月....我都想比佢返n 班~唔知而家報仲趕唔趕到呢?


民房

積分: 36


8#
發表於 11-4-21 22:36 |只看該作者
my boy is 2 years old now. i went to ZENITH kindergarten yesterday and a lady said only pm session (1-4:45pm) is available. they have interview every Saturday, the coming one is 30/4.

^o^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo