原帖由 Goodway 於 11-3-16 12:50 發表
請問你o地去到醫院後o個程序係點o架??
我4月7日照 Oscar, 但之前未試過o係威院/
健康院做產檢 (1st 產檢: 健康院4月14日;威院5月尾)... 佢o地應該無有關我o既健康資料, 咁照 Oscar o個日會唔會同我抽血呢??
另外係 ...
原帖由 y 於 11-3-16 15:08 發表
Goodway:
妳今日阿B有幾星期大呀,我今日9星期4日
妳同我一樣4月7日威爾斯照Oscar,我係11點,妳呢,我都好緊張程序唔知點做,當日又無人陪我去,又擔心阿B頸皮有問題
而沙田健康院第一次檢查,4月14日,8點30分到,到時 ...