單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1056


1#
發表於 11-4-18 14:04 |只看該作者
係咪媽咪會著數D呢.?但係佢又唔係香港人,判比佢,佢又點樣安排個女呢...?


大宅

積分: 2268


2#
發表於 11-4-18 19:46 |只看該作者
唔一定係判比媽咪,法庭會依小朋友最好的利益為先,放鬆d你對女兒係點女兒同法庭會知加油
愛能改變一切,我得你都得


禁止訪問

積分: 62


3#
發表於 11-4-18 21:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1056


4#
發表於 11-4-19 09:23 |只看該作者
回覆 luenfung 的帖子

佢係大陸人,未有香港身份証


大宅

積分: 1056


5#
發表於 11-4-19 09:27 |只看該作者
回覆 ct0416 的帖子

好多謝你既正能量

點評

ct0416  雖然我係媽咪,但我有時都睇唔起,,,,,有d唔負責任的媽咪,同埋法官會睇番分開這段日子,你照顧小朋友有無問題的,同小朋友相處有無問題[/   發表於 11-4-19 09:35


大宅

積分: 1056


6#
發表於 11-4-19 10:17 |只看該作者
回覆 ct0416 的帖子

尋日社工打黎,話報告已經出左,律師遲下會揾我..
其實我覺得我既嬴面應該都唔細!!但始終都係有壓力...


子爵府

積分: 11191


7#
發表於 11-4-19 10:23 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-19 10:17
回覆 ct0416 的帖子

尋日社工打黎,話報告已經出左,律師遲下會揾我..

平常心面對~~~~壓力係自己俾自己~放鬆吧


大宅

積分: 1056


8#
發表於 11-4-19 10:36 |只看該作者
回覆 四眼雞丁 的帖子

係既.!!我知道啦,好多謝你地....


複式洋房

積分: 493


9#
發表於 11-4-19 16:58 |只看該作者
難得你咁想同個女一齊,加油!


大宅

積分: 1056


10#
發表於 11-4-19 18:30 |只看該作者
回覆 Joyfuljoyce 的帖子

係呀,真係好難想像有D父母可以捨棄自己既骨肉,...thank your support!!


禁止訪問

積分: 62


11#
發表於 11-4-20 02:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15770


12#
發表於 11-4-20 02:53 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-19 09:23
回覆 luenfung 的帖子

佢係大陸人,未有香港身份証

樓主,

而家佢憑咩去贏, 點解會輸, 相信你大約都考慮過.

但係, 將來又點呢?
佢攞咗身份証,
又或者再識到一啲人令佢有經濟能力同你爭......

有人會選擇, 留翻條後路比小朋友, 等佢有一個 "香港人" 媽媽, 將來自由度大啲....
你亦可以選擇, 斷佢後路, 响大陸機構公開你地離婚, 唔比佢攞到單程証....


緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


大宅

積分: 1056


13#
發表於 11-4-20 09:32 |只看該作者
回覆 酸棗仁 的帖子

比佢做香港人,我唔係未考慮過,之但係....
身份可以變,...人格,本質,心腸...呢D係改變唔到既!!
上一次攪離婚,差唔多要上庭,我都考慮到個小朋友而取消左!
今次佢唔會再咁好采,同佢結婚已經係一個錯....
我唔可以一錯再錯,我唔想香港再多一個呢D咁乞人憎既...大陸人


侯爵府

積分: 22863


14#
發表於 11-4-20 09:37 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-20 09:32
回覆 酸棗仁 的帖子

比佢做香港人,我唔係未考慮過,之但係....

我路過嘅~吖kim爸爸~您個女~眼仔碌碌~
好可愛吖~


大宅

積分: 1056


15#
發表於 11-4-20 09:48 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-4-20 09:37
我路過嘅~吖kim爸爸~您個女~眼仔碌碌~
好可愛吖~

hehe...你地一個二個唔好讚壞哂啦!第時變醜左我為你地是問架!!

點評

wayso  但你囡囡真係好靚女喎,我之前都有讚過,咁就為我是問啦....嘻嘻^^  發表於 11-4-29 13:34


伯爵府

積分: 15770


16#
發表於 11-4-20 10:46 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-20 09:32
回覆 酸棗仁 的帖子

比佢做香港人,我唔係未考慮過,之但係....

唔好比憤怒遮蓋咗你嘅理智喎.....

只要對方離婚後, 是但再嫁個人(甚至可能有啲經濟條件),
再申請落來香港, 咁樣, 又有資格同你掙撫養權架喇.....
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


大宅

積分: 1056


17#
發表於 11-4-20 11:13 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-20 10:46
唔好比憤怒遮蓋咗你嘅理智喎.....

只要對方離婚後, 是但再嫁個人(甚至可能有啲經濟條件),

已經有一次嫁黎香港既機會,佢無好好珍惜,
有幾多個好似我咁既白痴肯娶佢?!咁本事咪嫁黎睇下囉,
同佢爭個女,唔係為啖氣架!你好人一個既,我爭黎做乜..?
跟住媽咪始終好D.....不過佢係好人一個就唔使離婚啦!!


大宅

積分: 1056


18#
發表於 11-4-29 01:37 |只看該作者
回覆 酸棗仁 的帖子

而家佢憑咩去贏, 點解會輸, 相信你大約都考慮過.

但係, 將來又點呢?
佢攞咗身份証,
又或者再識到一啲人令佢有經濟能力同你爭......

============================

話你知..佢唔使有身份証,亦唔使有經濟能力,一樣爭贏....
呢D就係所謂既法律...............
所謂既公平,只不過係"官方語言",
偏幫媽咪,根本就係不成文規定,不變既定律....
律師讀完哂成份報告...我啞哂!!


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


19#
發表於 11-4-29 01:42 |只看該作者
回覆 kim27224225 的帖子

喂, 我雖然係女人, 但係都要講......呀媽5係大晒, 佢有咩能力去妥善地照顧個女先?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1056


20#
發表於 11-4-29 01:57 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 01:42
回覆 kim27224225 的帖子

喂, 我雖然係女人, 但係都要講......呀媽5係大晒, 佢有咩能力去妥善地照顧個女先 ...

佢話佢果個係大陸既哥哥支持佢,每個月比幾千蚊佢(講咋)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo