單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8449


1#
發表於 11-4-28 07:12 |只看該作者
由仔仔出世手抱至現在六歲,我和他倆人坐巴士或地鐵很小會有人讓座,
你們有無這個情況?昨天亞仔問我,老師教成人應讓座與小孩和老人,
但似乎現實中不太多人會這樣做。


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


2#
發表於 11-4-28 08:28 |只看該作者
Itochu 發表於 11-4-28 07:12
由仔仔出世手抱至現在六歲,我和他倆人坐巴士或地鐵很小會有人讓座,
你們有無這個情況?昨天亞仔問我,老 ...

我係冇咩試過,就算係我大肚,又或者小B而家2歲大,我出入如果冇位坐我都係唯有單手扶柱,另一隻手

抱佢,我唯有諗一定唔係要讓位比我坐既,咁樣諗會開心D既,同埋我記得有一次我大肚,竟然係個婆婆

比位我坐,我梗係叫佢坐底啦,我仲怕過佢

點評

Itochu  我都試過喺個亞伯讓位比我。
其實我都同亞仔解釋企下無所謂,
座位有限,很多人都企啦。  發表於 11-4-28 08:51
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


大宅

積分: 1019

畀面勳章


3#
發表於 11-4-28 09:34 |只看該作者
我諗地鐵會少D 人讓座, 不過,,其實真係要睇個人本身,,我以前大肚,,如果坐巴士,,都會有人讓,,( 但唔係次次,) 坐地鐵係機乎唔會有人讓,,仲要好多人扮訓覺,,,我諗我地真係要好好咁教育我地0既下一代,,,,


男爵府

積分: 6739


4#
發表於 11-4-28 13:40 |只看該作者
好多人都覺得大陸人無禮貌同自私(大多數),不過早幾年我同維維返大陸(青島),當年佢兩歲幾,我周不時都會同佢搭下巴士,10次有9次有人讓位,真係只有一次要司機叔叔出聲 "讓個位俾抱小朋友既啦." 都即刻有人讓囉.
當時我覺得乜大陸係呢方面仲進步過香港既. 可能係大城市.真係值得一讚,係香港我大肚時都有既,但同維維一齊就真係好少囉.

暑假.....咁就過咗一半啦.


複式洋房

積分: 493


5#
發表於 11-4-29 15:01 |只看該作者
我大肚時天天坐荃灣線地鐵,10次有9次都有人讓位窩;不過坐火車就差D,10次有5-6次啦;坐巴士就次次都有好多空位,唔洗人讓位。

我覺得在國內少人生仔(通常只生一個),所以佢地通常都會讓位掛?


大宅

積分: 1056


6#
發表於 11-4-29 15:33 |只看該作者
唔係吖...我前妻大肚果陣,都經常有人讓喎!!妳地唔好講到香港人咁差喎....


男爵府

積分: 5034


7#
發表於 11-4-29 15:43 |只看該作者
我以前抱住個仔去街, 都好多人會讓, 就算而家都有人讓比個仔坐, 反而無嘜人肯讓比我坐, 嘻嘻

點評

catfitfit  嘻嘻嘻.... 如果我有位, 我讓比你坐囉....  發表於 11-4-29 16:08
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


複式洋房

積分: 450


8#
發表於 11-4-29 16:24 |只看該作者
我大肚果陣都有好多人讓座...
不過讓我的多數係菲、印傭


男爵府

積分: 8449


9#
發表於 11-4-29 17:19 |只看該作者
唉,可能我比較樣衰,無你哋咁好彩。


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


10#
發表於 11-4-29 21:51 |只看該作者
我冇咁好彩, 但係我個女好好彩架!

佢次次坐地鐵都唔知點解會有人讓或者有吉位俾佢, 連繁忙時間都係架!!
所以攪到佢覺得地鐵一定有位坐!!!

我有時都同佢講, 你咁好彩, 但係叫你俾六個NUMBER我又唔中!!! D旺氣都過唔到落我度既!!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo