立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16992
侯爵府
積分: 23125
子爵府
積分: 11973
靖嵐 發表於 11-5-6 00:48 我有冇去錯地方?
yk0108 發表於 11-5-6 00:47 你住東港城果邊? 有無咩好食肆介紹? 禾仲未訂母親節飯..
朗朗咪咪 發表於 11-5-6 00:52 有日本;中國同泰國菜;睇下妳媽咪口味!
yk0108 發表於 11-5-6 00:50 矛呀! 怕且係lee 到可以暢所欲言.
朗朗咪咪 發表於 11-5-6 00:54 我小朋友四歲!
靖嵐 發表於 11-5-6 00:58 可能得掛...
yk0108 發表於 11-5-6 00:59 咁你小朋友都在東港城果邊返學?
朗朗咪咪 發表於 11-5-6 01:01 係呀!我唔放心比小朋友去噤遠蕃學! 噤妳呢?小朋友幾大呀?
yk0108 發表於 11-5-6 01:01 唔會巡到來lee度掛? 係咪就係M呀? 我無好唔好人, 不過, 當時佢想找人傾吓計我又無聊姐. ...
yk0108 發表於 11-5-6 01:03 禾個囡10歳了, 東港城好唔好住?
靖嵐 發表於 11-5-6 01:05 o個時佢一入chatroom就即刻周圍講自己o既身份, 嚇得我...
朗朗咪咪 發表於 11-5-6 01:08 OK啦!落樓下就係商場;去買餸又方便. 不過LEE 道好潮濕!有時好似落雨噤!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy