婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2243


1#
發表於 05-8-20 02:38 |只看該作者

剖腹生產後結紮

今日覆診與醫生約期開刀生bb, 醫生問會不會順便做埋結紮,請問有沒有媽媽有經驗,分享一下好嗎?謝謝!
基督是我一家之主


大宅

積分: 2399


2#
發表於 05-8-20 09:35 |只看該作者

Re: 剖腹生產後結紮

你是第幾個bb呀,因為如果是第一個就唔好做住,我個時開刀生bb的時候都問過我的醫生,他說最好等你的bb大一些才好做,因為"大家利是",你唔會知道bb將來會有什麼的,所以你都是do it later.


大宅

積分: 2243


3#
發表於 05-8-20 20:42 |只看該作者

Re: 剖腹生產後結紮

這是第二胎, 應該都唔再生囉!
基督是我一家之主
該用戶已被刪除

4#
發表於 05-8-23 21:14 |只看該作者

Re: 剖腹生產後結紮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


5#
發表於 05-8-23 21:32 |只看該作者

Re: 剖腹生產後結紮

你可以考慮戴子宮環. 我都戴
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


男爵府

積分: 8857


6#
發表於 05-8-24 17:01 |只看該作者

Re: 剖腹生產後結紮

乜會有副作用架....................


子爵府

積分: 10854


7#
發表於 05-8-25 16:01 |只看該作者

Re: 剖腹生產後結紮

你個醫生問你呀 ? 我當時係瑪麗生第二胎, 我話要順便做埋結紮, 講咗N次咁多, 個個醫生都叫我唔好,話等小朋友大個先啦, 你先30咁後生(大佬, 就係後生, 幾時先惊到唔會有意外)結果我听從無做到, 而家好後悔, 因為我子宮有裂痕, 唔可以帶環, 只可以打針, 吃葯, 又容易有cancer, 而家停咗打針幾個月, 成日都惊呀 :-( :-( 如果唔諗住再生, 真係做咗算了

2bsma 寫道:
今日覆診與醫生約期開刀生bb, 醫生問會不會順便做埋結紮,請問有沒有媽媽有經驗,分享一下好嗎?謝謝!


男爵府

積分: 6725


8#
發表於 05-8-26 11:17 |只看該作者

Re: 剖腹生產後結紮

我都係咁話,都第二個lu,諗住唔生就一刀切,一了百了,好以我咁都係生完呀女之後就做埋,而家都十幾年,唔洗煩

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo