婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2331


1#
發表於 05-7-28 11:07 |只看該作者

中環邵素薇醫生

請問有無mami睇過邵醫生, 設備如何, 邵醫生是否有問有答? nice嗎?? thx~~


大宅

積分: 2375


2#
發表於 05-7-28 13:23 |只看該作者

Re: 中環邵素薇醫生

我都係睇邵醫生,不過我在九龍睇 ,設備OK拉,裝修有D舊,不過我最近一次睇佢係舊年年尾喇.

佢幾nice架!

*我最終揀咗係政府e院生
www.bfmoms.com.hk
~哺乳衣、儲奶袋、Baby Sling 揹帶、Baby Pouch 育兒袋~


大宅

積分: 2331


3#
發表於 05-7-28 14:19 |只看該作者

Re: 中環邵素薇醫生

咁佢年紀幾大?? 係唔係一開始就要同佢講係政府醫院生? 舊年睇佢診金幾多? 包唔包ultrasound?

唔好意思啊, 咁多野問, 如果可以既話, 我真係好想知, thansk!!


大宅

積分: 2375


4#
發表於 05-7-28 16:30 |只看該作者

Re: 中環邵素薇醫生

咁佢年紀幾大?? 50+, 唔知係咪佢廋呢,睇落都幾蒼老, 舊年我做婦檢,佢有D手震…

係唔係一開始就要同佢講係政府醫院生? 唔係呀,不過佢一直無問我去邊度生
舊年睇佢診金幾多? 舊年我係做婦檢咋, 600+ , 產檢應該都係500+上下
包唔包ultrasound? 包, 好似有葉酸同維他命添

www.bfmoms.com.hk
~哺乳衣、儲奶袋、Baby Sling 揹帶、Baby Pouch 育兒袋~


大宅

積分: 2331


5#
發表於 05-7-28 17:46 |只看該作者

Re: 中環邵素薇醫生

HinHinMa,

thanks a lot!!!


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 05-7-30 02:15 |只看該作者

Re: 中環邵素薇醫生

cft1243,
我兩胎都係邵醫生開刀既,但我既診金係唔包ultrasound架喎,邵醫生年紀都唔細喇,佢親口同我講架,你問清楚佢係港島區邊間醫院掛單好d喎,因為當年佢唔做st paul, 我要過kln浸會就佢.


大宅

積分: 2331


7#
發表於 05-8-1 09:45 |只看該作者

Re: 中環邵素薇醫生

HinMa,

非常之唔該晒, 我應該唔會係私生, 淨係想政府/私家兩邊check, 但係亦都想找個好D既, touchwood 有d乜野, 都可以有多個參考


大宅

積分: 3879


8#
發表於 05-8-18 13:43 |只看該作者

Re: 中環邵素薇醫生

My colleague consulted her many yrs ago. She asked my colleague to do an abortion because there's sth wrong with the embryo. My colleague went to another doctor and the doctor said there's no problem. My colleague's son is now in primary school. My colleague reminded me to black list this doctor when I was pregnant.
I'm not sure. Maybe she's a good doctor and this was an individual case.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo