自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1#
發表於 05-8-17 13:19 |只看該作者

邊隻電熱水爐好用

如題, 請分享, 謝謝!


大宅

積分: 1045


2#
發表於 05-8-18 00:10 |只看該作者

Re: 邊隻電熱水爐好用

I am using Berlin for about 18 years la ....... no problem and not so big ....

remember same size have two walt, 4000 and 3000 check it which one suit for your home electricity

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo