心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


1#
發表於 10-6-22 23:11 |只看該作者
有感而發 :

唔知姨度有冇bk mum係做merchandiser姨行, 我做garment既跟單, 2003年入行做到而家, 上年嫁左,而家未有小朋友(準備進行中 ).
姨行好多時都要OT,我算好好彩,轉左幾次工,都好少要OT到好夜, 而且人工愈轉愈好,有1萬4千人工,返5日; 我唔係大學畢業,有咁既所謂成就算係咁; 未嫁前都係為份人工來儲錢結婚,而家婚都結左, 租緊樓,老公份工都算穩定,我好想好想辭職, 因為其實做左咁多年,根本唔鍾意姨個行頭,日日返工行屍走肉, 好冇意思,但我亦知道香港地有幾多人咁好彩搵到自己喜歡既工作呀 ........ 點都好,我真係好想QUIT左後休息2,3個月,唸下自己未來路向; 但我唔知應唔應該咁任性 ?? 但如果而家未有負擔都唔ACTION, 日後有左小朋友/ 買左樓更加唔會唸轉工種OR 辭職..........

我仲唸緊要點做!mouth:


大宅

積分: 1038

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 10-6-23 00:28 |只看該作者
其實你已好好啦, 我之前是超通頂, 我多數3年左右轉一次, 中間是休息2-3個月, 不過5日工已經唔錯啦, 加上唔便OT, 你出左去未必可以再搵到5日工, 而且出面要求只有越來越高.不過你真係想轉行, 不如你從興趣方面落手~~


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


3#
發表於 10-6-23 11:08 |只看該作者
maggie,

咁你而家仲係咪做緊姨行呀 ?
其實我都知我份工算係好好, 所以掙扎緊..為$定為開心/興趣but低d收入.


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 10-6-23 11:21 |只看該作者
garment既跟單真係好辛苦....但如果佢比1萬4千又返五日工又唔多加班, 咁都唔差.

你想轉同行定轉行? 你有咩計劃先? 分享下~

我都係想有bb, 不過我無你咁叻揾到咁多, 不過我哋己經供緊樓了.


大宅

積分: 1038

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-6-23 23:20 |只看該作者
我仲做緊呢行, 試過轉行, 人工太少, 因此做返, 加上次前要幫EX-BF, 沒有辦法, 呢行人工高D~~


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


6#
發表於 10-6-24 14:43 |只看該作者
原帖由 sezsuet 於 10-6-23 11:21 發表
garment既跟單真係好辛苦....但如果佢比1萬4千又返五日工又唔多加班, 咁都唔差.

你想轉同行定轉行? 你有咩計劃先? 分享下~

我都係想有bb, 不過我無你咁叻揾到咁多, 不過我哋己經供緊樓了. ...


係呀,唔差, 不過總係覺得好hate個工種,唔想成日擔心走唔到貨,d辦有事, d客冇理cancel單; 不過我都明白, 行行都有難處.
我沒有計劃,書又讀得唔多(f.6), 不過想轉行做下d福利機構個工作, 想做份工係幫到人,而唔係行屍酒肉個種! 不過我知要預左人工小一半以上... 所以而家見步行步,睇心情就事


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


7#
發表於 10-6-24 14:47 |只看該作者
原帖由 maggie1112 於 10-6-23 23:20 發表
我仲做緊呢行, 試過轉行, 人工太少, 因此做返, 加上次前要幫EX-BF, 沒有辦法, 呢行人工高D~~


不過姨行係唯一唔係好講學歷,但係靠經驗搵得高人工既工作, 所以幾辛苦好多人都入行! 講真,要日日ot到8,9點我真係接受唔到,你仲要通頂? 好佩服你.


大宅

積分: 1329


8#
發表於 10-6-24 15:53 |只看該作者
Hi

我以前就系做布個行, 都係好辛苦......
又要追貨+比客狂追, 廠又出唔到貨, 品質/顏色.....唔得又要做過, 真系想死 ~
個時, 覺得出唔貨系自己問題, 個個打電話+email黎追, 真係好大壓力, 有時仲理力到系老公面前勁喊, 話唔想做.
不過, 人工真系算好pay~~~


子爵府

積分: 10259


9#
發表於 10-6-25 17:51 |只看該作者
走佐你好難再找番呢個人工`
唉~


民房

積分: 1


10#
發表於 10-6-27 01:56 |只看該作者
我的意見是, 而家不要放棄 , take annual, 休息下先,

14K garment field no OT 人工 OK wor
Merchandising 我做超過10 yrs
從AM做起, 大學畢業, 轉左3次工
其實你不用出差已經非常好,
我有2個小朋友讀小學 P1 & P4
我極怕出差, 但我們沒有選擇,Merchandising的工作是有必要出差
所以,老公的支持和幫助非常重要

Day day 有不同的問題, 等著你來解決
之前都有想唔do

而家我已經適應, push shipment, price discussion, meeting & meeting, project follow up, handle customer compliant....
老闆非常需求,,,,
他需要你快速反應, 解決所有問題 ....

其實 merchandising 工作, 訓練我而家 有高EQ, 教小朋友有幫助

當你做耐,你的老闆喜歡你N信任你, 你將有更高權力 更多的 $$$$$$

上年,我要求我的老闆唔加人工,但他需要讓我早回家, 要出差除外

有同事唔係大學畢業, 人工唔比我少

包括bouns, 差不多 450K 年薪

add oil, 希望你能找到自己的方式解決問題,找到更好的位置和 更好的人工

Don't give up


大宅

積分: 1516


11#
發表於 10-6-27 03:28 |只看該作者
同行.
我入行5年左右. 都係返五日.

如果你而家唔做,有左咁點算?可唔可以負責十個月唔做野?定係你想停造人, 轉左行之後再開始造人?轉行會唔會搵少左人工. 任性都要睇錢.
有一點你必須想清楚, 就係人民幣好快升價, 大陸資金流入香港樓市, 息口又低,政府已表態不會干預樓市,所以黎緊會升.你自己計數, 預計租幾多年樓? 幾時買?
唔知你target幾多樓價,不過一年租金幾萬, 交兩三年租已經係百幾二百萬樓既一成. 將來跌市跌幾多成呢? 係咪只係一兩成, 而呢一兩成是否已等於你過去交既租金?

比一個suggest你, 轉做童裝會開心好多.因為可以拎辦比自己呀b著. 我屋企有好多衫, 只係未有呀b著,希望兔年佢會現身.


禁止訪問

積分: 187


12#
發表於 10-6-27 04:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 52


13#
發表於 10-6-27 12:30 |只看該作者
而家難搵工, 再轉工都係做merchandiser 嘅話, 都一樣係咁辛苦 (如果差過呢份仲慘!).

試下放下假, 去下旅行散心, 心情會好d, 可能會投入返工作.

另一方面你可計劃下做些小生意, 如網上拍賣、網上開店等, 用你嘅經驗及興趣去售賣物品, 如果成功嘅話, 日後有了小朋友都可靠呢門生意仔有些收入, 又可在家照顧 bb.

所以現時最好繼續做呢份工, 亦同時展開你嘅創業大計.

唉! 我覺得喺香港哋工作, 實在係沒有了人生樂趣.


複式洋房

積分: 156


14#
發表於 10-6-27 14:39 |只看該作者
我以前都做過呢行, 日日都要OT, 就算真係做好左份內工作, 見其他同事個個未走仲係度做緊, 自己都唔好意思先放工, 好難捱.......
無錯, 好彩你而家未有小朋友, 未有層樓困住, 在經濟環境還許可前提下, 絕對有得選擇.
但現代都市人來講, 有幾多個在有呢種條件下仍然無得選擇, 仍然係度捱, 但唔知係度捱來為乜........好慘........


公爵府

積分: 28591


15#
發表於 10-6-27 23:55 |只看該作者
我都係做呢一行, 有時都做到好無力....想轉工,但又懶,同埋好難揾到一份工咁自由, 唔駛OT, 有事可以早少少走或者遲少少番工. 係要返大陸羅, 不過都係好自由咁揀幾時上..不過成日咁撲上撲落都幾辛苦...


男爵府

積分: 5127


16#
發表於 10-6-28 13:50 |只看該作者
我都係做呢行, 不過唔係garment. 你嗰product算好啦, 唔講學歷, 我做嘅product, 而家請人好要求學歷. 對而家間公司唔係咁鍾意, 令我覺得做到好無mood. 好想轉公. 做咁多年都唔會有行屍走肉感覺, 但而家就好有呢種feel. 好慘,好想快啲走.


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


17#
發表於 10-6-28 17:50 |只看該作者
原帖由 bear88 於 10-6-25 17:51 發表
走佐你好難再找番呢個人工`
唉~


我明架 ,所以咪要 "取" 捨" !


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


18#
發表於 10-6-28 18:13 |只看該作者
睇完你地既留言, 好多謝你地既分享同鼓勵!

我做左姨行7年,係而家姨間公司已經4年幾, 我算好好彩, 係度由AM升到M,我只係M post.,但公司比機會我,去過3次歐洲,而且落china廠1年都冇5次!我其實知道我比上不足,比下有餘;奈何人就係反賤!! (我係 ,有時女人moody會唸埋一邊,請大家不要罵我)

我好明白係香港姨個地方, 工作就係工作,好難遇工作於娛樂, 所以我經你地鼓勵後, 希望8月放過假期,同我老公去玩下, 希望返來會投入返工作! cheer up~~

p.s: 發完癲之後,想清楚,如果我唔做,都冇咩大不了, 不過我地而家有頭家(雖然仲係2個人), 但大個女了,已為人妻,都要考慮我老公, 如果而家1人搵1萬幾(夾埋2萬7),2個人家庭都好夠洗,仲可以saving買樓/養b基金; 但我一唔做or搵少一半,相對我save小左,老公又會有無形壓力! 所以睇 份上, 我會叫自己努力 !!


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


19#
發表於 10-6-28 21:41 |只看該作者
不經不覺, 我入merch 呢行至今都已經18年
(sundries/arts&craft/seasonal gift)
由做女做到家陣做左人媽咪, 晌家陣呢間公司
都做左10幾年, 各位merch.媽咪, 大家一齊努力



~~~


大宅

積分: 2893


20#
發表於 10-7-2 17:24 |只看該作者
你有工都想唔做, 我份工可能快無得做啦 我都是做merchandiser, 做開廠的, 上年被裁後而家幫緊以前經理開的公司, 但同佢地拍的廠根本唔配合 (無論價錢, 辦期)所以做埋手頭單可能要close

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo