跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1686


1#
發表於 11-3-24 14:30 |只看該作者
有無人去過第一城TOMLEE的2.5歲音樂班?因為學費幾貴, 又無得試堂,所以想知多D係點


大宅

積分: 1867


2#
發表於 11-5-1 03:19 |只看該作者
我個女由music toddler 學到而家既jmc,我覺得music toddler都o.k.學下d基本野,唱下歌,學下簡單拍子,學下do ,re, me.....
小朋友係學呢d喇~~


版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 11-5-3 11:29 |只看該作者
sleeky 發表於 11-3-24 14:30
有無人去過第一城TOMLEE的2.5歲音樂班?因為學費幾貴, 又無得試堂,所以想知多D係點 ...

請問學費幾多錢? 係月費嗎? THANKS!
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 11-5-3 11:30 |只看該作者
cherylyau_b 發表於 11-5-1 03:19
我個女由music toddler 學到而家既jmc,我覺得music toddler都o.k.學下d基本野,唱下歌,學下簡單拍子,學下do ...

請問一堂上幾耐? 一班有幾多位小朋友? 家長需要陪同上嗎? THANKS!

回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-5-3 15:35 |只看該作者
本帖最後由 高齡產婦 於 11-5-3 15:38 編輯

我囝囝學咗一期MUSIC TODDLERS, 佢雖然上堂時唔係好出聲, 因佢本身講嘢都係唔係好得的...但其實佢好似都學到D嘢 (do re me :p), 我哋返屋企都有一齊又唱又玩...一期12堂, 佢最後幾堂終於開下口喇...所以我比佢玩多一期試下. 好似大約$2200一期...


版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 11-5-4 12:35 |只看該作者
高齡產婦 發表於 11-5-3 15:35
我囝囝學咗一期MUSIC TODDLERS, 佢雖然上堂時唔係好出聲, 因佢本身講嘢都係唔係好得的...但其實佢好似都學 ...

價錢唔算貴!
學完,一家大細係屋企唱吓歌真係好開心
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo