跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3514


1#
發表於 11-4-29 15:26 |只看該作者
之前 5wk 都好地地, 只係有少少想嘔, 飲食正常..

但去到 6wk, 情況差左好多, 我係完全食唔到野, 食咩嘔咩, 水都唔係好飲到, 成個人又好攰, 日日生活就係訓同嘔..

我真係覺得好辛苦呀!!!


男爵府

積分: 5494


2#
發表於 11-4-29 15:47 |只看該作者
如果完全食唔到又連水都唔得, 會擔心脫水 wor.. 你有無睇醫生??


大宅

積分: 3514


3#
發表於 11-4-29 18:53 |只看該作者
我而家只係迫到自己飲少少水, 唉

其實我早幾日做左產檢, 我都有同醫生講我情況, 但佢話基本冇野幫到, 只係叫我少食多餐..


大宅

積分: 2573


4#
發表於 11-4-29 21:38 |只看該作者
我之前都係, 食咩飲咩都嘔, 最後叫婦產科醫生開0左D孕婦止嘔止暈丸, D藥係幫助D腸同個胃運作。食完會覺得有肚餓感。起碼食倒嘢唔會頭暈。但我都冇成日食, 我都係食0左兩次。之後始終都有暈有嘔, 但冇初初0甘慘了。


禁止訪問

積分: 1160


5#
發表於 11-4-29 21:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4223


6#
發表於 11-4-30 08:26 |只看該作者
相反, 我胃口好好, 又無反胃喎~ 你試下早上一杯熱彊水呀, 我屋企祖先由明朝開始懷孕時, 就係早上熱薑水然後就唔會反胃, 仲可以去田度做野tim~~但熱氣的人就唔好飲啦


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-4-30 10:16 |只看該作者
我而家7 weeks, 食又食唔落, 又好肚餓, 又反胃, 一肚餓空腹就覺得想嘔了, 就算點食唔落都要食, 唔係無嘢嘔, 食就食啲濃味啲的嘢, 唔好食得咁清, 好難入口....有嘢食都好過咩都唔食..

點評

mskc  我覺得我同你既情況好似呀....大家一齊加油啦..  發表於 11-4-30 14:26


大宅

積分: 3514


8#
發表於 11-4-30 14:21 |只看該作者
小but 發表於 11-4-29 21:38
我之前都係, 食咩飲咩都嘔, 最後叫婦產科醫生開0左D孕婦止嘔止暈丸, D藥係幫助D腸同個胃運作。食完會覺得有 ...

如果情況持續, 我諗我都要叫醫生開D孕婦止嘔止暈丸比我先得..


大宅

積分: 3514


9#
發表於 11-4-30 14:22 |只看該作者
tinlingyuetka 發表於 11-4-30 08:26
相反, 我胃口好好, 又無反胃喎~ 你試下早上一杯熱彊水呀, 我屋企祖先由明朝開始懷孕時, 就係早上熱薑水然後 ...

好, 等我試下先, thanks!!


男爵府

積分: 8150


10#
發表於 11-4-30 16:13 |只看該作者
我就同您相反...冇野食好似會死咁...


男爵府

積分: 7028

2024年龍年勳章 陪月勳章


11#
發表於 11-5-1 19:05 |只看該作者
我都有反胃, 不過唔知點解突然對 "飯" 無興趣, 對麵, 薯仔等等就ok, 但每次只可以食少少.


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-5-1 20:14 |只看該作者
mskc 發表於 11-4-30 14:21
如果情況持續, 我諗我都要叫醫生開D孕婦止嘔止暈丸比我先得..

得唔得呀, 我而家唔止反胃, 啲牙肉唔知係唔係發炎...去醫生又驚食藥對bb有影響...


大宅

積分: 4223


13#
發表於 11-5-1 20:52 |只看該作者
不過聽講噁的人, 生bb係醒目d的喎~


洋房

積分: 64


14#
發表於 11-5-2 23:32 |只看該作者
5.5 WK 都無事, 6WK 開始我都係冇胃口, 明明肚餓都食唔得少少, 又想嘔又嘔唔出. 水都唔想飲, 無味.
有時仲"BILL"汗, 好怕熱. 熱就想暈.

幾時先會有好轉呀?


洋房

積分: 64


15#
發表於 11-5-2 23:34 |只看該作者
回覆 tinlingyuetka 的帖子

係真好啦, 辛苦都值得.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo