跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1398


1#
發表於 11-4-21 13:23 |只看該作者
我聽好多朋友話希望令小朋友入讀一間最愛的幼稚園就報很多興趣班令小朋友入學機會加多一些分數
請大家分享一下好嗎?


男爵府

積分: 7324

好媽媽勳章


2#
發表於 11-4-22 02:45 |只看該作者
我個小朋友已經唔係09年, 不過都想分享個人經驗.

基本上, 3歲前你安排什麼親子興趣班俾佢讀, 佢未識反對, 會養成一個習慣. 咁最熱門嘅當然係英語, 多個機會接觸英語母語發音的外籍老師, 未識驚住, 第時返學唔會喊得咁勁. 同埋越細, 儲嘅生字越多, 佢哋未必會每堂俾你睇倒佢真係明或者記得, 但儲儲吓會嚇你一跳. 我個小朋友1歲零11個月開始上, 有唱英文歌. 初初一舊飯, 我同佢沖涼時日日唱, 唔夠一個月, 佢突然成首同我唱番出嚟做埋動作, 即時感動到喊咁滯.

而家大咗有主見, 如果唔係咁活動教學, 啱佢心意, 佢會直接同我講 - 媽咪, 我唔想學 ~~ 喇.

講番上親子班, 到接近K1開學前1個月, 開始狠下心腸要上自己上K1嘅PLAYGROUP. 頭頭喊到死, 但唔夠半堂已經收聲. 試多幾堂就臨開始前可以同我講拜拜, 一陣見... (絕對唔可以表露依依不捨, 或者讓步陪番佢)

當然每個小朋友性格不同, 而表達能力亦因年齡性別各異. 希望大家都月個好的開始.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo