心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3782


1#
發表於 10-10-18 18:03 |只看該作者
我媽咪同我daddy都好鍚我家姐,可能佢比較孝順,所以自我家姐生第一個bb時,我家姐都冇出聲我媽咪就義無反顧咁去幫我家姐湊bb亦搬埋去我家姐屋企,而家我個兒甥仔而家已經有3歲幾返緊學。前幾個月我個bb都出左世,主力係我99同工人湊,我同老公都信唔過工人,所以我地屋企裝左cam,每日我99出街買餸或者唔得閒時,我地都會係個cam睇實個工人。有日,我99因事要出去成個下午都唔係屋企,我同老公又要返工,所以我同99提議叫我媽咪過黎幫手睇囝,唔需要佢湊,只係睇實個工人就得,我奶奶亦同意所以我就打比我媽咪,但我媽咪明明就係同我講佢得閒冇野做,只要接兒甥仔放學,但係佢又講到如果兒甥仔放學返到屋企午睡時,如果瞓到半路起身一定要搵佢,表現到佢唔想過黎,最後我都唔使我媽咪黎我自己請假自己睇返。

其實發生呢件事後,我真係覺得我媽咪好唔關心我,我明白十隻手指都有長短,但我都係佢個女,我有左bb頭幾個月作小產,我家姐每個星期都會update我媽咪我最近既狀況,但我係屋企瞓左2個月床我媽咪係1個電話都冇打比我,最多都係我打比佢,陀左bb十個月,1個電話都冇,到我生bb個日佢亦唔係第1日就黎,佢冇搵過我。到出院之後幾日因為我係街大出血而要再入醫院,佢知道都冇搵過我,更何況係去探我。我眼見人地媽咪都好緊張個女,個女大住肚時又會買好多bb衫比個孫,但我就係要我出聲佢先送得1條包被。點解佢會咁架!

[ 本帖最後由 annababe 於 10-10-18 18:06 編輯 ]


用戶要求終止服務

積分: 37375


2#
發表於 10-10-18 20:57 |只看該作者
原帖由 annababe 於 10-10-18 18:03 發表
我媽咪同我daddy都好鍚我家姐,可能佢比較孝順,所以自我家姐生第一個bb時,我家姐都冇出聲我媽咪就義無反顧咁去幫我家姐湊bb亦搬埋去我家姐屋企,而家我個兒甥仔而家已經有3歲幾返緊學。前幾個月我個bb都出左世,主力係我99同 ...


明白你對媽媽有失望及不被重視的感覺....無辦法..只有寄情另一處...


禁止訪問

積分: 155


3#
發表於 10-10-18 21:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3782


4#
發表於 10-10-18 23:11 |只看該作者
佢真係完全冇重視過我,佢既行為亦令我覺得好心淡

原帖由 mok239 於 10-10-18 20:57 發表


明白你對媽媽有失望及不被重視的感覺....無辦法..只有寄情另一處...


大宅

積分: 3782


5#
發表於 10-10-18 23:14 |只看該作者
佢點會分心唔到,佢仲開心到個個星期去跳舞,每個月係我幫佢交電話費,一個90蚊個plan千幾分鐘佢都可以傾到我要交成3百幾電話費,同朋友可以雞啄唔斷,打比我都嫌費事。


原帖由 zoe11 於 10-10-18 21:37 發表
唔好唔開心la, 可能你媽咪分心不到呢, 其實媽媽一定錫自己個女嫁....


公爵府

積分: 29022

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 10-10-19 14:34 |只看該作者
吾好吾開心啦!每個做媽媽既點會吾關心自己仔女呀,你阿媽可能覺得你家姐需要佢幫多d,而你自己有99又有工人湊bb,你慶幸自己有噤既能力,吾須要媽媽擔心自己。


大宅

積分: 3782


7#
發表於 10-10-19 16:49 |只看該作者
我家姐都有工人架!而且都識得湊bb

曾經有次因為細佬激得媽咪好嬲,我媽講左句好彩佢有一個乖女,當然係講我家姐啦!當時食飯只有我媽,老公同我,我聽完真覺得心酸,原來佢心目中只有一個女。

原帖由 bmw6828 於 10-10-19 14:34 發表
吾好吾開心啦!每個做媽媽既點會吾關心自己仔女呀,你阿媽可能覺得你家姐需要佢幫多d,而你自己有99又有工人湊bb,你慶幸自己有噤既能力,吾須要媽媽擔心自己。 ...


瑪瑙宮

積分: 139638


8#
發表於 10-10-19 23:41 |只看該作者
十隻手指有長短, 我信架, 我 99 都係咁. 但您唔好太執著, 您都長大了, 您全心全意愛您個 BB, 等佢在愛裏長大, 將愛承傳. 作人子女有本份責任, 母親老了的時候還是要您照顧佢的.


公爵府

積分: 29022

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 10-10-20 12:29 |只看該作者
係呀,吾好太執著啦.我雖然係最細嗰個,但係以前我都覺得我阿媽偏心幫阿哥多些,但有日望住佢,發覺佢老左好多,而家反而只要佢開心就得,自己照顧到自己,佢鍾意做乜我都吾計較了.


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 10-10-20 18:55 |只看該作者
原帖由 bmw6828 於 10-10-20 12:29 發表
係呀,吾好太執著啦.我雖然係最細嗰個,但係以前我都覺得我阿媽偏心幫阿哥多些,但有日望住佢,發覺佢老左好多,而家反而只要佢開心就得,自己照顧到自己,佢鍾意做乜我都吾計較了. ...


我都係排最細, 阿爸阿媽都係疼仔多啲.....自己都被無視過好多次, 唯有自己唔好諗咁多, 唔好咁執著, 點都好佢哋都係我的屋企人.......


大宅

積分: 3782


11#
發表於 10-10-21 11:28 |只看該作者
唯有叫自己唔好太過執著啦!唔係點.....真係我99對我都仲好過自己個亞媽。我99其實都好鍚我老公,但對我姑奶都唔差,間中就打去同佢傾電話,感情好好,見到都好羨慕。

原帖由 sezsuet 於 10-10-20 18:55 發表


我都係排最細, 阿爸阿媽都係疼仔多啲.....自己都被無視過好多次, 唯有自己唔好諗咁多, 唔好咁執著, 點都好佢哋都係我的屋企人.......


伯爵府

積分: 19975

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章


12#
發表於 10-10-22 00:07 |只看該作者
母女都講緣份~~


男爵府

積分: 8106


13#
發表於 10-10-22 01:23 |只看該作者
原帖由 edunpx 於 10-10-22 00:07 發表
母女都講緣份~~


Agree.


珍珠宮

積分: 32052


14#
發表於 10-10-22 13:06 |只看該作者
咁係米由細到大佢都係对你咁冷淡架?
定係突然變左另一個人?


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 10-10-22 16:21 |只看該作者
原帖由 annababe 於 2010-10-21 11:28 AM 發表
唯有叫自己唔好太過執著啦!唔係點.....真係我99對我都仲好過自己個亞媽。我99其實都好鍚我老公,但對我姑奶都唔差,間中就打去同佢傾電話,感情好好,見到都好羨慕。

...




我對住爸媽就少言, 點知比佢哋話我孤癖....唉.....

我啲朋友老公都唔覺得我係咁樣.............

「心靈創傷開關」........


伯爵府

積分: 15365


16#
發表於 10-10-29 15:58 |只看該作者
Yes, 如果你識/信八字你會明白/開心d.

原帖由 edunpx 於 10-10-22 00:07 發表
母女都講緣份~~


大宅

積分: 4872


17#
發表於 10-10-30 21:49 |只看該作者
有時呢啲野,真係有苦自己知。好多人都話,拉仔拉心肝,拉女拉五臟。係唔係真係要當時人自己先知。有時父母偏心連自己都唔知,唔覺.

[ 本帖最後由 abercrombie_bbb 於 10-11-3 18:32 編輯 ]


大宅

積分: 1781


18#
發表於 10-11-3 10:22 |只看該作者
原帖由 annababe 於 2010-10-19 16:49 發表
我家姐都有工人架!而且都識得湊bb

曾經有次因為細佬激得媽咪好嬲,我媽講左句好彩佢有一個乖女,當然係講我家姐啦!當時食飯只有我媽,老公同我,我聽完真覺得心酸,原來佢心目中只有一個女。

...



请别介意我插嘴:

未结婚前,可经常回家?是不是很疼阿妈?

准时给家用?回家落力帮手做家务?

对阿妈问寒问暖......


象牙宮

積分: 239560


19#
發表於 10-11-27 20:19 |只看該作者
你媽咪唔關心你? 做媽媽喜愛得到兒女關心及尊重, 不妨在這方面做多一些....

每一个人都希望被他人重視的. 起碼你还有老公, 奶奶 關心你. 而且也可以好好愛自己!


複式洋房

積分: 113


20#
發表於 10-11-30 14:30 |只看該作者
唔好唔開心啦, 支持你!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo