想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4577


1#
發表於 05-8-8 13:01 |只看該作者

葉酸

我前日去買葉酸,原來只需 $0.3 一粒,真的估唔到! :lol:
;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


洋房

積分: 87


2#
發表於 05-8-8 13:38 |只看該作者

Re: 葉酸

係呀, 好鬼平, 我買$0.25


大宅

積分: 1052


3#
發表於 05-8-8 13:51 |只看該作者

Re: 葉酸

請問葉酸有什麼作用?


男爵府

積分: 5417


4#
發表於 05-8-8 14:14 |只看該作者

Re: 葉酸

RABBITGIRL,

什麼牌子呀 ?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


別墅

積分: 753


5#
發表於 05-8-8 14:16 |只看該作者

Re: 葉酸

葉酸能促進正常紅血球細胞的形成,增進皮膚健康,維護神經系統、腸臟、性器官及白血球細胞的正常發育,並可防止口腔黏膜潰瘍。孕婦適量攝取更有利胎兒神經細胞的發育,促進乳汁分泌。


大宅

積分: 4577


6#
發表於 05-8-8 14:35 |只看該作者

Re: 葉酸

都唔知呀!就噤唔完就買了!
;-) We Love Because HE First Loved US ;-)               :roll: John I  4:19 :roll:


大宅

積分: 2617


7#
發表於 05-8-11 12:11 |只看該作者

Re: 葉酸

食晒之前e生俾個d, 我昨天都係萬寧(有十字) 買 左

Folic Acid B.P. - Halewood Chemicals Ltd
100 粒 - 60 元. (make in England),
5mg

我有同配藥師說大肚前食用.
有冇姐妹都係食哩隻 ?


男爵府

積分: 5417


8#
發表於 05-8-11 12:19 |只看該作者

Re: 葉酸

我食緊果隻係醫生開比我0既, 黃色細細粒, 圓形, 每粒5mg, 不過唔知係什麼牌子. 本來我問醫生比d意見我邊隻牌子0既葉酸好, 點知佢開埋比我食, 有60粒. 下次去覆診時唔知會唔會開比我.
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 8049


9#
發表於 05-8-11 13:04 |只看該作者

Re: 葉酸

Meowcat & BH,
每天食4MG已足夠啦!
Don't worry!Be happy!


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 05-8-11 14:10 |只看該作者

Re: 葉酸

BH 寫道:
食晒之前e生俾個d, 我昨天都係萬寧(有十字) 買 左

Folic Acid B.P. - Halewood Chemicals Ltd
100 粒 - 60 元. (make in England),
5mg

我有同配藥師說大肚前食用.
有冇姐妹都係食哩隻 ?



我係食呢隻架
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


翡翠宮

積分: 85834

2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 05-8-11 14:46 |只看該作者

Re: 葉酸

是否由懷孕食到生產呢??
自由太多會令世人失去平衡


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 05-8-11 14:59 |只看該作者

Re: 葉酸

唔係呀,要係懷孕前開始食架啦。
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


洋房

積分: 87


13#
發表於 05-8-11 15:02 |只看該作者

Re: 葉酸

由怀孕前3个月開始食, 我都有問過醫生有關份量,他話5mg才足夠


複式洋房

積分: 258


14#
發表於 05-8-11 16:13 |只看該作者

Re: 葉酸

我依家試緊生BB,但係就想等真係有o左先食,因為都唔知幾時至有BB,見到BK有個媽咪話,食o左葉酸一年都未有BB,唔知怕唔怕唔好呢.


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 05-8-11 17:37 |只看該作者

Re: 葉酸

d人話食定無衰架,因為葉酸少好容易影響bb的腦部發展,有左先食會太遲。
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 2617


16#
發表於 05-8-11 21:22 |只看該作者

Re: 葉酸

Meowcat,
我之前都係哩隻我估, 係小產前開落, 小產個段時間停左一排, 之後人地話想生要3個月前食定, 就 食埋佢唔好side, 剛食完, 依家要外買啦..

Meowcat 寫道:
我食緊果隻係醫生開比我0既, 黃色細細粒, 圓形, 每粒5mg, 不過唔知係什麼牌子. 本來我問醫生比d意見我邊隻牌子0既葉酸好, 點知佢開埋比我食, 有60粒. 下次去覆診時唔知會唔會開比我.


子爵府

積分: 10856


17#
發表於 05-8-14 15:05 |只看該作者

Re: 葉酸

Has anyone tried Lanes Preconceive Tablets 400 micrograms Folic Acid? I bought it from Watson's, HKD 67.5 for 90 tablets.


大宅

積分: 3276


18#
發表於 05-8-14 17:50 |只看該作者

Re: 葉酸

有D人同我講, 若果係貧血既人, 又想要BB的話, 依家就可以食定葉酸, 話D葉酸係幫助貧血. 係咪呢?

MINNIE


男爵府

積分: 5417


19#
發表於 05-8-14 18:21 |只看該作者

Re: 葉酸

bh,

係呀, 妳果隻同我醫生開比我0既一樣, 醫生只開了60粒給我, 足夠食2個月, 之後睇下覆診果時醫生會唔會開, 如果唔開, 我就問佢果名, 等我自己出去買.

minniechung,

我佑葉酸其實都係抗貧血藥, 因為醫生開比我果d係咁寫.......folid acid 5mg........作用 " 抗貧血藥 ". 我開頭都覺得奇怪, 點解會開呢d藥比我, 但係個護士同我講係葉酸來的. 那可能是葉酸其中一個作用吧.
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo