嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 37


1#
發表於 11-5-24 23:32 |只看該作者
我個小朋友由2個月開始已經用BB牙膏刷, 不過當時都係刷完牙先飲奶, 直到1.5歲開始發現下面門牙數起四隻牙內面好黑, 於是改返飲完奶先刷牙, 又換過多款牙膏, 而家用緊Chicco, 亦增加刷牙次數至早午晚三次, 但並無改善, 而家仲多咗兩隻牙變黑, 仲連前面都開始有漬, 究竟係未有問題要唔要見牙醫, 可以點?

我個小朋友身體健康, 並不是食藥所致, 平時都唔係食好多零食, 只係好鐘意食嘢, 食好多肉類, 鈣質應該無問題, 因為佢五個月已經出咗四隻, 八個月八隻牙, 而家仲差最入大牙未出, 我好怕遲吓連前面都變到黑晒, 可以點???


大宅

積分: 4795

好媽媽勳章


2#
發表於 11-5-25 00:10 |只看該作者
如果好嚴重要自DR,你個D係衛生唔好而引起,我大女個時都係咁,但佢只係有漬.


子爵府

積分: 12941

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 11-5-25 11:23 |只看該作者
有mami教去中藥房買$2-$4木刷草, 摔下D牙!! 我試過非常之好!! 平靚正
很想知道,追夢的人是如何踏出第一步?


版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 11-5-25 11:30 |只看該作者
ritalsc 發表於 11-5-24 23:32
我個小朋友由2個月開始已經用BB牙膏刷, 不過當時都係刷完牙先飲奶, 直到1.5歲開始發現下面門牙數起四隻牙內 ...

帶佢去牙醫到檢查吓喇,唔係去到6歲換牙時,恆齒有問題仲麻煩呀!

回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


男爵府

積分: 8008


5#
發表於 11-5-25 11:46 |只看該作者
回覆 22May 的帖子

對啊, 我都用过, ok呢, 仔仔当時6岁幾...


珍珠宮

積分: 41848

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 11-5-25 13:06 |只看該作者
22May 發表於 11-5-25 11:23
有mami教去中藥房買$2-$4木刷草, 摔下D牙!! 我試過非常之好!! 平靚正 ...

木刷草----> 是否當是牙膏咁用?


洋房

積分: 37


7#
發表於 11-5-25 13:41 |只看該作者
回覆 小虎與點點 的帖子

係未用完牙膏先再用木刷草, 咁細個小朋友都用得嗎?


男爵府

積分: 8533


8#
發表於 11-5-29 16:36 |只看該作者
我個仔都係咁!上面d牙有克漬!已有刷牙!我都試下!thx

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo