跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 10-8-8 18:08 |只看該作者
分亨一下我既經驗, 希望幫到你地
話說我對耳仔, 已經塞左幾個禮拜, 到尋日, 我突然兩隻耳仔塞左7成聽覺, 跟住果一刻就成個人暈下暈下, 個人好似坐緊隻船咁, 歷時都有10幾秒, 之後聽吾到野, 好辛苦, 又feel到隻耳仔好似有野想湧出黎咁, 我就接下耳仔隆邊有個耳珠旁既穴位, 輕輕接落去, 真係舒服d, 之後仲feel到好似有度氣放出黎咁, 由尋晚到今日, 我2隻耳仔又回覆正常, 回到無塞狀態喇


複式洋房

積分: 462


2#
發表於 10-8-8 22:55 |只看該作者
我都耳塞左幾個星期, 我塞到直情想嘔, 真係好好好辛苦, 多謝你分享!

但可唔可以詳細d講係邊個位置?


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-8-9 01:11 |只看該作者
原帖由 jwlc928 於 10-8-8 22:55 發表
我都耳塞左幾個星期, 我塞到直情想嘔, 真係好好好辛苦, 多謝你分享!

但可唔可以詳細d講係邊個位置?


即係耳隆旁邊有個耳珠仔, 可以禁住塞住個耳隆果粒呢.....
你試下按住果個位半塞住個耳隆, 睇下會吾會好D
我今日間中都有塞下, 跟住按下按下, 又通番


複式洋房

積分: 462


4#
發表於 10-8-9 16:50 |只看該作者
原帖由 心抱 於 10-8-9 01:11 發表


即係耳隆旁邊有個耳珠仔, 可以禁住塞住個耳隆果粒呢.....
你試下按住果個位半塞住個耳隆, 睇下會吾會好D
我今日間中都有塞下, 跟住按下按下, 又通番 ...


我明喇,係咪凸起果粒呀?好多謝你分享!!!


洋房

積分: 52


5#
發表於 10-8-10 12:28 |只看該作者
我之前對耳仔都係焗住....好辛苦!
不過而家4個幾月,情況有所改善啦....希望大家都會快d回復正常!!


大宅

積分: 3386

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 10-8-11 11:43 |只看該作者
thx for your share
我以為只有我耳塞耳鳴 tim
原來咁多人係咁


複式洋房

積分: 462


7#
發表於 10-8-11 16:13 |只看該作者
其實我未有bb之前間唔中都有,中醫話腎虛,點知一有左,就日日都塞,以前按住個鼻一索,就通返,但依家索都唔得,有時索得緊要仲會嘔........


洋房

積分: 51


8#
發表於 10-8-16 11:41 |只看該作者
多謝你分享... 我每日早上都有這個耳鳴問題, 等我都試下先....


男爵府

積分: 7795


9#
發表於 11-5-2 12:14 |只看該作者
SORRY我唔係好明呀
我依家隻EAR都係塞住左聽野好萌想死


大宅

積分: 1566


10#
發表於 11-5-2 14:30 |只看該作者
係咪生完容易耳塞咖呢?!
我都有喎


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-5-2 23:32 |只看該作者
有D咁GE樹?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo