婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3137


1#
發表於 05-8-16 09:38 |只看該作者

想問老人家生蛇, 有什麼注意?

我奶奶八十多, 近日生蛇, 成背都係水泡, 好西利. 想問, 係問出過水豆就唔驚傳染呀? 因我想同d囡囡去探麻麻, 仲有什麼要注意?


複式洋房

積分: 404


2#
發表於 05-8-16 10:28 |只看該作者

Re: 想問老人家生蛇, 有什麼注意?

我家人都試過生蛇,不過唔係老人家,比少少意見。

原來細個生完水豆後,d菌會呢埋係腰骨裏,如果抵抗力差時,會出來侵襲你身體,即生蛇,基本上唔會傳染,但患者會好痛,好似比火燒(因為熱),有水泡,唔好刺穿佢,食藥快d好,同可以止痛,約一至兩星期就好。


大宅

積分: 3137


3#
發表於 05-8-16 21:55 |只看該作者

Re: 想問老人家生蛇, 有什麼注意?

收到. thanks


別墅

積分: 527


4#
發表於 05-8-19 13:42 |只看該作者

Re: 想問老人家生蛇, 有什麼注意?

Cammy,
生蛇係已生過水豆的人才會生的,
生完水豆不會再生蛇,因有抗體,但如果你or女兒呢牌身體底抗力差就有機會染上生蛇,因水豆康復後病菌並無消失,只係呢係神經線內,如底抗力差時,就有機會引發神經線內病毒沿神經線病發,因成帶狀所以稱為生蛇,又因老人和小孩的底抗力較成人差,所以多發生在老人&小孩&體弱的人身上,由其是老人更易患上,及危險較高.
因本人27yds時生蛇,令同住的老人生蛇,以上資料是在網上及DR處得知.如有問題請在網上找資料&問DR.

:wave: 我和我的唐BB~Matthew ;-) 我要盡心盡力愛我的囡囡和囝囝, 更要加陪地盡心盡力照顧我這個特別的唐寶寶。:-P 無論發生甚麼事都對他們不離不棄。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo