跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1332


1#
發表於 11-3-16 12:50 |只看該作者
請問你o地去到醫院後o個程序係點o架??

我4月7日照 Oscar, 但之前未試過o係威院/
健康院做產檢 (1st 產檢: 健康院4月14日;威院5月尾)... 佢o地應該無有關我o既健康資料, 咁照 Oscar o個日會唔會同我抽血呢??

另外係咪 result OK 佢o地就唔通知你, 要自己番健康院問o架??

Thanks~


男爵府

積分: 5965


2#
發表於 11-3-16 13:37 |只看該作者
我下星期先去 pwh 照 oscar 呀..
同一日早上去健康院..下就去 pwh

果日好busy 呀


別墅

積分: 764


3#
發表於 11-3-16 13:48 |只看該作者
我星期五去健康院,星期一先去威院照OSCAR呀~
y


男爵府

積分: 5984


4#
發表於 11-3-16 15:08 |只看該作者
原帖由 Goodway 於 11-3-16 12:50 發表
請問你o地去到醫院後o個程序係點o架??

我4月7日照 Oscar, 但之前未試過o係威院/
健康院做產檢 (1st 產檢: 健康院4月14日;威院5月尾)... 佢o地應該無有關我o既健康資料, 咁照 Oscar o個日會唔會同我抽血呢??

另外係 ...


Goodway:

妳今日阿B有幾星期大呀,我今日9星期4日

妳同我一樣4月7日威爾斯照Oscar,我係11點,妳呢,我都好緊張程序唔知點做,當日又無人陪我去,又擔心阿B頸皮有問題

而沙田健康院第一次檢查,4月14日,8點30分到,到時又唔清楚程序係點,好緊張,因當日我自己一個人去

[ 本帖最後由 y 於 11-3-16 15:12 編輯 ]


大宅

積分: 1244


5#
發表於 11-3-16 15:31 |只看該作者
原帖由 Suki妹 於 11-3-16 13:48 發表
我星期五去健康院,星期一先去威院照OSCAR呀~


我老婆又係下個星期一喎, 不過我唔得閒陪佢去


大宅

積分: 1332


6#
發表於 11-3-16 16:03 |只看該作者
原帖由 y 於 11-3-16 15:08 發表


Goodway:

妳今日阿B有幾星期大呀,我今日9星期4日

妳同我一樣4月7日威爾斯照Oscar,我係11點,妳呢,我都好緊張程序唔知點做,當日又無人陪我去,又擔心阿B頸皮有問題

而沙田健康院第一次檢查,4月14日,8點30分到,到時 ...


我今日8W3D, 比計日子遲咗6日, 所以原本係12W3D照 Oscar, 依家變成11W4D照....

4月7日我好早, booking 好似係 8:35am, 我諗住下晝番工, 但依家又驚到時要抽血, 之後番工會見暈... o個日我老公會陪我去, 唔知到你o黎照時我走得未呢??

之於4月14日, 你去邊間健康院呀?? 我都係o個個鐘數去 wor, 如果係同一間, 我o地應該會見到面 ^^ o個日我老公都話陪我去, 但我諗如果只係驗下尿、度高、磅重、量血壓之類, 就叫佢唔駛陪我喇... 如果佢唔放心o既, 最多叫奶奶陪我 law, 橫掂奶奶都幾緊張....

唔知去健康院又會做咩呢??
姊妹們去完健康院檢查之後番o黎分享下, 可以嗎??
thanks~


洋房

積分: 144


7#
發表於 11-3-18 08:09 |只看該作者
我6/4去威院照oscar,12/4去粉嶺健康院,我知oscar係似超聲波(放大d)同抽血
前曰打去健康院問過,會驗小便(自家留第一篤小便),問家族遺傳病,驗血(如果私家驗左有報告睇唔駛再驗),磅重等...好似未必有超聲波得"人手波"...


大宅

積分: 1332


8#
發表於 11-3-18 09:36 |只看該作者
原帖由 laven_manman 於 11-3-18 08:09 發表
我6/4去威院照oscar,12/4去粉嶺健康院,我知oscar係似超聲波(放大d)同抽血
前曰打去健康院問過,會驗小便(自家留第一篤小便),問家族遺傳病,驗血(如果私家驗左有報告睇唔駛再驗),磅重等...好似未必有超聲波得"人手波"... ...


Thanks for your information. ^^


大宅

積分: 1569


9#
發表於 11-3-21 09:51 |只看該作者
我上個星期在威院照咗OSCAR,去到先去掛號處俾張預約紙姑娘,跟住會叫你去度高磅重,之後出番去等,轉頭會有姑娘叫你個名,先對你和你先生的身份證號碼,如果你先生唔同你一齊去,就記得帶佢身分證副本,之後就問吓你有無D乜嘢遺傳病同生活習慣等問題,問完又係叫你番出去等,跟住醫生房會再叫名,咁就入去照超聲波,至於抽血,我嗰日因為成差唔多五點,姑娘叫我去抽咗血先番嚟照,如果時間尚早,我估可能照完先去抽血都未定。姑娘會俾枝試管同張form你自己落番地下過對面嗰幢building的抽血站抽血,抽血站在地下右手面,門口有部機,你要按制攞籌,等叫你個no.便入抽血房抽血,抽完血又要攞番枝血去番產科的掛號處交番俾姑娘,其實都幾煩,所以如果無人陪你去,千萬唔好帶咁多嘢,因為行來行去,上上落落都幾辛苦。

My Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/mynirvanahk/


複式洋房

積分: 415


10#
發表於 11-3-22 14:11 |只看該作者
好咩細呀~thanks!
我明天就去照啦~又要抽血....聽到抽血都有d唔想去....唉!!!

原帖由 mynirvanahk 於 11-3-21 09:51 發表
我上個星期在威院照咗OSCAR,去到先去掛號處俾張預約紙姑娘,跟住會叫你去度高磅重,之後出番去等,轉頭會有姑娘叫你個名,先對你和你先生的身份證號碼,如果你先生唔同你一齊去,就記得帶佢身分證副本,之後就問吓你有無D乜嘢遺傳病 ...


洋房

積分: 144


11#
發表於 11-3-22 14:17 |只看該作者
原帖由 terry08261998 於 11-3-22 14:11 發表
好咩細呀~thanks!
我明天就去照啦~又要抽血....聽到抽血都有d唔想去....唉!!!


為左小b同自己好,生仔既勇氣都有啦,抽少少血無有怕!支持你!等你好消息^_^


大宅

積分: 4007


12#
發表於 11-3-22 20:18 |只看該作者
原帖由 terry08261998 於 11-3-22 14:11 發表
好咩細呀~thanks!
我明天就去照啦~又要抽血....聽到抽血都有d唔想去....唉!!!


比起fail左oscar之後要抽既絨毛
抽血實在沒什麼
我下星期就oscar了
好驚啊

[ 本帖最後由 wingwong1102 於 11-3-22 20:19 編輯 ]


複式洋房

積分: 361


13#
發表於 11-3-23 09:00 |只看該作者
我想請問老公可否陪照oscar架, 佢想見下bb....


複式洋房

積分: 361


14#
發表於 11-3-23 09:01 |只看該作者
原帖由 laven_manman 於 11-3-18 08:09 發表
我6/4去威院照oscar,12/4去粉嶺健康院,我知oscar係似超聲波(放大d)同抽血
前曰打去健康院問過,會驗小便(自家留第一篤小便),問家族遺傳病,驗血(如果私家驗左有報告睇唔駛再驗),磅重等...好似未必有超聲波得"人手波"... ...


我都約了6/4上午!


大宅

積分: 1569


15#
發表於 11-3-23 17:42 |只看該作者
唔洗驚,你估都估唔到,D姑娘手勢超好,我血管好幼,左手一向都抽唔到,但個姑娘竟然得,仲一次攪掂,唔係好痛o架咋!好似俾蚊針咁,不用擔心!
原帖由 terry08261998 於 11-3-22 14:11 發表
好咩細呀~thanks!
我明天就去照啦~又要抽血....聽到抽血都有d唔想去....唉!!!

My Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/mynirvanahk/


大宅

積分: 1569


16#
發表於 11-3-23 17:43 |只看該作者
我見俾家人跟埋入醫生房,但俾唔俾一齊睇就唔知喇!我估應該得的。
原帖由 obe2011 於 11-3-23 09:00 發表
我想請問老公可否陪照oscar架, 佢想見下bb....

My Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/mynirvanahk/


大宅

積分: 3506


17#
發表於 11-3-23 17:56 |只看該作者
我想問如果喺健康院做左第一次產檢,已經抽左血,咁照oscar果陣仲駛唔駛抽多次呢?因為抽血都幾痛架。


男爵府

積分: 7044


18#
發表於 11-3-23 21:18 |只看該作者
照oscar要抽一支. 不過真係勁快手又唔係好痛. d 姑娘超熟手比起健康院仲快手好多呢.唔使擔心.我d 血管都係勁幼多數都要抽右手. 今日都係抽左手.仲好快搞掂


原帖由 ms.kalam 於 11-3-23 17:56 發表
我想問如果喺健康院做左第一次產檢,已經抽左血,咁照oscar果陣仲駛唔駛抽多次呢?因為抽血都幾痛架。
我係三位小朋友的全職媽咪.各位媽咪一齊努力呀!!


男爵府

積分: 7044


19#
發表於 11-3-23 21:19 |只看該作者
姑娘會先叫你一個人入去. 之後睇到bb岩位置就可以叫老公入去睇. 當然你入去時要話比姑娘知老公有黎啦


原帖由 obe2011 於 11-3-23 09:00 發表
我想請問老公可否陪照oscar架, 佢想見下bb....
我係三位小朋友的全職媽咪.各位媽咪一齊努力呀!!


男爵府

積分: 5965


20#
發表於 11-3-24 10:09 |只看該作者
我尋日去照oscar..個女e生 good wor (pwh)

後生靚女又細心 !!!
照左45mins呀..佢話亞b依家倒樹沖wor..之後又話因為我子宮後屈..照出離同亞b距離有d遠
就話..唔好意思..因為距離有d遠..我依家要大力d先照到..可能有dd痛..你忍忍..
我真係覺得佢好好 !!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo