夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 654


1#
發表於 11-5-14 01:26 |只看該作者
本帖最後由 joyjoy219 於 11-5-14 01:26 編輯

哈哈~~~其實我覺得係搞笑ja....無啦啦發夢同第二個男人一齊
不過個感覺好真實...好搞笑!!!訓醒見到自已C6又覺得自已好衰....但自已發夢ja.....
閒時有依d夢都好....咁樣即刻攬住老公kiss多兩啖~~感情可能會好d tim wo~~~哈哈!!


男爵府

積分: 6526

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-5-14 04:35 |只看該作者
有冇話俾老公知?


水晶宮

積分: 58571


3#
發表於 11-5-14 12:26 |只看該作者
夢境是我們的潛意識,它在開啟我們的內心。
有興趣的話,可以日記形式記錄夢境 (情景、顏色、夢中的感受情緒、夢中的五官感覺 e.g. 氣味、觸覺感 ... etc)。
一直記錄,你會發現它們都有關連的,而且有跡可尋在告訴你一些東西和給你一些啟示。
很有趣的體驗呀!


侯爵府

積分: 20685


4#
發表於 11-5-14 12:44 |只看該作者
唔使有罪疚感既, 反正都係發夢, 我諗 d 男人都會發下同 其他女人優既夢, 只係唔會話俾老婆知, 我都會發, 但只係夢中既情人, 現實既當然得 c6 一個啦 ~~~ hahahaha


男爵府

積分: 7257

醒目開學勳章


5#
發表於 11-5-14 16:26 |只看該作者
夢到同第二個男人一齊,係未意思好似拍拖咁?咁呢位男仕現實中係未認識咖?

我發夢都有夢過同伍佰一齊作歌咖,但感覺係拍拖.hehee...


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


6#
發表於 11-5-14 16:46 |只看該作者
其實我好ENJOY發 DREAM架口喎...
因為係 DREAM 入面發氐真實世界唔會發生嘅野...
可以平衡心理...HE HE

點評

winner128  係, 真係同現實唔同, 感覺 sweet 好多.......  (死囉... 俾我c6知實剎死我..呵呵)  發表於 11-5-14 17:35


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


7#
發表於 11-5-14 18:03 |只看該作者
回覆 clara1975 的帖子

你唔講..我唔講...大家C6都唔知..呵呵

點評

joyjoy219  讚成!!!!!唔好講比c6知~~  發表於 11-5-15 16:09


別墅

積分: 654


8#
發表於 11-5-15 16:08 |只看該作者
好似拍拖咁ka...仲要係人地好sweet種feel ka...
我無講比老公知a....一陣又話你心一定想咁...xyz......哈哈!!

都幾好....feel下以前剛剛開始好純果種感覺ma^^


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-5-15 17:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11107


10#
發表於 11-5-15 17:48 |只看該作者
我久唔久會夢見以前暗戀的男仔(pobby love,成20年前),幾sweet幾甜,平時都冇諗起佢,可能潛意識,得唔到係最想要.


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


11#
發表於 11-5-15 18:11 |只看該作者
我都係發過同以前一個好鍾意嘅男仔一齊...其實我地係一齊過..不過好短時間...因為佢 D 脾氣唔太好...加埋大家都係D 大女人, 大男人脾氣...之後十幾廿年後見返...驚覺點解之前咁鍾意呢個人..佢又唔係好靚仔..脾氣又唔好..但我前前後後鍾意左佢七年...
有時好彩自己冇同佢一齊...唔係點會識到一個咁鍚我嘅 C6...HE HE
至於明星...我好鍾意權相佑...所以成日都發到佢...HE HE


男爵府

積分: 6029


12#
發表於 11-5-15 19:14 |只看該作者
mud你5係訓醒望到瞓隔離既係好樣衰既c6, 嗰吓情願長眠不起咩


子爵府

積分: 13533


13#
發表於 11-5-15 19:42 |只看該作者
我都會…回憶總是美……


大宅

積分: 2790


14#
發表於 11-5-16 01:21 |只看該作者
我都有呀...例如同d靚仔明星...


複式洋房

積分: 487


15#
發表於 11-5-16 13:29 |只看該作者
我通常每晚發夢, 三次夢會有一次是夢見同EX-BF一齊, 或者同D唔識O既男人一齊, 我唔會有咩罪疚, 因為唔發下呢D夢, 我心理會好難平衡
**待得天晴花已老,不如攜手雨中看**


男爵府

積分: 9515


16#
發表於 11-5-17 00:19 |只看該作者
恭喜你!你有罪惡感係因為你.............真係愛你老公!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo