心聲留言

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1#
發表於 05-5-19 01:25 |只看該作者

梁式芝姊妹團

seegui, harrison, 貓大姐 + 各梁記姊妹:

一齊搬屋過嚟呢度傾喇...

等我登記吓先...

82 harrison
84 彥彥媽咪
86 seegui
92 貓大姐


仲有冇呀..come!! come!!


版主

積分: 30692

版主 好媽媽勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 05-5-19 02:02 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

thank you
「到我這裏來的,我總不丟棄他。」(約6:37)"


大宅

積分: 2903


3#
發表於 05-5-19 12:23 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

咁多位姊妹, 我嚟咗喇
估不到会在 bk 遇到你哋, 雖然個個不同屆, 但總算係緣份!真值得高興 等我整翻句幾十年前成日講的 : Thanks God !!!!

彥彥媽咪 ,
要讚吓你, "梁式芝姊妹團"這 title 起得十分正; 若作"梁式芝同學 or 什麼畢業生" 就太 formal; 但若果只寫"梁記"又真係会無人知 (你知啦, 梁記只在觀塘區出名咋嘛!), 今次名為"姊妹團"真係好貼切呀!!抵


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


4#
發表於 05-5-19 16:46 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

harrison:

我都好開心呀~~ 我都一樣冇諗過會揾到梁記d姊妹架...唔知第日會唔會多d人加入我地呢...

呵呵...多謝讚賞喎 (個主題)...我都諗咗一輪用乜架..好似你話齋...畢業生呀...校友會呀又鬼咁老套....依家呢個好似 funny d 嘛~~又冇咁"揚"嘛~~

你囝囝讀 Victoria?? So you are living in HK island then? 我就住何文田, 大仔響培正讀 K2, 依家細仔就岩岩開始返 nursery, 年底都要去考 K1 架喇...希望可以同阿哥一間喇...我地搬嚟何文田都係純粹就個仔返學架咋...

你心水小學係邊間 then?

:wink: :wink:



洋房

積分: 527


5#
發表於 05-5-19 16:54 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Hello 各位姊妹:

我黎報到啦.

本來我用Dorra黎登記做bk會員,但唔知點解bk唔睬我,所以作個假名seegui(司鬼),係我大仔個花名.
舊年暑假前我是做accounts家,但公司改組搬去澳
seegui


大宅

積分: 2903


6#
發表於 05-5-19 17:44 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

彥彥媽咪 :

我是住在 HK Side , 自從 15 年前一嫁就嫁咗過嚟喇.......Harrison 其實係我仔個名嚟, 至於講到比 Harrison 讀嘅心水小學, 希望佢可从入到華仁; 咁你囝囝咪可以一條龍上培正小,中學 lor? 到時細囝又入埋去, 你就煩少好多 !!! 我就惨, 煩完亞仔後, 又要為個妹妹打算, 冧起都煩死 ?-(

seegui :

嘩 ! 你就好喇, 大仔咁大個, 等到我個囡入小一時, 你個大仔都中學畢業 !!! 恨死人喇 !!!你問依家官塘邊間中學好, Sorry, 真係幫唔到你 tim, 不如去"初中教育"問問其他媽咪意見啦!

呀 !我又要準備返歸做工人喇, 講住咁多先 !!!


洋房

積分: 527


7#
發表於 05-5-19 17:58 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Dear harrison:
其實我都係因為係'初中教育'到蒲先開account,如果唔係我都好少上網.
seegui


大宅

積分: 1482

醒目開學勳章


8#
發表於 05-5-19 22:12 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Hi 各位姊妹,

我都黎報到呀:

82 harrison
84 彥彥媽咪
86 seegui
92 貓大姐
87 TungTungB

我囡囡27個月, 今年讀 N1.





洋房

積分: 527


9#
發表於 05-5-20 00:12 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Dear TungTungB:

歡迎!!! 估咁到話咁快有新會員加入,不如你都講下近
seegui


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


10#
發表於 05-5-20 00:42 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

嘩~~ welcome 各梁記姊妹~~

真係估唔到揾到咁多姊妹, 仲係 8x 畢業嘅添...哈哈...咁我都唔算好老....起碼有人陪...呵呵...等我冇咁自卑~~ :mrgreen: :mrgreen:


TungtungB

你個囡 27 個月...?? 咁咪同我細仔一年囉...佢係 2003/3 出世架...今年要考 K1 咯喎...有乜心水...??

你係 full time or working mom ar.??


Harrison,

哈...真係橋噃...我都係嫁咗 15 years bor.. (I married at 1990)~~

華仁...好架...我都想d仔入到...不過要搞珠...我唔夠分...冇得玩...

但你係一仔一女噃...若你俾阿哥考華仁, 咁個妹點算呀...連"首名子女" 個 5 分都冇埋架喎.....咁會唔會搏男女校好d呀....??

培正係就係一條龍嘅...我都希望d仔可以直升架..

你可唔可以 send 張 photo 比我睇吓呀...交換相丫...因為我地可能你認得大家架喎....

當日我地入梁記個時真係"了無人煙"架...後來睇住隔離何明華開, 再睇住青松開....以前我最鍾意坐響向青松個邊d位, 因為近窗, 有海景, 可以發夢哇...哈哈~ ~

你個陣係咩班架...?? 依家做邊行呀..??


seegui

係喇..好似 harrison 話齋...你就好喇..個仔咁大, 仲可以幫手照顧細個個....考中一....hmm...Kwun Tong ar..最衰你個係仔噃...唔係就俾佢考番梁記喇...哈哈~~ 話哂都叫 Kwun Tong 區名校嘛~~ :mrgreen:

我成日都有心思思想返梁記睇吓...不過唔知俾唔俾入架...




子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


11#
發表於 05-5-20 00:51 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

seegui:

Answer you tomorrow...I am sleepy now la... :mrgreen:

[quote]
seegui 寫道:
彥彥媽咪:
你個大仔讀培正,有冇諗過一條龍升上去


洋房

積分: 527


12#
發表於 05-5-20 13:30 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

彥彥媽咪:
OK. 我等你

[quote]
彥彥媽咪 寫道:
seegui:

Answer you tomorrow...I am sleepy now la... :mrgreen:

[quote]
seegui 寫道:
彥彥媽咪:
你個大仔讀培正,有冇諗過一條龍升上去
seegui


大宅

積分: 2903


13#
發表於 05-5-20 16:49 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Hi tungtungb :

歡迎你加入 希望遲 d 会更多新成員 la.....

seegui:

我都係 90 年嫁, 同"彥彥媽咪" 一样. 不過都係我老公衰 lor, 玩得我幾"金"............ 當初佢講明唔鍾意細佬哥, 所以一直都唔生, 點之結婚 10 年後我已屆高齡時, 個死佬又改變主意, 話人大了,思想同人生觀也改了, 又要我生仔喇. 怎知生完個仔後又話好鍾 鍾鍾鍾意小朋友, 終於半年前又生多個女喇 !! 如果大少唔係咁玩我, 我依家仔大女大 un un 腳, 唔駛我又老時 d 仔女又細丫, 陰公 :-( :-(
講到仔女的學校問題, 真係好頭痛 ?-( 維記 d 學費都幾"融", 依家 k1 $3500, 唔包書薄費及雜費 (以前 pre-nursery 要成 4000 蚊 tim !), 至於你講 $ 100 個筆盒就無 d 咁嘅事; 不過我就覺得依家 d 書好貴 lor, 每個學期得果幾本書仔 + d親子遊戲又話8/9 佰蚊, 我以前年代鬼有咁貴咩 :-( 仲有, 咪話自己 d 仔女讀乜屋邨小學&幼稚園啦, 只要佢哋比心機讀書就好滿足喇 ! 我之所从入維記, 都因為我的姨生在這讀過, 我又懶去揾學校咋 !!

彥彥媽咪:

我原來忘記咗介紹自已 tim..........
我在"梁記"讀 arts, 会考成績唔上唔落, 所从無資格留低讀 form 6 !! 結果在其它學校完成預科, 之但係又考不上大學喎, 果時又唔想做嘢, 又去"明愛白英琦"讀咗 two years course - "advertising & commercial art" .係咪好 high 呢? 跟住仲勁, 竟然只係過咗幾個月 designer 癮, 去了間證劵公司做 仲識埋依家個老公, 終於一直在這 field 就做咗 15 年喇 !! 這就是所謂嘅"學非所用" !!
你提到我想個仔入華仁的決定, 喺因為亞女當時仲未出世; 學你話齋依家可能会再想清楚是否應找男/女校先啱 !!
乜你想見吓我個样咩? 可能会"嚇親"你喎 !!


大宅

積分: 1482

醒目開學勳章


14#
發表於 05-5-20 22:51 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Hi 各位好,

等我都介紹下自已. 我係讀 Commerical, 會考又係唔上唔落, 跟住就出黎做野, 第一份工係做 Merchandising Clerk, 跟住就向 Merchandising Field 做到家下. Merchandising 出名辛苦, 以前成日做到11-12點, 都冇嘜所為, 但宜家有左囡囡就唔同, 宜家一放工就想快D返屋企, 同囡囡玩.

彥彥媽咪,

我囡囡03年2月頭出世, 都係今年報K1. 你仔仔咁叻考到培正, 它都係我心水學校, 不過我知好多人爭, 同好難考, 都係試下架, 另都會報一D有直屬小學的 K1. 囡囡今年9月都會讀N1.

唔知大家仲有冇同D同學有 contact, 我淨係同一兩個同學 keep 住有 contact. 你地呢.


洋房

積分: 527


15#
發表於 05-5-20 23:40 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Dear all:

自從畢業后就無同D同學聯絡啦.唔知係咪F.4分班之后最fd果D又無一齊同班,所以都無D知心D
seegui


大宅

積分: 1482

醒目開學勳章


16#
發表於 05-5-21 00:19 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Seegui,

我都係F.1 to F.3 讀 D 班, 而F.4 to F.5 讀C1. 又會咁arm.

點解你讀天主教學校, 會做左基督徒.


洋房

積分: 527


17#
發表於 05-5-21 00:27 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Dear TungTungB:

因為我大伯係傳道人,所以比佢踢
seegui


洋房

積分: 527


18#
發表於 05-5-21 00:28 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

Dear all:

I go to bed la.
seegui


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


19#
發表於 05-5-21 10:37 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

呵呵....訓醒喇...又係開工嘅時候喇...

嘩...咁多姊妹上嚟傾偈哇...真好~~


Seegui+TungTungB

又真係岩噃...我當年 F.4/F.5 都係揀讀 Commercial Class....我個陣得一班...係 4A3, 因為個陣 4A1, 4A2, 係 Arts students, 4A3 are commercial students, 4A4 係工科..有 Cookery, Needlework 個種, 4A5 就係 Science students

我以前 F1-F3 係 A 班, 個時我班d人多數唔係揀 arts 就係 science, 係得我同另一同學係 A 班而揀 commercial class, 因為個時多數都係成績唔太好個d同學先會去 commercial class, 所以當初我去到 4A3 時俾人好似當異形咁, 成日問我做乜要揀 commercial, 唔去返 arts...因為 arts/science 係升 F6 時多數嘅 subjects ar ma..

但我個時就係心諗, 若讀 arts/science, 考得到大學就話o者 (你地都知個時考大學幾咁難先得架...唔似依家, English 唔合格都入得....吹漲~ 真係恨阿媽生得我早呀...)

所以揀 Commercial 係我覺得一個"進可攻, 退可守"之策..因為若一個唔好彩, HKCEE 瓜咗, 咁我都叫做識 bookkeeping, typing .. 出去揾份 clerk 仔做吓都得丫...但若 HKCEE 掂, 一樣可以升到 F6 ar ma....

之後我會考都唔錯...學校都收番我讀 F6, 但因為梁記 F6 得 arts subject, 我又唔想讀 History 呀個d..所以就寧願去另一間讀好過...所以冇留低..反而好多以前 A 班個d同學就好"順理成章"咁升哂去 F6, F7 gum lor...

亦因為 F5 之後我同好多同學都分開咗, 咁好自然就冇乜聯絡喇...今次都係我十幾廿年後第一次同梁記d人傾偈...勁唔勁呀~~


Dear all,

喂..你地住響邊架...不如快快揾日搞個 gathering 丫, tea 又好, lunch 又好...若你地番工地點 close, 我可以嚟揾你地架...我依家 day time 係 on project 咁 work...所以有時唔駛開工就都好 free ga...


TungtungB:

你住響邊呀...我就係何文田, 搬嚟呢度純粹想近培正 (我地依家的確好近) 方便大彥番學..

考培正都係運氣喇.....最緊要小朋友要開氣, 唔好怕醜, 肯自己入課室 interview (因為家長唔得陪架)...咁就大機會好多架喇...

我細彥已經返緊 N1 喇...我係一等佢足兩歲就俾佢去架..因為佢係男仔, 講嘢慢好多, 佢依家都只係 bb話, 但你知喇...培正 this Dec 就 interview ga la.....若佢 Sept 先返我驚佢唔夠 "training" 去開氣呀, 一陣考唔到就大獲 (唔好諗住阿哥讀緊就一定有 jetso, 唔一定架...若小朋友好怕醜, 咁就一樣有機會唔收架....我知有前科架喇..).

依家佢番咗成個月, 真係好好多...起碼識答我..雖然我都係唔知佢 up 乜~~


seegui...

依家又要趕住出去....我想同你詳細分析一下, so pls give me some time...今晚再打過個 "report" 比你...嘻嘻...我好認真架....唔鍾意隨便答架..


大宅

積分: 1482

醒目開學勳章


20#
發表於 05-5-21 13:21 |只看該作者

Re: 梁式芝姊妹團

彥彥媽咪,

我個屆有一班Arts, 兩班commercial, 一班工科, 一班Science, 又係叻個D揀晒Arts, 我揀Commercial 都係貪佢實際D.

我都知考培正好講運氣, 因唔知小朋友表現如何, 不過除左培正, 我都幾鐘意聖母, 九龍塘禮賢, 大埔道崇真. 聖母近屋企, 聖母在我年代係好好架, 不過近來質素好像不及當年. 你呢. 我囡囡已家返 Playgroup, 一星期五日, 2 hours per day, 返左個半月, 已識唱好多哥仔啦, 佢把口真係幾叻, 又時仲會寸我, 不過脾氣勁差, 成日發老脾, 希望返左學會好D啦.

Gathering - 好丫, 我住慈雲山, 在官塘返工


首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo