論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 174


1#
發表於 11-5-4 04:42 |只看該作者
2/5姐姐到左.....今日同佢第一次買餸.......想問大家通常點比錢姐姐買餸架??
仲有我今日問姐姐今個WEEK想放星期六定日.....因為星期日佢生日.....你地會點做呢???
仲有姐姐同我講第一個月唔放假喎......因為冇錢喎.......岩岩睇完大家GE POST.....
因為我果日問有冇其他鞋,,,.....她話得一對喎......我妹妹話她可能搏我同情佢......
死火......我會好易心軟1......想問下如果真係唔放假點計人工比佢吖?? 仲有你地姐姐下午通常食咩???
謝謝大家幫忙吖


水晶宮

積分: 57108


2#
發表於 11-5-4 07:56 |只看該作者
唔放假比$120佢...姐姐新來..我都比左對拖鞋佢.....lunch通常食隔夜菜+麵...日後想佢留埋隔夜飯食添...


禁止訪問

積分: 5565

好媽媽勳章


3#
發表於 11-5-4 08:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5284


4#
發表於 11-5-4 08:40 |只看該作者
yes, 樓主你先係顧主, 開頭要"捉緊"啲呀.....

我工人lunch係食隔夜飯送, 有時就noodles + 丸/egg 甘....
屋企拖鞋我會提供.


大宅

積分: 2272


5#
發表於 11-5-4 09:28 |只看該作者
千祈唔好俾佢揀假期呀~我果個就係我開頭俾佢揀假期,而家我地有時星期日要返工,叫佢掉假,佢話唔好呀~
我夜晚叫佢煮多d,keep lunch box for her lunch,冇dinner就叫佢煮面。


大宅

積分: 1452

環保接龍勳章


6#
發表於 11-5-4 10:10 |只看該作者
記住" 教工人難過教狗狗

鬆咗一世都收唔返緊


子爵府

積分: 10711

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-5-4 12:24 |只看該作者
回覆 shan87619 的帖子

你先帶佢熟習環境 , 日後工人自己去街市 / 超市 ,
你可科佢 petty cash , 俾本簿佢 jot down expenses.

我會間唔中同佢去街市 , 熟識行情 , 打斧頭機會都會少 d !

:lol:



我工人主力負責照顧三隻貓大爺 !!!


複式洋房

積分: 174


8#
發表於 11-5-5 03:37 |只看該作者
好唔開心......雖然我已冇咩所謂........但我叫佢做GE野完全冇做到.....就來激死左我.....今朝比佢第一次帶囝囝落去搭車.....校車未到但佢唔係打比我打比先生.....都算啦.....因為我係返五點架.....我12點左右起身......話今日同佢落多一次街巿.....我本身都唔落架啦....擺低D錢比佢....係街巿到我都問佢駛唔駛買D印尼野食吖.....咁冇佢想食GE野.......行行下話想食D已炒好果D河粉.....我都即時買.....好少錢.....但我都同佢買定D丸自己晏就煮來食啦.....點知返上來我發覺佢入房仲聽到COINS聲.....我都冇即時問佢......諗住可能係佢自己D錢......跟住返來已同佢講我3點左右食野......又唔記得左...跟住同佢叫佢落去買可樂比先生叫佢同我一齊出門口....已同佢講一罐平均要2.1-2.5先好買吖.....跟住話多多特價都可以買睇下可唔可以夠100可以用COUPON.....點知頭先放工返來.....睇到張一罐成3蚊.....仲要買左一排小朋友飲麥精........我冇話要買.......跟住叫佢幫我做GE野全冇做..........我老公話慢慢教喎


複式洋房

積分: 174


9#
發表於 11-5-5 03:47 |只看該作者
其實仲有件事.....今晚我老公同我見佢D內衣掛左係WINDOW外一條好短GE 鉄通到.....好心幫佢收返入來叫佢唔好咁放.....會吹落街......我話我老公..........仲咩要幫佢收.........今朝仲要比我聽到佢勁大聲講電話明知我訓更覺............我已講過.......唔好係做野時講電話......我奶奶之前已同我講要惡過佢.....諗住佢一個女仔....都離開屋企打工.............我明日會再佢講叫佢做好我要求先得.......


複式洋房

積分: 174


10#
發表於 11-5-5 03:49 |只看該作者
仲有我AGENT成日話我對佢好.........佢自然會對我好喎.......但我今日收冬天衫換D夏天衫出來.......佢都冇問駛唔駛幫我...........洗衫我已唔駛佢整.......


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 11-5-5 08:48 |只看該作者
樓主,錢銀方面,一定要同佢講淸楚...
仲有,佢似乎唔淸楚僱主的要求(家規),以及欠缺主動性...
你最好叫agent幫你同佢講淸楚一次(用相對嚴厲的態度)...

你依家唔教,保證你會後悔


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-5-5 10:02 |只看該作者
本帖最後由 MrsHo98 於 11-5-5 10:03 編輯

樓主, 你對佢咁好, 一時之間要你改, 可能你覺得唔慣. 如果我系你, 我會咁做 :

1. 唔會比工人揀放邊日, 我會 fix 比佢放 Sat 就 Sat, Sun 就 Sun ( 當然都要就你自己方便啦 ), 但講明僱主有需要會掉假;

2. 佢啱啱黎你屋企幾日遮, 就算系佢生日我都唔會理, 出年先算啦;

3. 點到佢話唔放假, 費事寵慣佢. 無錢就留系屋企, 落樓下公園行下, 反正佢都唔熟路, 放假去得邊 ? 至於佢 3 餐, 可以系屋企食, 但無理由要亞 mum 煮比佢食 gar ? ( 不過佢放假日, 千奇唔好開口叫佢煮/做野, 只系話無理由要亞 mum 煮比你食 gar, 佢醒目嘅自然會去煮 );

4. 佢得一對咩野鞋, 去街鞋 ? 有就 ok 啦, 咁你剩系買對拖鞋比佢;其他私人物品都唔需要供應比佢;

5. 佢嘅午餐, 麵, or 前一晚煮多 d, 食隔夜飯餸, 個個都系咁 gar 啦, 亞 mum 帶飯咪一樣食隔夜飯餸, 絕對無問題;

6. 買餸方面, 開頭盡量唔比佢一個去買, 帶佢去多幾次, 行多幾檔, 叫佢格價, 要比佢知你系知價錢嘅, 打斧頭都打少 d;

7. 有野就叫佢自己做啦, 做乜要幫佢, 你地先系老闆;

8. 乜都系你話事, 唔好比佢做決定, 都系果句, 你地先系老闆;

9. 唔使對佢咁好喎, 唔使下下問佢, 等佢一時又咁, 一時又咁, 終歸咪搞到自己唔開心, 你先系老闆, 為個工人搞到唔開心 ? 你硬心腸 d 啦;

10. 唔好諗住你對佢好, 佢就對番你好喎, 用系佢地身上唔 work gar;

11. 襯佢新黎, 講清楚你嘅要求同規舉比佢知.

                                          


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-5-5 10:47 |只看該作者
回覆 shan87619 的帖子

我都係第一次請工人,已經用了差不多2年,可以同妳分享一些心得
首先,妳要明白工人心態(同時調整自己心態),因為妳係包食包住,所以在佢立場,妳比咩食物及用品佢,佢會覺得係佢應得的,妳帶佢去街去食buffet,佢會覺得係妳需要佢工作先帶佢去,所以唔會覺得妳對佢好,因此頭幾個月要嚴格一點,讓妳觀察佢為人,食量,習慣等,待妳了解後覺得佢可信,妳再按表現獎賞佢,佢先會覺得妳好,頭幾個月建議
1. 妳要清晰只提供妳認為合理的食物及用品比佢。例如早餐係一個麵包及一杯咖啡,午餐係印尼麵,菜,丸,晚餐同妳們一樣等,不要提供太多額外選擇比佢(一些妳想佢覺得妳待佢好的食物及用品),避免佢有過份期望(老馮)
2. 帶佢落街市要指定佢幫襯邊幾檔,最好每星期同佢落一次街市同超市,將大部份物品買齊(佢推車之嘛),減少$過佢手,而且比佢知道妳知價錢
3.如要安排佢買餸,避免比$佢支配購物(例如比$100佢買一餐餸),最好要講明指定價錢的物品,例如買$20豬肉,5蚊芽菜等等..


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


14#
發表於 11-5-5 11:03 |只看該作者
妳想佢聽妳話,妳唔需要惡,妳唔需要話佢,妳只要讓佢明白,佢既人工,假期,福利,食物甚至工作安排,最終話事人係妳就可以啦!
妳要同妳c6有共識,就係工人有咩要求和意見必須要工人親自同妳講先(例如放唔放假,放邊日,想食咩等等...),妳同工人講,未經妳同意的事,任何人承諾佢既事都唔算數,


侯爵府

積分: 21457


15#
發表於 11-5-5 11:26 |只看該作者
我想問工人係屋企會著拖鞋架?
因為我屋企習慣唔著鞋D人黎架,OF COURSE,
屋企個地下係好干淨


複式洋房

積分: 174


16#
發表於 11-5-5 14:32 |只看該作者
多謝你地吖......我諗住比多一次機會去.....我頭先已暗示你要記住我要你做ge野........不過佢今朝狂傾電話..........頭先仲要比我聽到電話响.........另一面ge印印唔駛做疇ge咩.........我今朝起身見到佢搞掂左但做錯左我即時糾正佢.......同埋已叫佢mark返低每日ge買餸錢......尋晚真係好嬲.....唔開心


子爵府

積分: 10711

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-5-5 14:45 |只看該作者
咁快現形 , 希望你講完肯改 ,
祝你好運 !
我工人主力負責照顧三隻貓大爺 !!!


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-5-5 15:37 |只看該作者
樓主, 點解要暗示你要記住我要你做ge野 ? 同佢地講野, 一就一, 二就二, 要清楚指示佢, 要佢跟你 instruction 去做.
                                          


男爵府

積分: 7967


19#
發表於 11-5-5 17:28 |只看該作者
C囉,
我工人都係2/5來,
我諗住對佢好D大家都好,
佢無既野又唔係貴我都SUPPLY比佢,
買豆腐花都預埋佢 ... APPLE/ FRUIT有時會叫佢一齊食...
仲比左對波鞋佢... 只係著過一次, 好新架... 係咪要收歛下...


男爵府

積分: 7967


20#
發表於 11-5-5 17:29 |只看該作者
C囉,
我工人都係2/5來,
我諗住對佢好D大家都好,
佢無既野又唔係貴我都SUPPLY比佢,
買豆腐花都預埋佢 ... APPLE/ FRUIT有時會叫佢一齊食...
仲比左對波鞋佢... 只係著過一次, 好新架... 係咪要收歛下...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo