自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5064


1#
發表於 05-8-17 09:47 |只看該作者

有冇人去過深圳青青世界?

好唔好玩?適合3歲小朋友嗎?


男爵府

積分: 8305


2#
發表於 05-8-17 12:38 |只看該作者

Re: 有冇人去過深圳青青世界?

有去過, 幾年前, d 草屋好cute, 都岩小朋友去.


別墅

積分: 633


3#
發表於 05-8-17 12:42 |只看該作者

Re: 有冇人去過深圳青青世界?

我剛在7月份去過,沒有什麼好玩。小朋友可能會悶,因為只有游水及做jmp


男爵府

積分: 5064


4#
發表於 05-8-17 12:50 |只看該作者

Re: 有冇人去過深圳青青世界?

mud唔係有釣魚,做陶藝,參觀農場,果園....好似好多野咁
你地有冇玩呀?


大宅

積分: 1065


5#
發表於 05-8-17 13:25 |只看該作者

Re: 有冇人去過深圳青青世界?

我岩岩8月6&7號去過,有釣魚,但個魚塘好污濁都唔知有冇魚,有得做陶藝,但要一個月後至可以返去取製成品,佢地唔係響香港,係深圳,又去多一次,唔係嗎,所以d小朋友好失望,最好玩係個熱帶樹林,都幾迫真,有熱帶雨林feel,約30分鐘行完,另外d繩網玩意,如果小朋友太細就未必岩玩,我大女9歲,同另外兩個小朋友,10及11歲,佢地就ok,我細女得6歲,較細粒同埋細膽,唔係樣樣玩得到,同埋實在太多大陸人啦,無處不在,直程入左去個大陸樂園,唔係響果度住都去果度玩,當一日遊果種,個所謂餐廳,係冇冷氣,類似亭台樓閣果種,響樓頂有吊扇果款,加埋週邊d大風扇吹,幾難頂,個泳池,我地本來帶埋泳衣去游水,但見又係好多大陸人,佢地就算唔係游水,都會著晒鞋響泳池邊周圍行,我地話都唔知會唔會行行下"差"隻腳落去水裏面添,所以我地熱到爆都只係返房沖涼就算,房間唔錯,都乾淨整齊,算係2-3星級啦,唔好期望唔高就ok,但地處太偏遠,下下都要坐車至出到中心區,來回需時,唔係太值得,可以的話不防考慮另一個地點!
豬仔兔


子爵府

積分: 14218

馬年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 05-8-17 13:37 |只看該作者

Re: 有冇人去過深圳青青世界?

thX


男爵府

積分: 5064


7#
發表於 05-8-18 10:02 |只看該作者

Re: 有冇人去過深圳青青世界?

豬仔兔
多謝你提供寶貴資料!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo